jonge meiden die een nieuw clubje op willen starten??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nance89, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi
    ik ben nance en ben 22 jaar.
    ik heb een vriend van 30 jaar en we wonen nu bijna 1 jaar samen.
    wij willen graag een kindje samen, maar doordat ik zeer onregelmatig ongi ben gaat dit niet op de 'gewone' manier lukken.
    ik ben nu bezig met mijn 1ste ronde.
    zit nu op het wachtbankje..
    als ik 31 januari nog niet ongi ben moet ik weer naar de gyn.
    ze denken namelijk dat ik een cyste heb, die zou gegroeid zijn doordat ik clomid heb gebruikt.
    maar ze twijfelen er wel aan, zou namelijk ook een groot ei kunnen zijn.
    dus we moeten maar even afwachten..
    ik wil graag een niew clubje beginnen, omdat ik al bij een ander clubje zit sinds kort, maar hun zijn allemaal al wat langer bezig en er zijn er nu best veel van zwanger.
    dus lijkt me leuk om een nieuw clubje te beginnen en ook met meiden die nog wat jonger zijn.
    ik hoop dat we binnenkort een heel leuk en hecht clubje hebben!!

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt mij ook leuk om deel te nemen aan deze club.
    Ik ben Fleurtje 22 jaar en mijn vriend 24 jaar. We zijn 7 jaar samen en wonen nu 2 jaar samen. In april 2010 gestopt met de pil en in september 2010 besloten voor een eerste kindje te gaan. Helaas nog steeds niet gelukt. Dus december naar de huisarts geweest. We hebben sperma analyse laten doen en de uitslag was niet goed volgens de huisarts. Mijn vriend heeft in het verleden operatie gehad aan niet ingedaalde testikels op latere leeftijd, dus bij de geboorte wel, later niet meer. Dit kan de oorzaak zijn.
    We hebben in februari eerste afspraak bij de gyn en moeten nu voor de tweede keer sperma analyse laten doen. Mijn vriend werkt 5 dagen in de week en gaat al om 5.30 het huis uit. Is pas half 5 smiddags weer terug. Ik werk in de zorg en werk onregelmatig. Hij gaat het binnenkort met zijn baas bespreken dat we in de mm zitten en dat hij ook onderzocht moet worden. We hebben nu geregeld dat hij voor de afspraak bij de gyn eerst weer zich laat testen diezelfde ochtend. De 2e uitslag zal dan nog niet bekend zijn maar is hij wel gedaan. Ik begreep vanmorgen van de receptioniste van de poli gyn dat t dan ook geen zin heeft om naar de afspraak te gaan. We gaan wel want ik heb ook een onregelmatige cyclus, of beter gezegd een lange cyclus tussen de 4,5 en 5 weken, soms 5,5. En ik heb ook veel vragen over de eerste uitslag van sperma analyse.

Dit is mijn verhaal :)

3. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    leuk dat je reageerd:D.
    jullie zijn dus eigenlijk ook nog niet zo heel lang geleden begonnen met de mmm.
    ik heb zelf ook een lange cyclus, bij mij is ie ongeveer 6 weken.
    ze zijn er nu ook achter gekomen dat ik geen goede eisprong heb en mijn eitjes niet goed groeien.
    mijn vriend hebben ze nog niet getest..
    kijken eerst of de clomid aanslaat bij mij.
    het is wel leuk om met iemand van mijn eigen leeftijd te praten hierover:).
    ben benieuwd wat ze dan op jullie afspraak bij de gyn zeggen..
    hopen dat bij jou wel alles goed is.
    jullie moeten trouwens wel lang wachten dan voor jullie bij de gyn terecht kunnen...
    waar woon je ergens?

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zijn er net ingerold. Was altijd al bang dat het bij mijn vriend niet goed zat maar dat het nu ook werkelijk zou is is toch wel even klap in ons gezicht. En vooral voor hem.. ik wil gewoon weten of we wel kinderen kunnen krijgen. Heb de hoop op een natuurlijke zwangerschap nu eigenlijk beetje verloren. W zijn ook erg bang dat het bij mij ook niet goed is... Ik hoop dat ik dan wel goede eisprong enzo heb. Ik heb een tijdje getempt, daar kwam wel duidelijk naar voren dat ik een eisprong heb. Maar ik weet niet of je daaraan kan zien of het ook daadwerkelijke goed is. De huisarts zij dat het dan wel goed zou zitten maarja...
    Ja zit helemaal vol bij de gyn.. we zitten in Medisch Centrum Alkmaar.
    Zitten jullie al lang in de mmm?

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee meiden,

Ik ben 20 jaar en mijn vriend 22.
    Sinds juni 2010 besloten om voor een kindje te gaan.
    Sinds maart 2011 hebben we samen en huis gekocht en zijn we verloofd.
    Zoals je ziet heb ik inmiddels 3 miskramen gehad, dus ons probleem is niet om zwanger te worden maar zwanger te blijven.
    Het heeft voor ons bijna een jaar geduurt voordat we zwanger waren. Daarna is het 3x achter elkaar raak geweest en na al een paar cyclussen niet.

6. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    @ Fleurtje: zo te horen zal het bij jou dan wel goed zitten en heb je alleen een langere cyclus..
    is wel echt k*t als je niet precies weet hoe of wat..
    jullie zullen dan nog wel wat onderzoekjes krijgen.. jij denk ik dan ook wel.
    ik kan natuurlijk alleen over de 'vrouwen onderzoeken' wat zeggen hoe dat is, want van een man weet ik dat natuurlijk niet.
    maar dat valt op zich wel mee..
    alleen als je de hele tijd moet wachten op uitslagen en zo..
    dat is echt vervelend..
    wij zitten nu sinds november in de mm.
    ik ben wel al vaker bij de gyn geweest toen ik mijn vriend nog niet had omdat ik bijna niet ongi werd.
    ben gestopt met de pil en toen werd ik dus een jaar niet meer ongi..
    nu pas word het wel weer een beetje regelmatig.. alleen duurt mijn cyclus dus ook best lang..

@ Zomerrr: tja wat moet ik zeggen.. is echt gewoon k*t dat je wel zwanger kan worden, maar het niet uit kan dragen..
    is denk ik nog wel erger dan dat je niet zwanger kan worden.
    ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad, maar mijn zus en mijn moeder wel, dus ik weet wel dat het echt een hele inpact heeft.
    vind het dan ook echt super knap dat jullie toch nog door kunnen gaan voor een kleine!!
    echt respect voor;).
    weet zeker dat jullie 3 sterretjes trots op jullie neer kijken en over jullie waken:).
    met wat voor behandeling zijn julie nu bezig?
    zie dat je met utrogestan bezig bent.. wat is dat precies?
    ik heb zelf tot nu toe alleen nog provera en clomid gehad.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    @Nance89 & Fleurtje
    Balen dat jullie allebei met de MM te maken hebben. Lijkt me ook echt super frustrerend! Laten we hopen dat jullie binnekort spontaan zwanger worden!

@Nance89
    Dankjewel voor je lieve woorden.
    De meeste mensen die geen miskraam hebben gehad lijken je vaak niet te begrijpen.
    Utrogestan wordt voor meerdere doeleinden gebruikt, weet bijvoorbeeld dat sommige vrouwen met ivf ze ook gebruiken.
    In Belgie zijn ze met sommige onderzoeken iets verder en daar zeggen ze dat er een kans is dat een miskraam kan worden voorkomen. Op het forum heb ik allemaal positieve verhalen gelezen.
    Dus vandaar dat ik het laatst zelf aan mijn gyno heb voorgesteld:D

@Fleurtje
    Ik hoorde van sommige forummeiden dat er bij een sperma analyse best veel verschil in kan zitten. Hopelijk heb je de volgende keer een betere!

8. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan begrijpen dat t echht super moeilijk is dat je steeds zwanger wordt maar het ook elke keer hebt verloren!! Dan ben je zo dichtbij! Hopen dat je snel zwanger bent. Voor nance ook hoor!
    Ik heb de hoop op een spontane zwangerschap ff opzij gezet. Ik wil nog even genieten van elkaar voordat we de mmm echt in gaan! Vind het doodeng!! Maar goed heb geregeld dat we vrijdag al tweede sperma analyse doen. Dus afwachten wat daar uit komt. Ik heb ook gehoord dat het verschillende uitslagen kan geven. Maar ik heb mij erbij neer gelegd dat het gewoon niet goed is en dat we straks eerst maar bij de gyn te horen krijgen wat we eraan kunnen gaan doen! En of bij mij wel alles goed is. Aan de ene kant onwijs verdrietig aan de andere kant opgelucht dat ik nu weet waarom ik niet zwanger wordt!

9. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    en meiden..
    hoe is het hier?
    ik zelf ben druk aan het werk en bezig met mijn hondjes, vandaar dat ik even zo rustig was:p
    hier baal ik een beetje..
    moet nog een tijdje wachten voor ik weet hoe nu verder, en wil van de ene kant posi denken, dat het gewoon meteen de eerste keer gelukt is.
    majah dat ik niet erg realistisch..
    majah.. hoe is het verder met jullie?

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb over een paar dagen mijn NOD, zoals jullie weten ben ik nu een week aan de medicijnen.
    Maar voel me sinds 2 dagen echt zwaar beroerd. De typische ''kwaaltjes'' van een zwangerschap.
    Ik hoop alleen maar niet te veel kan natuurlijk ook door de medicijnen komen.

@Fleur succes morgen he!:D
    @Nance mij heeft positief denken altijd geholpen, want als je er zelf al niet meer in gelooft....

11. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    ja kan inderdaad van de medicijnen komen, had ik ook..
    maar hopelijk komt het gewoon omdat je ook echt zwanger bent:D.
    ga in ieder geval super hard voor je duimen!!

12. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    roermond
    hoi meiden,
    ik wou even laten weten dat ik denk dat ik weg ga bij zp.
    ben er zo veelste veel mee bezig.. word er af en toe echt depri van.
    en ( dit is niet lullig bedoeld.. ben namelijk heel erg blij voor jullie hoor! en is jullie ook heel erg gegund!!) ik kan nu niet de blije berichtjes van jullie lezen..
    kan ik nu even niet aan.
    zoals ik al zeg.. is niet lullig bedoeld want gun het jullie van harte!! maar word er op dit moment gewoon best depri van..
    misschien dat ik over een tijdje weer terug kom.. wie weet..
    maar kan het nu gewoon even niet..
    hoop dat jullie dat begrijpen en het niet als lullig opvatten..
    wens jullie allemaal het beste toe!!!

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    ]

Hee meid,

Ik snap je echt!
    Heb dat elke keer gehad na een miskraam, dat ik er echt even klaar mee was.
    Dan die verhalen van stellen die in de eerste ronde gelijk zwanger zijn en waarbij het allemaal goed gaat:x:)
    Ik wil je sterkte toewensen en uiteraard het beste meid!

Deel Deze Pagina