testen vanaf 27 april, wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jewe, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hey meiden,

Zie overal datums staan van meiden die op die dag mogen testen, maar vanaf de 27e staat er niks bij, dus dan open ik er zelf maar 1tje. Wie mag er ook testen vanaf de 27e? Lijkt me gezellig om samen te kletsen over van alles en nog wat om de wachttijd tot testen wat aan genamer te maken en met elkaar te delen. Wie doet er mee? ;)

Groetjes Jewe.

2. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hey
    Mijn nod is de 27e, dus vanaf die datum ga ik ook een testje wagen, als mijn ongie wegblijft tenminste. Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, dit is ook pas de 3e ronde.
    SPannend en wat duurt t wachten lang he!?

groetjes
    Nicole

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Wachten duurt idd veel te lang. Ik ga denk ik ook testen op de 27e, als die stomme :evil: :evil: tenminste weg blijven ja. Ik hoop het zo, maar ja ga er maar niet te veel van uit kan het alleen maar mee vallen.

Al last van enige kwaaltjes?
    Hier in tegenstelling tot vorige maand helemaal niks. Ja... lastvan gevoelige borsten, maar dat heb ik altijd na me ei. Af en toe kun je echt gek worden van je lichaam. Vorige maand dacht ik echt dat het raak was omdat ik allerlei kwaaltjes had die ik nog nooit gehad had en zelfs 5 dagen over tijd geweest. Had ik ook nog nooit gehad. En nu heb ik echt het idee dat het niet raak is. :(

4. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Ook ik moet a.s. maandag ongesteld worden. Het is pas mijn eerste maand, dus ik reken nergens op. Ik zou het heel prettig vinden als mijn ongesteldheid gewoon komt a.s. maandag, dat zou betekenen dat ik nog steeds een regelmatige cyclus heb na het verwijderen van mijn spiraal. Mocht ik maandag niet ongesteld zijn geworden ga ik niet testen. Mijn vriendje is niet bij mij maandag (wonen niet samen) en ik wil graag met hem testen. Maar dat zou zo maar een paar dagen tot een week later kunnen zijn. We zullen het zien... ik reken in ieder geval nergens op!

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    officieel is mijn nod op 1 mei

maar 28 april is het onze trouwdag (2jaar getrouwd!!!!)
    en wil stiekem dan al testen hopend op een posi test :D
    en dat als cadeau inpakken, alleen denk ik dat ik dan sowieso te vroef ben :(

maar we zien het vanzelf wel ;)

6. Iva

Iva Actief lid

26 mrt 2009
    231
    1
    0
    Bij een cyclus van 28 dagen zou ik zondag ongesteld moeten worden (de 26e), maar ik voelde mijn ei pas veel later, dus ik denk dat ik pas donderdag op z'n vroegst kan testen :( Balen, weer zo'n lange cyclus (de vorige cyclus was ook iets van 35 dagen, terwijl ik normaal 28-30 dagen heb, ik hoop niet dat dit een voortzettende trend is, die lange cycli :()

Maar ik wacht vrolijk mee af :D

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gezellig meiden dat jullie er bij zijn. Wachten duurd altijd al veel te lang dus dan is het gezelliger om het samen te doen. Toch????

@ Nisa, hopelijk is ie positief de 28e dat zou nog eens een mooi cadeau zijn op jullie 2e trouwdag.

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik heb ook mijn nod op maandag. Heb vanochtend stiekem testje gedaan maar vooralsnog negatief.. maaaarr denk dat ik te vroeg ben hahaha.. Ben zo mega ongeduldig. We zitten nu in de tweede echte ronde. Wel al drie maanden gestopt maar eerste maand vruchtbare dagen ontweken en nu dus voor echie!! Ben benieuwd..!!!

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hmmm.. maar als ik zo ff kijk zijn geloof ik Djoels en ik de enige met nod op maandag of loopt jullie banner anders??? hahahaha... ik zal wel blonT zijn!!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nu je het zegt, maar kijk net in me agenda en daar staat toch echt 27 april. Heb een cyclus van 32 dagen en dan kom ik uit op 27 april. Tellen die banners ineens anders. Nu snap ik er niks meer van??? Ik hou gewoon 27 april aan. En ik ben niet blond, maar nu snap ik het ook niet meer. Langste cyclus was 32 dagen. Begonnen met tellen op dag 1 van de ongi en dan komt mijn agenda uit op 27 april. :confused:

11. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    he meiden

Een topic naar mijn hart
    Mijn nod is aankomende maandag en ik trek het bijnan niet meer aaarrrhhhhhh
    Ik heb zo sterk het gevoel dat ik zwanger. En het help niet mee als je man het ook steeds roept. We zijn sinds oktober bezig en dit is echt de eerste keer dat ik zo overtuigd ben.
    Ik heb gister al stiekum getest, maar ja die telt niet, want dat is natuurlijk veelst te vroeg.
    (neg trouwens).
    @jewe, wanneer was je eerste ongi dag dan????

12. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    TESTDAG 27-04-2009
    wie sluit zich aan:

:oops: JEWE
    :oops: Nicole 1982
    :oops: Djoels
    :oops: Danif
    :oops: Nisa
    :oops: Iva
    :oops: Gina 82
    :oops: Justfem
    :oops: Alien

Ik heb even een klein lijst jemaakt van iedereen die gaat testen komende maandag :D

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi, hoi, dan kan ik ook niet achter blijven, mijn NOD is ook de 27ste ik denk er heel de tijd over de 28ste pas te testen, maar kriebeltje super om de 27ste al gelijk een testje te wagen, dus omdat jullie met zijn allen dan ook testen doe ik mee ;).

Maar jeetje wat kunnen 4 dagen een eeuwigheid lijken :)

14. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    he justfem, ik heb je erbij gezet ;)

15. alien

alien Niet meer actief

Ik sluit me aan!
    Maandag is mijn NOD. Weer super spannend. Vorige maand dacht ik zwanger te zijn maar helaas.... Nu denk ik het niet echt (eigenlijk wel hoor maar durf niet te hopen :oops: )maar heb wel onwijs last van mijn darmen :(
    Ierdereen succes maandag!
    Groetjes Alien

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Danif: thnx

En hebben er hier al dames klachtjes??? Ik heb heel de tijd een drukkend gevoel op mijn blaas (moet veel plassen) en af en toe krampjes (maar dat laatste heb ik ook als ik ongi wordt). Voor de rest nog geen kwaaltje waarvan ik denk dat het raak is, na 8 rondes wordt je wat dat betreft wel steeds nuchterder en probeer je tot je NOD met de voetjes aan de vloer te blijven ;)

17. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    ik heb ook last vanmijn darmen, is dat een zwangerheidskwaaltje?????

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Danif: kan idd een zw-kwaaltje zijn, maar ook een aankomend ongi-kwaaltje, da's het vervelende aan die vroege zw-kwaaltjes die worden door hormoonschommelingen veroorzaakt en die komen zowel voor bij ongi worden als bij zwanger zijn. We gaan gewoon duimen en dan met z'n allen op roze! Afgesproken ;)

19. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    @ yustfem: YES daar gaan we voor
    Ik heb ook goed gevoel bij deze datum dus dat gaat helemaal goed komen

Ik ben s'ochtend steeds heel weeig op de maag, heb volgens mijn man een vreemd humeur (mannen!) en slaap ontzettend veel. Daarnaast is mijn zwangergevoel heeel sterk ;)

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier ook iemand die vanaf 27 april kan testen! :D
    Helaas voel ik me niet zwanger.. :( (maar dat hoeft ook niet per se he!)

- had van de week een pos. ovulatietest! (dag erna niet meer en nu zijn ze op..)
    - moet iets vaker plassen en dan ook meteen heeeel veel?!
    - droom eel druk
    -van de week hele erge steken links in onderbuik/zij/onderrug
    -als ik opzij buig voelt het als spierpijn links in zij

nou dat was het..geen zere bosten en aders niet misselijk..niets!!! :cry:
    x

Deel Deze Pagina