betekenis van...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik heb even de volgende vraag. Een week na mijn ongi (die eigenlijk maar 2 dagen duurde en ik en het was meer bruin dan rood bloed) heb ik ontzettend last van witte vloed. Kan dit ook van de warmte komen? Het is echt ei-achtig zegmaar... Kan dit betekenen dat ik een vroege eisprong heb (heb 1x op dag 21 van de 28 een ei gehad) en de voor de rest weet ik niet pcies wanneer (en of) ik mijn ei heb. Wat denken jullie?

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Je schrijft dat je afgelopen maand maar 2 dagen "ongesteld" bent geweest, hoelang ben je het normaal? Heb je misschien al een test gedaan? Ik wil je geen valse hoop geven maar als je ongesteldheid anders is dan anders zou ik het er toch eens op wagen. Ik had zelf ook veel witvloed toen ik zwanger was dus wie weet.

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    hoi hoi,

ik heb voor dat ik op vakantie ging, zo'n 3 weken geleden toevallig een test gedaan bij de ha. Niet zwanger, wel een blaasontsteking:( In mijn vak werd ik dus ongi, althans, dat is eigenlijk hetzelfde als vorige maand: ook maar 2 dagen, met meer bruinverlies dan echt bloed zegmaar...
    Maar nu heb ik dus, 8 dagen na het begin van mijn ongi ook meer witvloed dan anders... Vreemd!

Deel Deze Pagina