Proberen zwanger te worden na missed abortion/miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marsonny, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikhebjelief
    Jeetje meis wat ontzettend balen, ik hoop voor je dat er vrijdag beter nieuws is!

tazzie
    Volgens mij was het bij mij ook met 6 weken terug na de curretage, maar na de curretage heb ik 1 wk gevloeid toen 1wk niet en ik had daarna direct mn 1ste ongi al. We hebben toen ook na de nacontrole het pas weer geprobeerd, maar het heeft toen 3 maanden geduurd voor mn cyclus weer normaal 29 dagen was ik schomelde tussen de 32, 27 & 36 dagen.

Dunc
    Natuurlijk mag je hier ook komen mee praten!

Hier
    Deze ronde mn ovulatietesten er, maar eens bij gezocht, want ik had steeds zo'n onderbuik gevoel dat die al positief zou testen de avond voor mn eisprong dag & dat bleek gisteren ook zo te zijn & vanmorgen weer, maar helaas heb ik vandaag slaapdienst op mn werk, maar we hebben gisteren ons best gedaan & we zien wel wat deze ronde brengt.
    Neem nog wel een ovu test mee naar het werk om te kijken of mn onderbuik gevoel weer klopt en dat die dan negatief is. Als dat zo blijkt te zijn dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat we een aantal rondes achter de feiten aan ge-baby danst hebben!!

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    dunc welkom

marsonny ik hoop dat je gewoon goed 'gedanst'hebt en niet achter de feiten aan.

hier was t dodnerdag curretage bloedverlies(3 dagen echt rood ging over in bruinverlies en stopte op disndag/woensdag erna. paar dagen echt niks, maandags weer roodbloedverlies, dinsdags ook, daarna 2 daagjes beetje bruin nog en toen over en tot nu toe niks meer.. heel vaag :( nu wel last van mn onderrug, heb ik normaal ook vlak voor ik ongi moet worden dus ben benieuwd.

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Dames
    @tazzie ja we blijven hopen! mijn geluksengeltje met kaarsjes branden altijd..behalve alsik weg ben hihi
    Denk dat het wel beter is voor een lichaam vanzelf te wachten op menstruatie ja, helaas is dat bij mij bijna onmogelijk omdat ik PCO heb
    @dunc meid welkom hier,jammer dat je je moet toevoegen...een miskraam heeft veel impact op iemand, tenminste op mij enorm.
    @marsonny ja hoop iss ook op beter nieuws vrijdag, ik houd jullie op de hoogte hoor!
    Ben benieuwd naar je ovu testen
    Verder
    Ik had gister echt een enorme baaldag...ik kreeg een herrinering terug van het ziekenhuis..ik zat gister daar in de wachtkamer, en er zat een vrouw te huilen...het was duidelijk niet goed met haar, ik denk een miskraam ofzo want ze was nie zwanger naar mijn idee...
    zo gek maar ik wist precies hoe ze zich voelde...waardoor ik een brok in me keel kreeg..
    Ik keek haar aan en dacht och erm...Wou het liefst een arm om haar heen doen..
    Ook baalde ik gister want moest 2x spuiten, ik had niet gezien dat in mijn ampul echt leeg was..(dom dom) dus moest 2x spuiten deed verrekte pijn!!:(
    Nou dames ik ga zo weer mijn taxibus in hihi
    hoe oud zijn jullie trouwens???
    Ik 22..
    liefs

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey meides ik wil wel mee kletsen hoor. En wat is het toch heftig he een ma maar hebben jullie ff ga ik mijn verhaal opschrijven is nogal lang sorry alvast.

In 2006 zijn wij begonnen met onze kinderwens ik kreeg maar geen eisprong en ineens was ik zw wat waren we blij. Echo met 7wk en ja hoor een vruchtzakje maar geen vrucht. Ze hebben me tot 11 wk laten lopen en op de dag van curettage kwam het spontaan was wel fijn. Weer een aantal maanden geen eisprong en ineens was ik weer zwanger, weer met 7wk een echo en ja hoor weer een ma ben met 9wk gecuretteerd.Na onderzoeken bleek ik hyperhomocysteinemie te hebben stofwisselingsziekte die dus mk veroorzaakt. meds gekregen en 25 kilo afgevallen en ik was zwanger van mijn zoontje (3jr).
    Vorig jaar juni weer met een 2e begonnen en ik was gelijk zwanger en met de 7wk een prachtig kloppend hartje. Met 8,5 wk ook nog alles prima, Maar met de 12 wk echo (had al geen goed gevoel meer) ja hoor weer een ma met 9wk overleden. Eerst pillen maar toch weer geholpen ivm rest. Toen in jan waren we weer zwanger 7wk echo alles prima 8,5 ook nog en weer met 9wk slechte gevoelens en ja hoor met de echo weer fout weer met 9wk overleden. Weer pillen en geholpen.

Nu misschien weer zwanger althans het voelt zo ik moet nog testen hoor het is nog vroeg. Maar kan je nog wel genieten he na zo'n geschiedenis.

Ik heb het zo gehad met die ma een mk is al zwaar maar 1 die niet spontaan komt is zo frustrerend

Ik ben 29

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wow snelly heftig joh wat jij hebt meegemaakt! ik hoop voor je dat je zwanger bent van een mooie plakbeeb dit keer.

en genieten, tja het lijkt mij wel moeilijker om van een 2e (of 3e,4e etc) te genieten na een(of meerdere mk/ma.

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou ik had het ook met mijn eerste ongie weer althans had weinig gevloeid maar wat een rugpijn niet te harden ik hoop dat je ongie wordt dan kun je weer verder denken he.

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou ik hoop het voor jullie allemaal:)

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    helaas zet t hier nog neit door tot een ongi.. dus waar die rugpijn dan vandaan kwam :( pff

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi hoi

@snelly welkom hier allereerst... maar wow wat een heftig verhaal...ik heb al enorme moeite het een plekje te kunnen geven van 1 laat staan 4..:(

@tazzie hoe voel je je nu?

@marsonny hoe is het bij jou?

Hier...zometeen naar ziekenhuis toe...pff ik heb blauwe plek op me buik van het spuiten...Denk spiertje geraakt ofzo...
    Ben zo zenuwachtig...alleen als ik morgen mijn pregnyl moet zetten dan baal ik wel,want ik heb nachtdienst morgen:( dus dat word uit de nachtdienstklussen...als ik daar nog puf voor heb hahahaha
    Liefs.. XX

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ikhebjelief succes in het ziekenhuis!

hier nog steeds niks.. baal baal

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dank je wel,

Soms heb ik het gevoel dat ik in een film zit, maar helaas het is echt. De laatste heeft er echt ingehakt. We zijn in 1 half jaar 1 kindje mijn smoeders en weer een kindje verloren. We hadden nu echt het gevoel dat het nu goed moest gaan vooral na die moeilijke tijd, maar helaas. Maar goed heb nu weer goede gevoelens dus moeten maar hoop houden.

Maar ik heb geen moeite met zw worden dus dat scheelt. Jij moet spuiten dus het lijkt me dan toch frustrerend dat als je zw bent het mis gaat.

Een plekje geven dat is moeilijk weet je bij elke mk komt alles weer terug.Vooral de 3e die heb ik niet kunnen verwerken. De dag na mijn curettage werd Smoeders opgenomen met hersenkanker en 8wk later was ze overleden dus dat was geen fijne tijd.

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Balen Tazzie bij mij duurde het 6 wk en toen nog waren het 3 druppels ik baalde toen wel :x. Heb je nog steeds last van je rug:(

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    heb te vroeg geroepen vanmorgen..
    heb nu toch bloedverlies.. dus gewoon ongi :) 4 weken na de curretage. heb al snel uitegerekend als t netjes om 28 dagen gaat komen, dan ben ik volgende ronde net mn laatste werkdag voor mn vakantie weer ongesteld, en ga einde eerste week vakantie lekker voor 8 dagen naar griekenland, dus zei al tegen mijn vriend dat wordt een hele mooie vakantie ;)

hetfig joh 2 miskramen en ook nog je smoeder verliezen in een half jaar tijd.. je hebt al veel meegemaakt, ik hoop echt voor je dat nu alles voorspoedig gaat verlopen!!

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie
    Dat achter de feiten aan dansen ;) was in de afgelopen maanden!

Gelukkig is je ongi netjes opgaan gekomen & dat word vast een hele mooie vakantie strakkies :D

Snelly
    Jeetje wat ontzettend knap dat je er toch voor blijft gaan ondanks dat het 4x mis is gegaan! Ik vond zoals de andere meiden ook al aangaven 1x al heel heftig!
    Je heb een hoop op je bordje gekregen om te verwerken & ik hoop zo dat dit een raak mag zijn voor je & dat het dan een goed verloop mag hebben allemaal!

Ikhebjelief
    Hoe was het??

Hier
    Mijn voorgevoel klopte ik test de avond voor de dag van mn eisprong al positief & de avond van mn eisprong verminderd positief, we hebben een aantal voorgaande rondes niet op het goede moment gebaby-danst, maar deze ronde zoals het er nu naar uit ziet wel & nu maar hopen dat dat resultaat mag hebben :)

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben overigens 32, getrouwd, 11 jaar samen met mn man, stiefmams van een knul van bijna 14 & werk in de gehandicaptenzorg

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Klinkt goed zeg ik duim heel hard voor (voor iedereen trouwens).Mijn man is van de anti testen en we doen het als we zin hebben en ondanks dat (gelukkig) ben ik vaak snel weer zwanger.Anders was ik helemaal gefrustreerd geworden ha ha.

We kijken nu niet meer achteruit het heeft geen zin. Dus op naar zondag naar een posi test (hoop ik ) :D

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Fijn dat je ongie bent geworden op naar de volgende ronde. Alvast voor straks veel klus plezier:D:D:D

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    thnx deze ronde wachten we ook nog wel ff af ivm de controle ook, maar de volgende ronde gaan we er weer voor en ik hoop een mooie vakantie te hebben dan haha:D

marsonny ik duim ook hel hard voor je!

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de ovulatie gebruikt na de MA toen was mn cyclus zo door de war dat ik schommelde tussen 27 & 36 dagen & ik heb zelf niet zo'n hoog libido dus als we moeten wachten tot ik zin heb dan duurt dat wel even :).
    Heb ze nu deze ronde gebruikt om een vermoede van mezelf te bevestigen. Mijn man was er ook niet zo'n voorstander van, maar hij merkt dat de testen voor mij geen obsessie zijn alleen een extra handelingen een paar dagen per maand & ik heb zo toen mn cyclus
    weer op orde was ook niet meer gebruikt!

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    En heb je getest??

Deel Deze Pagina