Proberen zwanger te worden na missed abortion/miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marsonny, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    He dames
    sorry ben wat minder actief geweest heb zaterdag me aller eerste nachtdienst ooit gehad..dus gister rustig dagje gehad en veel uitgerust hihih..
    Ik moet vandaag weer naar het ziekenhuis toe..Ben beieuwd...Verheug me iniedergeval nergens op kan het ook niet tegenvallen.

Hoe is het hier dames?
    liefs

2. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Marsonny en de rest.

Hier nog iemand met een ma en een mk. Heb nu niet veel tijd maar zal vanmiddag even kort mijn verhaal doen.

Wat valt er verder te vertellen?
    Fleurtjes,
    31 jr oud,
    as 24-06 1jr getrouwd maar al ruim 11 jaar samen,
    geen kindjes,
    bijna 1jr bezig met proberen,
    1mk op 5wkn en 1ma 8wkn wat een mk op 11wkn

Probeer weer zwanger te raken maar ben doodsbenauwd voor een volgende mk/ma :(

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    welkom Fleurtjes klets gezellig mee.

Wat een leuk cadeau moest zijn voor vaderdag is wat minder geworden ik ben namelijk ongie geworden, veel vroeger dan verwacht maar goed ik was al blij dat ik weer een eisprong had.

Weer op naar de volgende ronde.

Spannend Ikhebjelief ik ben erg benieuwd

Marsonny hoe is het met jou

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Hoi Dames

Allereerst Welkom Fleurtjes, hopelijk vind je hier veel steun..

Verder, naar ziekenhuis geweest gister, had nu 1 eitje van 12mm...nog niet zoals de vorige keren maar er groeit wat..Nu morgen weer terug.
    Ook heb ik aangegeven dat ik dit zo niet meer trek, het spuiten gaat steeds moeilijker en emotioneel zit ik er helemaal doorheen.
    Ik ben nu doogestuurd naar een Maatschappelijk Werker, misschien dat ik er baat bij heb.
    Heb volgende week 1 juli mijn 1e afspraak, ben toch wel benieuwd of ik er daadwerkelijk baat bij heb.

Vanavond ga ik eindelijk weer eens wat leuks doen,naar de ladiesnight van de bioscoop hier in de buurt...ben wel even toe aan wat af leiding...

liefs,xx

5. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Fleurtjes welkom.

ikhebjelief: fijn dat een eitje wel groeit, maar kan me enigzins wel voorstellen dat je er een beetje doorheen zit.
    Ik hoop dat de maatschappelijk werker je kan helpen!

snelly jammer dat je ongi bentgeworden

hier maar 2 dagen echt bloedverlies gehad, 3e dag eerst alleen met afvegen, later wel weer wat echt roodverlies en nu niks meer. wel fijn kort ongesteld zijn, maar of dit nou goed is :( normaal ben ik echt wel 4/5 dagen echt ongesteld.

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    @tazzie thanks voor je woordjes meid..
    Het komt ook allemaal wel goed, normaal ben ik zelf ook uit een diep dal geklommen,maar het lukt me niet meer, zit er nu al zo lang in ik kom er nie meer uit..

Waarom doe je voor zekerheid geen testje?
    Ik werd ook gewoon ongi en was toen wel zwanger..
    Het is maar een idee
    xx

7. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Bedankt voor het welkom.

Heb me al een klein beetje voorsteld.

Zoals jullie kunnen zien ben ik 2x zwanger geweest. In okt 2010 heb ik een vmk gehad met 5 wkn. Begon op 26-10 met bloeden. Pas rond 15-11 was ik alle weefsel kwijt en heb tot 21-11 lopen tobben met bloedverlies.

Zoals aanbevolen 1 ronde overgeslagen en die keer erop (december) was ik weer zwanger.

Onze eerste afspraak bij de vk was met 8wkn en daar had ik aangegeven dat ik twijfels had. Dat het niet goed voelde. Om mijn onzekerheid weg te nemen kreeg ik met 9wkn een echo.

Mijn voorgevoel klopte, het hartje was rond 8wkn gestopt met kloppen. Twee weken na de echo kwam de miskraam mbv cytotec op gang.

Inmiddels al weer 4 rondes verder na mijn ma.

Ik hoop hier steun maar vooral veel gezelligheid te vinden met lotgenootjes.

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ikhebjlief ik kan niet zwanger zijn. hebben niet echt sec gehad de afgelopen tijd. denk dat het nog gewoon komt door de curretage

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snelly
    Wat ontzettend jammer dat het niet raak is!

Fleurtjes
    Welkom, leuk dat je hier komt mee praten!
    Ik snap heel goed dat je het eng vind om weer zwanger te worden, vooral als het al een aantal keer niet goed is gegaan!

Ikhebjelief
    Hoe was de lady's night? Naar welke film ben je geweest?
    Wat ontzettend jammer dat je in het ZH niet het bericht kreeg waar je op gehoopt had, hoe was het de 22ste in het ZH??

Hier
    Ik voel me eigenlijk wel goed, heb ik signalen richting een zwangerschap > nee, heb ik herkenningspunten van de vorige keer > nee. We wachten nog braaf af :)

10. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    Hey meiden,

Ik heb nog niet alle verhalen gelezen ben op pagina 1 gestopt omdat ik via de mobiel op internet zit en dat gaat nog niet zo snel en makkelijk!! Ik wil ook mijn verhaal doen! Maar allereerst zeggen dat ik het enorm *+£$^¥•=#%>< vind voor ons allemaal dat we dit meegemaakt moeten hebben.. In veel dingen herken ik mijzelf, zoals dat mensen vinden dat het toch nog zo klein was enzo.. Dat doet mij pijn omdat het voor mij toch echt mijn eerste kindje is!!

Ik was in febr jl. Erachter gekomen dat ik zwanger was.. 24 maart had ik mijn eerste echo en die wees uit dat ik een MA had.. Ik heb toen 2 weken mogen wachten en werd toen doorgestuurd naar de gyn omdat ik geen krampen kreeg oid.. De gyn bevestigde het verhaal nog even en ik moest toen naar huis en erover nadenken wanneer ik geholpen zou kunnen worden.. Kon al meteen de volgende dag voor curettage.. Ik heb daar niet voor gekozen en heb tien nog 2 weken mogen wachten.. Dus liep toen al 8 weken met een dood kindje in mijn buik.. Toen ik weer naar de gyn moest komen omdat er nog steeds niks gebeurde heb ik na aandringen van mijn kant myfegine en cytotec gehad.. En dat had geholpen een week nadat ik het had ingebracht is het kindje eruit gekomen 2 dagen voordat ik een echo kreeg of de pillen geholpen hadden.. Ik was blij toen ik hoorde dat mijn baarmoeder schoon was.. 5 weken na mijn miskraam werd ik al weer ongi.. Dus afgelopen maand weer flink geklust maar vanochend ongi geworden met een cyclus van 30 dagen.. Dus ik mag niet klagen..

Nou ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en ik probeer zo nog even wat te lezen!!

Liefs, Marleen

11. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ookal zo'n heftig verhaal Marleen. :(

Zo'n ma hakt er behoorlijk in. En dan van die opmerkingen "Het was nog zo klein" of "Je weet tenminste dat je zwanger kan worden." daar zit je niet op te wachten.

12. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    Ja indd.. Al die verhalen, ook van waarschijnlijk was het kindje toch niet goed geweest... En ook dat mensen er weinig rekening mee houden.. Bijv door blij te vertellen dat zij wel zwanger zijn, terwijl ik met een dood kindje in mijn buik rond loop.. Of dat mensen openlijk gaan discusseren over dat ze liever wel of geen jongetje/meisje willen hebben.. Maar vragen hoe het nou met jou persoonlijk gaat ho maar...

Zo dat was even gal spuwen!!!

Of dat mensen zich nu met mijn cyclus gaan bemoeien... Tjah je moet je er niet zo veel mee bezig houden, het komt vanzelf wel.. Je bent zwanger geweest dus zwanger worden is het probleem niet... Oei daar kan ik slecht tegen..

13. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Gooi het er maar uit. Lucht lekker op ;)

Weet je wat mijn schoonmoeder van de week zei? Ze wist niet in hoevere mijn man er mee zat. :$ Natuurlijk, hij deed een dansje;) Wat denk je zelf? :x

14. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    Erg hè dat mensen er zo over denken.. De familie van mijn man dacht ook al dat ik eroverheen was omdat ik er niks meer over vertelde... Nou dat kwam meer omdat zij er niet naar vragen...

Ik was van de week overtijd en ik hoopte zo dat er weer een kindje in mij zou groeien.. Maar het was niet zo.. Ook al weet je diep van binnen dat het een kansbepaling is.. Verheug jeje er weer op, en des te harder is het als je weer ongi word..

Het lijkt nu ook na mijn MA dat ik gruwelijker ongi ben.. Het doet gewoon pijn.. Vooral mijn onderrug het steekt gewoon..

Ik vind het ook best moeilijk om andere mensen om ons heen zwanger te zien worden.. Ik gun het iedereen, maar waarom kon ons kindje niet bij ons blijven.. Dan lijkt het weer zo oneerlijk..

15. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje :$ ik ben weer zwanger.
    Voel me blij en ontzettend angstig tegelijk. Zal ik ooit nog onbezorgd kunnen genieten van een zwangerschap? Ik denk het niet :(

Straks maar even met de gyn bellen. Kijken hoe nu verder.

Ik hoop zò dat het nu wel goed gaat.

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    marleen heftig verhaal en wta je zegt over hoe mensen reageren.. ik herken het helaas..
    Hier zelfs bij een vriendin afgelopen weekend, kwam nog een andere meid(waar wij ook wel mee omgaan, is 1 vast clubje vrienden en die het ook al wist die vriendin. alleen al die tijd nooit wat gehoord en zelfs t weekend geen vraag van hoe gaat het nu met jullie.. grr

fleurtjes jeej had je t niet verwacht? gefeli

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fleurtjes
    Heel voorzichtig gefeliciteerd!
    Ik snap dat het heel spannend is om weer in verwachting te zijn, maar probeer toch hoe moeilijk ook rustig te blijven en iedere dag is er weer 1 > stap voor stap!

Volgens mij testen je wel vroeg positief als ik je onderschrift zo zie??

Hellow
    Ook welkom in het topic, ik herken wel veel van de uitspraken die je noemt, maar ik ben eigenlijk vrij snel gaan zeggen tegen mensen van joh als je niet weet wat je moet zeggen, zeg dan ik vind het zo erg voor je meer hoeft niet, want wat je nu zegt maakt me eerder boos en verdrietig dan dat ik me gesteund voel.
    Ik snap dat het moeilijk is om iets te zeggen & dat je het ondersteunend bedoeld, maar zo komt het niet binnen en mocht iemand in je omgeving dit ook ooit overkomen zeg dan alleen ik vind het zo erg voor je!

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nog braaf te wachten op het wachtbankje, merk wel dat mn borsten voller lijken & ik heb af en toe last heb van mn buik, maar voor ongi heb ik dat eigenlijk nooit zo ver van te voren, meestal maar 1 a 2 dagen!

Helaas kun je met dit soort dingen niets anders doen dan wachten :)

19. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Marsonny.
    Wat denk je zelf? Zou het kunnen?

Heb idd vroeg getest. Morgen ben ik een jaar met de pil gestopt en ik wilde zo graag binnen het jaar blijven. :) Daarnaast zijn we vandaag een jaar getrouwd en dit is natuurlijk wel een prachtig cadeau. Had de test wit gebleven dan had ik hubbie niets verteld.

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou idd goed mogelijk kunnen zijn, maar uit zelfbescherming hou ik het nog in het midden of het zo is!
    Moet wel zeggen dat (*)(*) meer aanwezig zijn, maar ja dat kan net zo goed met mn ongi te maken hebben!

Hoe is het met jou, last van kwaaltjes??
    Nog gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum

Ik moet volgende wk testen 1 juli is mn mams jarig zou een mooi kado zijn, ze was er zo kapot van toen het bij ons mis ging, ben dr jongste en dr enige meid & dat zou het laatste kleinkind zijn!

Deel Deze Pagina