Proberen zwanger te worden na missed abortion/miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marsonny, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh 1 juli is nog ver weg zeg. Nouja, mss kan je 1 of 2 daagjes smokkelen ;)

Hadden jullie het je ouders ookal verteld? Onze ouders waren er ook onderste boven van. Bij de vmk viel het nog wel mee want het was erg kort maar toen ik ze na de echo belde waren ze echt heel verdrietig. "Gelukkig" heb ik wel veel steun aan mijn ouders gehad omdat ze hetzelfde mee hadden gemaakt.

Ben zelf wel wat voorzichtiger geworden. Ga het denk niet eerder vetellen dat dan ik een hartje heb gezien.

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik behoor donderdag ongi te worden komende week, maar balkje in mn onderschrift zegt dat ik over 4 dagen kan testen, ben er nog niet over uit of ik al ga testen of het afwacht!

Ik had het mn ouders direct verteld de vorige keer, maar ook direct verteld toen het mis was gegaan & ik zou ze de volgende keer het weer direct vertellen ik denk eigenlijk wel weer aan iedereen die dichtbij me staat heb veel steun aan hun gehad toen het mis is gegaan!

3. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is absoluut waar. Het is fijn om er met ze over te kunnen praten. Maar mijn ouder hebben echt een rotjaar achter de rug en ik ben bang om ze voor een derde keer verdriet te doen. :( Nog geen kleinkids terwijl ze dat zo graag wil en bij mijn enige broer loopt het ook al zo ingewikkeld.

Heb je wel testen in huis? Ik neem me altijd voor te wachten maar het lukt me nooit :)

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb geen testen in huis, wel bij de etos gestaan vandaag, maar niet de behoefte gehad om ze mee te nemen!

Kan me goed voorstellen dat je dan nog wel even zou willen wachten met vertellen om je ouders niet nog meer verdiet te doen mocht het mis gaan.

5. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zouden jullie doen?

Ik heb nu 2x een mk gehad. De eerste keer was zo vroeg dat ik niet mee kon doen voor mvm maar de 2x heb ik een aantal weken flessen gevuld.

Nu zit ik weer te dubben of ik me volgende week zal aanmelden. Ik weet dat je er andere vrouwen mee helpt maar om wéér te moeten afmelden in een mk lijkt me ook verschrikkelijk. Ik weet dus niet zo goed wat te doen.

6. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    hey,

tjah is lastig... ik zou ook niet zeker weten of ik de volgende keer weer mee ga doen... heb die keer gewoon meegedaan en het afmelden deed pijn en was moeilijk voor mijzelf maar gelukkig is het wel goed gegaan... hoor ook verhalen dat ze de flessen blijven brengen ondanks de MA/MK...

als je er een goed gevoel bij kan hebben dat je er andere vrouwen mee kan helpen zou ik het lekker blijven doen maar als je zo iets heb van dat het je te veel word wanneer het weer fout gaat dat je de boel moet afzeggen moet je het niet doen...

je moet doen waar jij je goed bij voelt!!! dat is het voornaamste!!

PS GEFELICITEERD!!!! ik hoop voor jou dat deze maxi blijft plakken en goed blijft groeien!!! ik hoop dat het voor mij de volgende keer ook raak is!!

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 162824

Meiden we zijn weer zwanger!
    We zijn voorzichtig blij, maar vinden het ook wel
    een beetje eng!!!

We hadden het er vanmorgen over wanneer gaan we
    testen, ik heb donderdag slaapdienst & dan moet ik vroeg
    opstaan om voor mn man's werk uit samen te testen, maar
    wetende dat ik op mn werk niet goed slaap is dat niet zo'n succes.
    Vrijdag is mn weekendkind er en om dan te gaan testen leek ons
    ook geen strak plan!
    Toen toch maar een vroege test gehaald en die was direct knal-
    positief :)

8. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marsonny, wat een mooie test!! Van harte gefeliciteerd.

Ik begrijp je angst maar deze keer gaat het wel goed. Dat moet!

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Het is nog wel heel erg onwerkelijk!
    Heb wel mn ouders op de hoogte gebracht die waren
    heel erg blij!

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha je kon niet wachten tot je moeders verjaardag? :)

11. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    sorry paar daagjes even niet geweest.
    maar marsonny gefeliciteerd joh! mooie test hoor!
    ik snap je angst ook wel! maar het gaat gewoon goed! dat moet haha

hier hadden we t alle ouders ook al verteld, en ook direct nadat we wisten dat het mis was.

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben het idd mn ouders al verteld, bedacht me namelijk dat vrijdag het huis voor visite zit & ik vond het nog een beetje vroeg om het dan al te vertellen met allemaal oom's en tante's erbij!

Deel Deze Pagina