Hoi hoi Wij hebben een prachtige zoon van 13 maanden. Toen ons zoontje 6 maanden was gingen wij voor een 2e, we hadden graag gewild dat er weinig tijd tussen zat. Helaas heb je dit niet voor het zeggen, zo blijkt maar weer! We zijn 13 maanden bezig geweest om zwanger te worden van onze zoon, en ik ben bang dat het weer zo lang gaat duren. Ik weet wel dat het nu anders kan zijn, maar ik krijg dat gevoel niet uit mijn hoofd! Ook het idee dat het misschien zelfs nog wel langer gaat duren als bij mijn zoontje maakt me best verdrietig. Vorige maand wist ik zeker dat het raak was, was zo blij! Helaas met 4,5 week ging het al mis ik heb zitten janken als een klein kind echt waar En dan zijn er mensen om me heen die pats boem in zonde 1,2 of 3 zwanger raken en dan word ik stiekum toch wel wat jaloers. En dat vind ik dat weer super stom van mezelf, want ik heb al een prachtige zoon!! Herkenbaar? Liefs Flower
Hoi hoi, Wij hebben een super vrolijke en lieve dochter van 19 maanden inmiddels. Ik juni ben ik gestopt met de pil en eind september een positieve test in handen. Super gelukkig. Helaas bij de 1e echo eind oktober een leeg vruchtzakje gezien. Hiervoor ben ik op 18 november gecuretteerd. Dit laten we nu achter ons en kijken uit naar een nieuwe zwangerschap. Ik herken wel dat ik het nu even lastig vind dat mensen zwanger zijn.. al heb ik er wel vertrouwen in dat het niet super lang hoeft te duren (bij onze dochter ook snel zwanger) Hopelijk is her jou ook snel gegund
Ha Flower! Herken het wel een beetje! Het heeft bij ons zoontje ook lang geduurd voor ik zwanger was, we hadden de eerste afspraken bij de huisarts allebei gehad, en ik had een afspraak in het ziekenhuis staan voor verdere onderzoeken toen ik zwanger bleek!! Nu zitten we in ronde 5 voor een tweede. Ergens heb ik het gevoel dat het wel goed gaat komen, geen idee waarom, bij de eerste had ik dat niet, eerder het gevoel dat het bij ons niet zo snel zou lukken (en dat klopte dus ook). De wens voor een 2e is bij mij, gek genoeg, ook veel groter... Ik wil het zwanger zijn, de kraamtijd, alles zo graag nog een keer mee maken, juist doordat ik nu weet hoe mooi en bijzonder het is, en hoe snel het ook weer voorbij gaat! Weet wel dat ik die eerste tijd van mijn zwangerschap heel bang was dat het mis zou gaan, juist omdat je er al zo lang mee bezig bent, dan ben je eindelijk zo blij dat het zover is, en dan zou het alsnog mis gaan... Hopelijk heb je snel meer geluk, het gaat vast goed komen!
Hey! Annekeruiter85 wat verdrietig zeg! Dan ben je zo blij en dan zo'n teleurstelling Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt!! CiDa84! Herkenbaar! Wij hadden juist een verwijsbrief naar t ziekenhuis gekregen en toen was ik ineens zwanger! Alleen ik had juist bij mijn zoontje het gevoel dat we snel zwanger zouden zijn. Ik was 24 en dacht heel naief op deze leeftijd zal het vast wel heel snel gaat! Niet dus. Daardoor ben ik nu bang dat het weer lang gaat duren.. Liefs Flower
Flower, ik herken het. Omwille van het lange proberen voor onze zoon en we liefst niet teveel tijd tussen wouden laten zijn we ook na een 6 a 7 maanden terug van start gegaan. In tussen is ons 1 ste kindje alweer 20 maanden maar zijn we nog steeds niet zwanger. Voelt soms een beetje een race tegen de tijd. Zeker als iedereen rond u wel snel zwanger geraakt.
Hey meiden, Hier ookal een mooie zoon van 2 jaar en 4maand, ik wou er graag minder leeftijd tussen hebben, maar we raakten niet zo vlot zwanger. Eind oktober ontdekten we dat we zwanger waren, maar dit is eind november jammer genoeg misgelopen, op 8weken 4 dagen een miskraam... Nu terug van 0 beginnen
Mag ik mij ook toevoegen? Dochter is 2 jaar 9 maanden. Hier sinds september bezig. In november was ik zwanger maar helaas een miskraam.... Ik had zo gehoopt en ging daar stiekem ook een beetje vanuit dat ik dit jaar nog zwanger zou worden. Bij dochter was ik meteen zwanger...nu voelt het zo lang terwijl ik weet dat sommige hier veeel langer bezig zijn. Wil ook niemand voor het hoofd stoten maar de wens is zo groot!