Ik heb heel lang niet kunnen praten over mijn angsten omdat ik er al de hele dag mee bezig was en het niet op kon brengen om het er dan ook nog over te hebben. Daarom dachten heel veel mensen dat ik het allemaal wel best vond zo en er niks aan deed. Tegenwoordig gaat het beter en kan ik er ook makkelijker over praten. Ik heb trouwens helemaal niks aan de psycholoog of psychiater gehad, het probleem ligt bij mij ook lichamelijk (hormonen/pmds) dus ik ben naar gynaecoloog/orthomoleculair therapeut gegaan en sindsdien gaat het de goede kant op...al heb ik af en toe nog wel een soort angstaanvalletje, maar dat is dan een paar dagen dat ik daar last van heb. Voor iedereen die nu aan het wachten zijn...ik duim voor jullie!
Clown 12 : de cyclus zegt vanaf donderdag vruchtbaar, maar dan ben ik waarschijnlijk nog ongi. maar ga wel vanaf donderdag ovu testen gebruiken, en kijken van hoe en wat. Mag van mij wel steeds 23 dagen zijn hoor, dan is de cyclus ook regelmatig Word voor mij wat lastiger qua berekenen als de cyclus strax wel 28 dagen is, dan word het echt lastig mijn ei op te sporen zonder testen lijk mij Verder ook helemaal geen ervaring omdat dit onze 1e kindje word en we sinds septembe zijn begonnen en dit mijn 1e echte menstruatie is, maar die is wel heel anders dan als je aan de pil bent echt bij mij een heel verschil
Zo er zit weer wat beweging in, ik hoop dat het gelukt is voor je kapitein. Houd ons op de hoogte! Ik heb nu duurdere van cb de ovutesten plus 1 zwangerschapstest, maar mocht ik niet genoeg hebben dan heeft mijn schoonzus nog heel veel ovutesten en 7 zwangerschapstesten. Zij heeft ontdekt dat je die via eBay geloof ik heel goedkoop kon kopen. Nu vandaag beginnend ongi, dus na deze ronde gaan we het echt proberen, spannend!
Vanmiddag de 6de dag van de ovulatie test en hij is nog steeds positief... We hebben gister al geklust, misschien niet zo`n goed idee om het vanavond weer te doen of wel?
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en wij willen ook voor ons eerste kindje gaan. Na twee maanden heftig last gehad te hebben lijkt het nu beter te gaan (ik voel me in ieder geval beter). We zijn nu in ronde 3 en heb afgelopen weekend mijn vruchtbare dagen gehad. Ik hoop dat we raak geschoten hebben, natuurlijk. Ik gebruik (nog) geen ovu-testen, maar heb een appie die mijn eisprong berekent. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus tot op heden, dus ik doe het gewoon even zo. Ik had gedacht te stoppen met de pil en het gewoon te gaan proberen, maar ben er toch meer mee bezig dan ik dacht. En VL ook by the way! Maar over bloedingen en andere vieze dingen kan ik beter niet bij hem zijn, maar gewoon lekker anoniem op een forum. We gaan ervoor! Ik hoop dat jullie allemaal snel een positieve zwangerschapstest in handen hebben. Ik kan niet wachten! Liefs Elf12
welkom elf! Ben er ook meer mee bezig dan misschien goed zal zijn, maar voor ons is het ook onze eerste keer...dus alles is nog spannend Heel veel succes voor jou ook!
Inderdaad, herkenbaar, nu het moment er aan komt is het toch wel heel spannend en interessant hoe het werkt. Welkom elf12! Ik zie ook dat je redelijk regelmatig ongesteld bent meteen, hoe lang heb je de pil geslikt? Hoop voor jou dat het gelukt is, laat je de test zien?
Gelukkig dan ben ik niet de enige Ik was 20 september ongesteld, niet hevig en ook maar 3 dagen veel korter dan normaal maar dat was de bloeding nog van de pil, gezien we de 14e gestopt zijn met de pil, maar dat was ook maar een korte menstruatie van 3,5 dag Dus ik wacht nu al op de volgende ronde,, wel heel spannend allemaal ook omdat je er zo mee bezig bent Welkom Elf12
Als je ei gesprongen is, heeft het dan nog zin om te klussen daarna? Pfff weet niet waarom ik het zo ingewikkeld vind allemaal
Goedemorgen. Welkom Elf12! Lindaatje, aangezien sperma 48 tot 72 uur kan overleven en veel zaadlozingen achter elkaar de kwaliteit beinvloeden kun je het beste om de dag klussen in plaats van elke dag.
Ik zou eigenlijk gister mijn eisprong hebben gehad maar vanmiddag toch maar even een ovulatie testje gedaan en de test streep was nu zelfs donkerder dan de controle streep. Ook heb ik doorzichtige draden van afscheiding??? (sorry haha) Heb dat eigenlijk nog nooit gehad... Vanavond toch maar even hubbie lief aankijken denk ik haha
Linda. Dat zijn precies de tekenen van een eisprong. Je krijgt namelijk extra afscheiding zodat het zaad makkelijk richting de baarmoeder glijd/zwemt. Ik zou vanavond ook gewoon nog lekker klussen. Beter het zekere voor het onzekere. Het zaad van mindere kwaliteit word dan toch wel overruled door het goede zaad van gister. Wij klussen vanavond ook weer denk ik want ik kan mijn ei niet ontdekken. Ik heb 4 november een afspraak met de gynaecoloog. @jolien hoe gaat het met je borsten heb je het gevoel dat er een bevruchting plaats gevonden heeft of niet? Elf12 wat gezellig, welkom. Wat goed dat je je cyclus in ieder geval goed bijhoud. Wat zou het lekker zijn als we alle als nel een positieve test in handen hebben. Mijn lieve collega zei vanochtend dat ze ongi was geworden gister. Dat was even balen zei ze. Ze zijn bezig voor de tweede en had 2 maanden terug een mk. Toch jammer. Toch fijn dat we dat kunnen delen vind ik. Mijn vriend moet de komende tijd flink aanpoten en overwerken op het werk want zijn collega (lees hulpje) is ontslagen. Hij deed geen drol dus missen zal hij hem niet. Maar nu komt wel álles op hem neer. Benieuwd wanneer hij vanavond weer thuis is.
Ik heb gister niet geklust hoor, dus vanavond kan wel weer Ik merk ook vandaag dat ik veel meer zin heb dan vorige dagen En ineens een vette huid, heb ik normaal ook nooit. Succes iedereen trouwens!
Is niet waar. Uit onderzoeken is gebleken dat de zaadkwaliteit van de gemiddelde man ietsjes beter wordt wanneer er dagelijks een zaadlozing plaatsvindt. De kwaliteit gaat pas achteruit wanneer er meer dan 3 zaadlozingen per dag, elke dag, plaatsvinden. Ook gaat de kwaliteit achteruit wanneer er langer dan 10 dagen geen zaadlozing heeft plaatsgevonden. Uit ander onderzoek blijkt dat de kans op een zwangerschap niet verschilt wanneer je óf elke dag seks hebt óf om de dag. Oftewel: het maakt geen klap uit of je nou elke dag of om de dag seks hebt, het is allebei goed