Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi,

Ik heb toch maar besloten om weer actief te worden.
    Wij zijn hier ook bezig voor ons 1ste wondertje...

Maandag mijn NOD, pfff wat gaan de wachtweken altijd langzaam voorbij..
    Houden jullie in de wachtweken ook rekening met wat je eet?

2. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Zijn nog steeds pijnlijk... Ik heb geen idee of het raak is, misschien komt het nog wel van het ontpillen. Ik zal toch nog even moeten afwachten helaas.

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    @Junyor en Jolien

Spannend hoor!:)

4. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Hoi Junyor, welkom terug. Ik heb over 6 dagen mijn NOD, bijna tegelijk met jou. Hoe lang zijn jullie al bezig? En wat bedoel je precies met de wachtweken?

5. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Wij zitten nu in ronde 3, met mijn ex had ik PCOS. Ben toen bij de fertiliteit terecht gekomen. 2 jaar MMM. Nu gelukkig PCOS vrij. Met wachtweken bedoel ik de tijd tussen je eisprong en NOD

6. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Weet niet waar het door komt, maar ik heb sinds vandaag een hele vettige huid en haren:(
    Is dat door de eisprong of van het ontpillen?

7. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Sorry, ben nog niet zo thuis in al die termen, wat is MMM? Is dat een hormoonbehandeling tegen PCOS? Fijn dat je er nu vanaf bent!
    Ik houd in de wachtweken geen rekening met wat ik eet. Ik moet me sowieso nog verdiepen in wat je beter niet kunt eten als je zwanger bent. Ik weet inmiddels dat je rauw vlees beter kunt laten staan, maar verder nog geen idee.

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hoi yunior,
    Wist niet dat je van pcos ook weer kunt genezen.

Jolien, mmm staat voor medische malle molen, ergens bij 1 van de forums staat een uitleg lijst van afkortingen. Daar heb ik me laatst ook na vele afkortingen te zien maar eens in verdiept.

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
  10. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Dag dames.

MommyOwl, dat is wat mij altijd verteld werd en wat je ook in de topics leest. Fijn dat je het even opgehelderd hebt. Weten we dus weer dat het ook elke dag mag hahaha.

Junyor, welkom terug. Ik houd in de wachtweken nog niet echt rekening met wat ik eet en drink. Al neem ik meestal alleen een glaasje wijn als ik ongesteld ben.

11. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Dank voor de link met afkortingen. Ik heb 'm al eens doorgelezen, maar duidelijk niet alles onthouden :)
    MMM had ik toch wel kunnen onthouden zou je denken, die is zo makkelijk. Misschien ben ik dan toch zwanger? Ik hoor namelijk steeds om me heen dat je geheugen slechter kan worden als je zwanger bent :D

12. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Hoi hoi, welkom. Hoe is je Pcos verdwenen? Wat goed zeg! Ja ik houd er zeker rekening mee. Vanaf vruchtbare dagen tot en met eerste dag menstruatie drink ik hoogstens 1 glaasje wijn. Geen filet american. Geen of weinig paté. En geen heeeerlijke rode biefstuk. Hihi. Just in case.

@jolien dat zou top zijn als je zeangershaps dementie het haha. Zwangere collega had er gister tijdens vergadering ook last van. Haha.

13. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik probeer ook op te letten, als ik niet zwanger wordt is niet drinken ook goed voor mijn lijf, qua gezonder leven. Filet americain, vind ik heerlijk, maar zal er wel mee uitkijken tijdens de vruchtbare dagen. Ben trouwens wel benieuwd wie er als eerste straks met een positieve test komt ;)

Ik gok op kapitein of jolien en jullie?:D

14. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    :D ik gok op beide:D
    Ik heb vandaag trouwens erg veel last van mijn rug, zwaar gevoel op mijn blaas, veel plassen...en irriteerde me vandaag mateloos aan hubbie... ;) hebben jullie daar ook last van na je eisprong?

15. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Hoi Juf1985 & Kapitein,

Ik wist ook niet dat je van PCOS kon genezen. Vandaar dat ik nu ook nog steeds onder controle sta bij de fertiliteit en dat geeft me wel heel veel rust. Mijn cyclus word nu goed in de gaten gehouden. PCOS kan wel verdwijnen als je veel overgewicht hebt en daarom gaat afvallen. Dat was in mijn geval niet aan de orde. Ik ben echt een dag even van slag geweest omdat ik niet kon geloven dat de PCOS verdwenen was.
    Ik ben er inmiddels van overtuigd dat mijn lijf destijds wist dat ik niet met de juiste persoon samen was om kindereren te krijgen... De relatie waar ik toen inzat was echt niet gezond en zat vol stress.. Dus vorig jaar alle moed bij elkaar geraapt en er een punt achter gezet.
    Eind vorig jaar heb ik mijn huidige vriend leren kennen. En er ging een wereld voor me open...
    We zitten nu in ronde 3 en het is wel even wennen hoor om zonder Puregon en Pregnyl aan de slag te zijn. De aflopen 2x had ik echt nergens last van. Sinds afgelopen donderdag minder soepele stoelgang en heel humeurig. Zondag is mijn NOD...

16. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @ junyor wat bijzonder. Wie weet komt jet indd door de stress die je had. En you go girl dat je je vorige vent en relatie achter je gelaten hebt en nu gelukkig bent met een nieuwe man!!!
    Ik hoop dan mijn pcos binnenkort ook ineens verdwenen is hihi.

4 November afspraak bij de gynecealoog.

Ik gok jolien met haar pijnlijke borsten haha. Ik ben bang dat ik echt even geduld moet hebben en dat het mij oas lukt met hulp van hormonen.
    Of Linda, die heeft ook steeds allemaal gekke klachten. Ik irriteer me trouwens niet aan vl tijdens eisprong. Ben juist helemaal wild van hem rond die tijd hèhè. ;):D

Oh en filet is zooo lekker. Dat ga ik heel erg missen. Dat at ik echt veel.

17. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    nou er komt weer een gekke klacht bij hoor...stond vanochtend op en had een super opgezet gezicht!:$
    alsof ik met m`n kop tussen de deur heb gezeten haha

18. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Ik hoop dat jullie gelijk hebben :) Nog een paar dagen wachten!

Lindaatje, dat is wel weer een vage klacht... Ik heb geen idee waar dat mee te maken kan hebben.

19. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hahaha, bijzondere klacht inderdaad!

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hoihoi! Mag ik ook meekletsen met jullie?
    ik kletste mee in een ander clubje maar daar is inmiddels iedereen zwanger geworden. Wij zijn nu in ronde 5 aanbeland voor ons eerste kindje en zou graag met meiden willen kletsen die ook nog niet zwanger zijn....

Deel Deze Pagina