Wauw!!! gefeliciteerd!!!!! super !! Ik moet nog wachten tot 5 november pff wachtbankje pfff Hoeveelste ronde was dit voor jullie ? @jolien en @ noralie
Dit was ronde 5, lorreke. Maar we wisten eigenlijk al dat we in ronde 1 mijn ei gemist hadden, dus dan eigenlijk ronde 4 Mijn moeder raakte pas na 13 maanden zwanger van de eerste. Gelukkig dat het bij mij heeeel wat sneller is gelukt
Wat een leuk nieuws meiden! En wat een mooie en vooral duidelijke testen! Gefeliciteerd Noralie en Jolien!!!!! Hoeveel dpo hebben jullie nou positief getest? Ik zit inmiddels breeduit op het wachtbankje, 4 nov mijn nod. Sinds gister heb ik krampen rechts in mijn baarmoeder. Ik herken het van de vorige ronde... zou het...
MommyOwl, ik heb 17 DPO positief getest en was 4 dagen overtijd. Ik ga voor je duimen hoor, spannend! Lorreke, het was pas onze 2de ronde. Maar de 1ste ronde had ik geen ovutesten gedaan, dus niet "gericht" geprobeerd zwanger te worden. Ik heb vanochtend dus de huisarts gebeld en ik ben vanmiddag teruggebeld. Ik krijg een afspraak bij de gynaecoloog, waarschijnlijk over een week of 2 al en dan krijg ik ook meteen een eerste echo. Begin dit jaar zijn mijn man en ik bij de POP-poli geweest om informatie in te winnen over zwanger worden in combinatie met de medicatie die ik gebruik. Ik mocht als ik eenmaal zwanger was, naar een gynaecoloog bij ons in de buurt gaan, maar ik moet dus wel onder begeleiding staan bij een gynaecoloog en niet alleen een verloskundige. Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, ons kindje mag de eerste dagen nog niet mee naar huis (vanwege die medicatie) en ik mag geen borstvoeding geven. Mijn moeder en zus zijn ook heel blij Ik ben wel vreselijk moe, hoofdpijn, buikpijn en vandaag erg verstrooid. Dat belooft wat
Wauw 2e ronde nog maar!! mooi snel zeg!! Wij zitten ook ronde 2, ook ovu testen deze keer, dus zit nu op wachtbankje, hopelijk word ik rond 5 nov niet ongi pff spannend allemaal
Ik ben zo verstrooid de laatste dagen, hoort dat bij het zwanger-zijn? Zo had ik gisteren de kookwekker in de koelkast gezet mijn man vond 'm daar toen hij drinken uit de koelkast wilde pakken. Van de week had ik de pindakaas ook al in de koelkast gezet (ik heb blijkbaar iets met die koelkast). En gisteren was ik in de stad met mijn moeder en zus, ik pakte een blouse uit een kledingrek terwijl ik tegen mijn zus aan het praten was en ik zei tegen haar: "Ik heb gewoon geen zin om..." En vervolgens kwam er niets meer. Echt geen idee wat ik wilde zeggen en waar ik nou geen zin in had
Pfffffhh, whoahahahahahahahahahahahaha Ik kom niet meer bij!!! Maar nu even serieus *probeert lach ernstig te onderdrukken* Dit hoort zeker bij het zwanger zijn! Word ook wel "zwangerschapsdementie" genoemd (wie heeft die naam verzonnen zeg...). Veel zwangeren hebben last van dit soort verstrooidheid. Helaas hoor je vaak dat het de hele zwangerschap aanhoudt, en zelfs erger wordt aan het eind...
Oh, dat belooft wat dan Vanochtend vroeg wakker geworden met behoorlijke kramp/pijn in mijn buik. Ik had gisteravond een kruik mee naar bed genomen en die was nog een beetje warm, dus die heb ik tegen mijn buik aangelegd. De pijn is toen wel gezakt, maar ik maakte me toch wel even zorgen. Ik las op het forum dat buikpijn/kramp wel hoort bij het zwanger zijn en dat je, zo lang je geen bloed verliest, je niet meteen zorgen hoeft te maken. Dus ik probeer het maar los te laten. Hoe gaat het verder met jullie?
Ik sluit me ook graag aan en ben bezig vanaf juli... Helaas nog niets Hoop dat het deze maand gaat lukken! Juul gefeliciteerd meid!! Super voor je! Hoop dat ik je heel snel kan opvolgen. Ben zelf 28 jaar en mijn man is 31. Groetjes!
Oh jee, Jolien, dat wordt nog wat! Welkom Angelique! Hier nog steeds geen roodheid te bekennen. Zit op dag 34 na laatste menstruatie. Ben bang dat het nog van het ontpillen is. Probeer nu veel geduld te hebben en wachten tot het weer doorbreekt.
Hoi Silverwolf, Hoop het echt voor je! Jij bent net zo lang bezig ongeveer als mij... Frusterend dat het nog niet gelukt is he?! Maar we blijven positief!
Jaaaaaaaaaahhh!!!! GEFELICITEERD. Toch jolien de eerste hihi. Wat geweldig joh. Het genieten kan beginnen. Blijf maar lekker plakken klein boontje. Wat grappig dat je zo verstrooid bent. Ik weet zeker dat ik dat straks ook heb. Er zit trouwens wel een voordeel aan dat je in het zij onder controle staat en moet bevallen. Zo kost de bevalling geen geld. (Word namelijk niet vergoed als het medisch niet nodig is). Én je krijgt extra echo's omdat de gyn die volgens mijn altijd maakt en de verloskundige niet. Wat lastig dat je niet goed kunt ontspannen. Ik hoop dat je het een beetje rust kunt geven als je bij de ha bent geweest.
Hoi meiden, Angelique gezellig dat je erbij komt! Mommy, je komt er wel doorheen. En kapitein, hoop voor je dat je wel zwanger bent, en niet dat het een griepje is. Zwanger is dan toch leuker! Ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei, en ondertussen klussen we om de dag. Heb ovutesten gebruikt, maar zit nog geen echte knaller tussen, dus we blijven klussen. Lindaatje, hoe is het bij jou?
Ik wil mij ook graag aansluiten bij jullie. Paar maanden terug zei mijn man plotseling dat hij niet lang meer wil wachten. Dit verbaasde mij wel, eerder was hij er nog niet klaar voor. Ik had er graag deze maand voor willen gaan. Gewoon echt van start gaan. Dit vond hij toch wel lastig. Hopelijk is hij er volgende maand wel echt helemaal klaar voor. Zou dat geweldig vinden natuurlijk.