Ike wat leuk dat je man er ineens klaar voor is. Ook begrijpelijk dat hij het nu wel heel spannend vind als het echt allemaal gaat beginnen. Dan komt het zo dichtbij. Praat er samen veel over en fantaseer over hoe het zou zijn als er een kindje zou zijn. Zo kregen wij erg veel extra zin in een beebje en kwamen we er goed achter hoe de ander over dingen dacht. Juf ik hoop dat je wel een ei gaat vinden. Ik heb hem niet gevonden maar ik heb ook maar een week 'gezocht'. Ik ben gaan zoeken toen mijn APP zei dat ik in mijn vruchtbare periode zat. Ik las trouwens bij iemand (weet niet bij wie). Die had het over haar cyclus van 30 dagen, geteld vanaf de laatste dag van haar menstruatie. Maar je cyclus tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie. Ik weer niet of ik het verkeerd heb gelezen maar wilde dat graag nog even zeggen. Super avondje gehad met schoonfamilie. Fijn is dat, lekker samen zijn.
Welkom Angelique en Ike! @ Kapitein, dankjewel! Ja, was ik inderdaad toch de eerste Er zitten zeker wel voordelen aan dat ik naar een gynaecoloog moet, ik krijg waarschijnlijk nu rond 6 weken al een echo en in het ziekenhuis bevallen vind ik niet erg. Vind het wel heel erg jammer dat ik geen borstvoeding mag geven, dat lijkt me voor de hechting zo belangrijk. En dat het kindje niet meteen mee naar huis mag, vind ik ook wel moeilijk. Er werd letterlijk gezegd dat het kindje eerst moet 'afkicken' door de medicatie die ik gebruik... Dat vind ik wel heftig. Maar het kan helaas niet anders. Hopelijk betekent jouw misselijkheid inderdaad toch dat je zwanger bent! Het lijkt mij wel leuk om met elkaar zo'n lijst bij te houden! Hoe had je dat in gedachten? @ Juf, wel vervelend dat je je ei nog niet echt hebt kunnen vinden... Maar hopelijk is het toch 'raak'!
Ik zal een beginnetje maken. Dan kan iedereen heb kopiëren en aanvullen. - Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien. .. Jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend ... Later kun je er dan eventueel bij zetten wat het word. En wanneer je uitgerekend ent. En dan hopen we natuurlijk dat het lijstje langzaam vol komt te staan met uitgerekend data.
- Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien. .. Jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend ... - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje
Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier met iedereen?? Noralie, jij ook van harte gefeliciteerd!! Welkom Angelique en Ike! Juf, balen dat je je ei nog niet gevonden hebt. Jouw cyclus is zo wel heel lang. Jolien, wel jammer dat je geen borstvoeding mag geven maar doordat je nu meteen naar de gyn mag weet je wel dat jouw kindje goed in de gaten wordt gehouden. Dat is wel fijn. En nu al last van zwangerschapsdementie hahaha. Kapitein, spannend voor jou nu je misselijk bent. Hopelijk is het raak! SilverWolf ook nog steeds geen duidelijke cyclus. Virtuele knuffel. Hier gaat het prima. Heb wel ontzettend pijnlijke borsten (zodra ik 's avonds mijn bh uittrek voel ik dat heel erg aan de zijkant) maar dat heb ik wel vaker. Ook heb ik sinds vrijdag soms een soort kramp in mijn maag maar dat kan ook gewoon een virusje zijn ofzo. We wachten het maar gewoon weer af.
Bedankt voor het welkom heten. @kapitein wij praten er idd veel over. Eerst praatte ik en luisterde mijn man zo nu en dan nu hebben we al een tijdje echte gesprekken en praten en luisteren we allebei. Dat is wel heel fijn, zo is er ook meer begrip naar elkaar en weet je idd waar de ander staat en hoe die er over denkt.
- Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien. .. Jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend ... - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje - Ike, 27 jaar, binnenkort van start
- Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien. .. Jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend ... - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje - Ike, 27 jaar, binnenkort van start - Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2
Ik ben vorige week al begonnen met testen, omdat ik nog aan het ontpillen ben, volgens de app, moet mijn eisprong woensdag of donderdag komen. Dus ik heb nog geduld. Ik ga ervan uit dat deze ronde ook een cyclus van 30 dagen wordt, dus we wachten al klussend af.
- Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien. .. Jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend ... - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje - Ike, 27 jaar, binnenkort van start - Lorreke 23 jaar, bezig voor 1e kindje, ronde 2 NOD 5 november
Thanks allemaal voor het welkom heten. Even een vraagje; Mijn cyclus was de afgelopen maanden als volgt: 25 28 25 26 dan 4 dgn ongesteld... Nu afgelopen maand 20 oktober tm 23 oktober ongesteld geweest daarna was de ongesteld over (sowieso was die deze maand heel anders, minder... Eigenlijk maar 1 dag echt bloedverlies gehad) en nu tweedagen terug lichte bruine bloeding.. Heel licht met afvegen zeg maar... Hoe kan dit komen? Tot op heden nog niet gelukt zwanger te worden, maar dit vind ik erg vreemd! Verder mensen nog tips? We gaan gewoon door met klussen, maar stiekem hoop ik toch wel dat het deze maand gaat lukken... Groetjes Angelique
Soms kan het zijn dat je menstruatie lichter en minder hevig is als anders ok omdat je bent gestopt met de pil kan het verwarrend zijn. Pendelen zijn een aantal mensen die dat doen zie onder het pendel forum, dan pendelen ze op maand van bevruchting en geslacht
Dag dames! Drukke dag op kantoor gehad, dus ben nu op m'n gemak alles aan het doorlezen. Welkom Ike! Klets lekker mee. Vervelend van de medicatie Jolien en dat je kindje niet gelijk mee naar huis zo mogen. Het is inderdaad niet anders: zo lang het maar gezond is! Rust komt er bij langzaam aan. Heb nu gewoon geduld en zie het wel. Wel af en toe last van mogelijke symptomen, maar die probeer ik juist zoveel mogelijk te negeren, omdat waarschijnlijk m'n lichaam me voor de gek houdt. Wel nog steeds bezig met ovu-testen, maar nog geen teken van een eisprong. En ik zeg wel negeren, maar ondertussen merk ik wel dat ik wel meer moe ben en m'n borsten groter lijken. Heb soms ook het gevoel dat ik ongesteld ben geworden, maar als ik dan de wc in vlucht, is er niets.
Owh, en het lijstje: - Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien. .. Jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend ... - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje - Ike, 27 jaar, binnenkort van start - Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2 - Lorreke 23 jaar, bezig voor 1e kindje, ronde 2 NOD 5 november - Silverwolf, 25 jaar, eerste kindje, ronde 2, juli gestopt met pil
- Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien, 31 jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend 30 juni. - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje - Ike, 27 jaar, binnenkort van start - Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2 - Lorreke 23 jaar, bezig voor 1e kindje, ronde 2 NOD 5 november - Silverwolf, 25 jaar, eerste kindje, ronde 2, juli gestopt met pil Is het een idee om de lijst wat meer te splitsen zodat het overzichtelijker wordt? En de belangrijke data/afspraken (zoals wanneer iemand een NOD heeft, afspraak met gyn o.i.d.) apart vermelden? Zoiets als dit: Aan de klus: Kapitein, 23 jaar, eerste kindje Clown12, 30 jaar, eerste kindje Ike, 27 jaar, binnenkort van start Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2 Lorreke, 23 jaar, eerste kindje, ronde 2 Silverwolf, 25 jaar, eerste kindje, ronde 2 Zwanger: Jolien1982, 31 jaar, eerste kindje, uitgerekend 30 juni 2014 Afspraken en belangrijke data: 5-11 NOD Lorreke ?-?? Eerste echo Jolien1982
- Kapitein, 23 jaar, eerste kindje. - Jolien, 31 jaar, zwanger geslacht onbekend, uitgerekend 30 juni. - Clown12, 30 jaar, bezig voor eerste kindje - Ike, 27 jaar, binnenkort van start - Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2 - Lorreke 23 jaar, bezig voor 1e kindje, ronde 2 NOD 5 november - Silverwolf, 25 jaar, eerste kindje, ronde 2, juli gestopt met pil - Angelique243, 28 jaar, bezig voor 1e kindje, ronde 5, juni gestopt met pil Even aangevuld
Aan de klus: Kapitein, 23 jaar, eerste kindje Clown12, 30 jaar, eerste kindje, ronde 6 Ike, 27 jaar, binnenkort van start Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2 Lorreke, 23 jaar, eerste kindje, ronde 2 Silverwolf, 25 jaar, eerste kindje, ronde 2 Zwanger: Jolien1982, 31 jaar, eerste kindje, uitgerekend 30 juni 2014 Afspraken en belangrijke data: 5-11 NOD Lorreke 5-11 NOD Clown12 ?-?? Eerste echo Jolien1982 Ik heb het lijstje ook even aangevuld.
Aan de klus: Kapitein, 23 jaar, eerste kindje Clown12, 30 jaar, eerste kindje, ronde 6 Ike, 27 jaar, binnenkort van start Juf1985, 28 jaar, eerste kindje, ronde 2 Lorreke, 23 jaar, eerste kindje, ronde 2 Silverwolf, 25 jaar, eerste kindje, ronde 2 Zwanger: Jolien1982, 31 jaar, eerste kindje, uitgerekend 30 juni 2014 Afspraken en belangrijke data: 5-11 NOD Lorreke 5-11 NOD Clown12 15-11 NOD Juf1985 ?-?? Eerste echo Jolien1982 Ik heb daarna ook het lijstje weer aangevuld .