Welkom nieuwe dames! Mijn man ziet het wel zitten. In de vakantie hebben we het er uitgebreid over gehad. Hij vindt het alleen nog lastig om er mee om te gaan en te vragen hoe het met m'n cyclus en alles gaat. Linx, ik ben het met Kapitein eens. Als je een mooie cyclus hebt, zou ik zeker niet gaan ovu-testen. Je kan dan wel uitrekenen wanneer je eisprong is. Bij mij nog steeds geen ongi te vinden. Wel vreemd, want had gisteren ineens een "zwangergevoel". Niet misselijk of andere kwaaltjes, maar gewoon het gevoel. Vandaag blijft het nog hangen, dus denk dat ik er deze week nog een test tegenaan gooi om te zien of dat gevoel waar is...
Spannend, succes! Ben heel benieuwd of ik na dit weekend (innesteling) ook wat ga voelen op welke manier dan ook.
Jaa ik wil er graag nog bij op! Ik ben 26 en dit is alweer ronde 7. Mn cyclus schommelde ook heel erg. Maar omdat ik mn LH piek zo duidelijk heb gemeten en ie de dag erna weer negatief was denk ik dat mn NOD 9 november is.. Errug spannend dus! Jolien, gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens! Ik weet niet hoe lang het hier al bekend is haha maar je bent de enige uit het lijstje zie ik. Wat leuk!!
Aan de klus: Kapitein, 23 jaar Clown12, 30 jaar, ronde 6 Ike, 27 jaar, binnenkort van start Juf1985, 28 jaar, ronde 2 Lorreke, 23 jaar, ronde 2 Silverwolf, 25 jaar, ronde 2 Angelique243, 28 jaar, ronde 5 Linx, 24 jaar, ronde 1 MommyOwl, 25 jaar, ronde 2 Lady87, 26 jaar, ronde 7 Zwanger: Jolien1982, 31 jaar, uitgerekend 30 juni 2014 Afspraken en belangrijke data: 4-11 NOD MommyOwl 5-11 NOD Lorreke 5-11 NOD Clown12 9-11 NOD Lady87 15-11 NOD Juf1985 21-11 Eerste echo Jolien1982
Ik heb je erbij gezet, Lady! Dankjewel voor je felicitaties, ik weet sinds afgelopen donderdag dat ik zwanger ben dus het is nog niet heel lang bekend Linx, wanneer is je NOD? Dan kan ik dat toevoegen op de lijst als je dat wilt. Of je mag het zelf toevoegen natuurlijk. Silverwolf, spannend joh, ik duim voor je dat je gevoel klopt! De lijst wordt steeds langer en completer Leuk om zo een duidelijk overzicht te hebben wanneer iemand haar NOD heeft, kun je meer met elkaar meeleven. Volgende week wordt een spannende week!
Ik heb het erbij gezet! Zie dat het ook in je onderschrift staat... Stond dat er ook al toen ik er om vroeg..? Ach, ik heb een excuus voor alle suffe dingen die ik doe... Ik zeg gewoon dat ik zwanger ben, haha! Aan de klus: Kapitein, 23 jaar Clown12, 30 jaar, ronde 6 Ike, 27 jaar, binnenkort van start Juf1985, 28 jaar, ronde 2 Lorreke, 23 jaar, ronde 2 Silverwolf, 25 jaar, ronde 2 Angelique243, 28 jaar, ronde 5 Linx, 24 jaar, ronde 1 MommyOwl, 25 jaar, ronde 2 Lady87, 26 jaar, ronde 7 Zwanger: Jolien1982, 31 jaar, uitgerekend 30 juni 2014 Afspraken en belangrijke data: 4-11 NOD MommyOwl 5-11 NOD Lorreke 5-11 NOD Clown12 7-11 NOD Linx 9-11 NOD Lady87 15-11 NOD Juf1985 21-11 Eerste echo Jolien1982
Dag dames, druk druk druk hier, op het forum. @linx, Ik heb overigens wel ovutesten gebruikt en nu nog, voornamelijk uit nieuwsgierigheid, en omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus is. Geen idee ook hoe het voor de pil was, wel regelmatig, maar hoeveel dagen? Nee geen idee. Ik heb de testen van mijn schoonzus gekregen, zij had (geloof ik) 40 ovutesten en 10 zwangerschapstesten, voor 12 dollar via Amazon.com Geen idee welk merk het is, daar heb ik nu het restje van gekregen. In totaal 14 ovutesten en 7 zwangerschapstesten. Daarnaast had ik al een pakketje zelf gekocht van clearblue, dacht dat ik goedkoop uit was, eeh nee dus. Mijn testen lijken nu eindelijk iets op te lopen, morgenochtend ga ik weer testen, hopend op een knaller!
@Jolijn1982 Dat vind ik het beste excuus ooit haha @Juf1985 Oeeh morgenochtend! Succes, post je de uitslag?
Jolien wil jij mijn op de lijst toevoegen. Dat is iets ge veel gepriegel op de telefoon. 11 november afspraak samen met vl. Vruchtbaarheidsonderzoek. Hoe bevalt het zwanger zijn? Al kwaaltjes of pijntjes. Er was toch nog iemand zwanger of vergis ik mij nou. Pff kan niet slapen. Te laat nog koffie gedronken op het werk denk ik. Plus mijn auto kapot. Anwb laten komen en mijn koppelingcilinder is kapot. Wist niet dat ik er een had maar nu hij kapot is baal ik wel. Heb een oud autootje en smacht naar een nieuwere. Maar de spaarrekening is momenteel zo goed als leeg. Dus dab maar laten maken. Nu maar even kijken hoe ik hem veilig bij de garage krijg en hoe ik dan weer op mijn werk beland. Hoe doen jullie dat? Bij ons kost een 'leen' auto namelijk best veel geld. Maar iedereen werkt dus er is niemand die
Jolien wil jij mijn op de lijst toevoegen. Dat is iets ge veel gepriegel op de telefoon. 11 november afspraak samen met vl. Vruchtbaarheidsonderzoek. Hoe bevalt het zwanger zijn? Al kwaaltjes of pijntjes. Er was toch nog iemand zwanger of vergis ik mij nou. Pff kan niet slapen. Te laat nog koffie gedronken op het werk denk ik. Plus mijn auto kapot. Anwb laten komen en mijn koppelingcilinder is kapot. Wist niet dat ik er een had maar nu hij kapot is baal ik wel. Heb een oud autootje en smacht naar een nieuwere. Maar de spaarrekening is momenteel zo goed als leeg. Dus dab maar laten maken. Nu maar even kijken hoe ik hem veilig bij de garage krijg en hoe ik dan weer op mijn werk beland. Hoe doen jullie dat? Bij ons kost een 'leen' auto namelijk best veel geld. Maar iedereen werkt dus er is niemand die mij kan halen. Fietsen is trouwens geen optie ivm mijn angststoornis. Ik ben nu in een fase dat ik heel stoer overal naartoe ga in mijn eentje, maar dan wel rustig in de auto en niet hyperventilerend op de fiets.
Wat vervelend van je auto, hier hoef ik alleen de km die ik gereden heb te betalen bij de garage. Ik wel trouwens bij cello in rosmalen. Wilde eerst bij amarant in tilburg, maar kwam daar niet tussen.
Kan je echt niet zonder auto? Mijn ervaring met mijn vorige auto is dat het alleen maar steeds meer gaat kosten want alles gaat kapot. En het geld dat je dan zou kunnen sparen voor een nieuwe, gaat in de bodemloze put die je oude auto is! Maar, ik snap dat je last hebt van een angststoornis, dat is wel heel naar.. misschien kun je het opbouwen? Het zou je verbazen wat je aan geld allemaal overhoud als je m verkoopt!
Kapitein, wat balen zeg! Wij krijgen wel altijd een leenauto mee, moeten dan alleen de tank weer vol maken als we het weer terugbrengen. Bij de vorige garage kregen we altijd een fiets mee, maar dat is geloof ik ook geen optie voor je, openbaar vervoer misschien? Spannend ook dat onderzoek. Vanochtend weer getest (ovutest), maar liep nu alweer terug, vergeleken met de afgelopen dagen... Ik blijf door testen,maar kan het zijn dat ik in de avond mijn piek heb gehad? Aangezien ik gisterochtend een iets duidelijker test had (nog steeds geen knaller hoor). Gister voor de zekerheid maar wel geklust. Hoe staat het voor met jullie allemaal?
Aan de klus: Kapitein, 23 jaar Clown12, 30 jaar, ronde 6 Ike, 27 jaar, binnenkort van start Juf1985, 28 jaar, ronde 2 Lorreke, 23 jaar, ronde 2 Silverwolf, 25 jaar, ronde 2 Angelique243, 28 jaar, ronde 5 Linx, 24 jaar, ronde 1 MommyOwl, 25 jaar, ronde 2 Lady87, 26 jaar, ronde 7 Zwanger: Jolien1982, 31 jaar, uitgerekend 30 juni 2014 Afspraken en belangrijke data: 4-11 NOD MommyOwl 5-11 NOD Lorreke 5-11 NOD Clown12 7-11 NOD Linx 9-11 NOD Lady87 11-11 Kapitein + VL vruchtbaarheidsonderzoek 15-11 NOD Juf1985 21-11 Eerste echo Jolien1982
Kapitein, ja Noralie87 is ook zwanger. Maar die is volgens mij niet meer in dit topic geweest sinds ze dat verteld heeft. Als mijn auto (ook een oudje, Twingo uit 2000) naar de garage moet, zoals een paar weken terug voor APK, dan rijden mijn man en ik de avond van de te voren naar de garage om mijn Twingo daar te droppen. Sleutel gooien we dan door de brievenbus. De volgende avond hebben we met de monteur afgesproken dat we de sleutel bij hem thuis konden ophalen, zo hoefde mijn man ook geen vrij te nemen. Maar als je auto niet meer rijdt wordt dat wel lastig. Belachelijk trouwens dat een leenauto geld kost, ik krijg er gewoon een mee van de garage als ik dat wil. Hoef ik alleen benzine te betalen (aftanken). En anders hadden ze mij ook nog wel thuis willen brengen trouwens. Hier wel wat zwangerschapskwaaltjes, met vlagen pijn onderin mijn buik, denk dat dat bandenpijn is. Verder snel moe en af en toe erg emotioneel; huilen om werkelijk niets Sinds gisteravond ook keelpijn en verkouden. Ik wilde strepsils nemen, maar na wat onderzoek op internet erachter gekomen dat dat niet zo'n goed idee is. Dus maar keelsnoepjes gehaald net. Ik moet er wel aan wennen dat je bij sommige dingen wel even na moet denken of je het wel kunt eten of doen. Zoals gisteren wilde ik tuinieren, maar dan kun je ook weer toxoplasmose oplopen dus moet je handschoenen aan doen. Ik heb nooit stilgestaan bij zulke dingen, daar kom je pas achter als je zwanger bent blijkbaar. Vanochtend moest ik thuis blijven omdat er een dakdekker bezig was. De hele ochtend op internet inspiratie opgedaan voor de kinderkamer, nesteldrang denk ik?! Haha! Ik denk dat het thema "vosjes" wordt, daar hebben mijn man en ik allebei wel iets mee. Er zijn zoveel schattige dingen te vinden met vosjes, alleen een behangetje heb ik nog niet echt kunnen vinden. Mochten jullie tips hebben, dan graag!