@meme, komt vast wel goed, als je je op het ergste voorbereid, kan het ook alleen maar mee vallen, ik ben benieuwd. @ike, ja dan wordt het wel wat lastiger inderdaad. Ik ga het denk ik wel doen, ga me er als het zover is wel even inlezen. Want ik mag hopen dat ze bijvoorbeeld ook achterom kunnen komen, zodat het wat minder opvalt @kapitein, hoe gaat het nu? Al gewend aan de nieuwe bolide?
@juf 1985: veel succes (en plezier ) @mommyowl: balen zeg... Ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt.. @silverwolf: hoe was het bij de huisarts gisteren? Ik wil graag op het lijstje komen, wie heeft dat ook alweer gemaakt? Mijn gegevens zijn in ieder geval: 29 jaar, uitgerekend op 25 april.
Hoi dames, Mag ik zo af en toe met jullie meekletsen? Ik ben 28 en wij gaan ook voor onze eerste kindje. Had gister weer afspraak bij de gyn. uit bloed bleek ook dat ik pco heb. Was vorige keer eigenlijk al vastgesteld met echo. gelukkig is zaad van vriend goed en kan ik nu met behandeling beginnen. Eerst duphaston 7 dagen en vanaf cyclusdag 3 tm 7 clomid en dan op de 21e weer bloedprikken. Hoop dat het snel raak is
@joyce01: ik ben echt een mega leek in dit soort dingen, mag ik je vragen wat pco is? en ik begrijp dat je dus wat extra inneemt om de kans van slagen te vergroten? ik voel me echt een beetje een dommertje, dus ik vraag het maar gewoon
Nou wist het eerst ook niet hoor.. dus geeft niets! Ik ben half maart gestopt met de pil en tot op heden slechts 1x ongi geweest. na 98 dagen en zit nu alweer op 122 en niets te bekennen. heb een echo gehad hierop zijn meerdere cysten op mijn eierstokken gezien. Meer dan 12 en dat heet pco. Er zijn nog wat andere kenmerken, maar daar voldoe ik niet aan. Ik word dus haast niet ongesteld en daarom is het moeilijk om zwanger te worden. Ik heb nu iets gekregen om menstruatie op te wekken en daarna mag ik met clomid pillen beginnen in de hoop dat ik een eisprong krijg en mijn kansen zo op zwangerschap te vergroten!
dank je voor de uitleg joyce01. Dan hoop ik maar dat je menstruatie nu snel komt, en daarna een knaller van een eisprong!
@joyce01 Fijn dat ze in ieder geval iets hebben gevonden, en dat je nu medicijnen krijgt om je kansen te vergroten. Hoop dat het snel raak is Dames een vraagje aan jullie, misschien hebben jullie dit wel al besproken maar heb niet vanaf pagina 1 bijgelezen.. : testen jullie meteen op je NOD of wachten jullie eerst voordat je overtijd bent?? Ik kan meestal niet wachten en wil meteen testen maar ben bang dat ik mezelf dan misschien voor de gek hou?
@Joyce01 Welkom! En balen joh, van je pco. Komt vast allemaal goed!! @Silverwolf Goed man, van die knallertest! Duim voor je!
Vandaag mijn NOD dag, niet ongesteld geworden, test gedaan negatief. Wel sinds zaterdag al kramjes in de onderbuik.
Nou ik vraag het me af vorige keer had ik 23 dagen cyclus vandaag zit ik op dag 24, en test was negatief
Vandaag uitslag van schildklier en die is normaal. Moet dus nu gewoon geduld hebben tot het vanzelf weer komt. Als het 23 november er nog niet is, kan ik weer bij de ha terecht. Zelf zou ik pas testen op je NOD of de dag erna. Als je er voor test en die is negatief, dan kan je nog het idee hebben van: owh, dan wacht ik nog een paar dagen. Als je nog even geduld hebt, heb je gewoon meer zekerheid.
Balen meid, maar in het begin kan het zeker wel wat schommelen qua lengte. Hou het goed in de gaten. Slik je al multivitamine en tarwekiemolie??
Heel herkenbaar, heb zelf ook PCOS gehad. Ik kreeg door de Duphaston wel zwaardere menstruaties. Moet je nog weer voor controle komen bij de eerste ronde Clomid?
jaa mijn cyclus kan wel schommelen inderdaad sinds september gestopt, bloeding gehad, en toen de 1e ongi na 23 dagen, nu zitten we op dag 24 en nog niets, daarom ook testje gedaan was negatief, misschien vanaf nu wel gewoon 30daagse cyclus of langer? geen idee.. mijn 1e keer was na 23 dagen. Ja slik VSM puur mama
Mijn NOD komt in de buurt! En nu is het volgende gebeurd: vannacht kwam mijn vriend laat thuis. Toen ik ff naar de WC was geweest zag ik bij het afvegen donkerbruin bloed. Ik had echt even een baalmoment: mijn ongi was nu al gekomen. Weer geen regelmatige, betrouwbare cyclus. Maar toen ik vanochtend mijn tampon wilde verwisselen (sorry voor de details!) zat er bijna niks aan. Toch maar een nieuwe ingebracht. En die heb ik net weggegooid en daar zat maar 1 vlekje op. Ik heb wel een vaag trekkend gevoel in mijn onderbuik maar mijn ongi breekt altijd keihard los. En dat gebeurt nu niet. Maar ik durf geen vroege test te doen uit angst voor de teleurstelling! Zo. Moest ff van me af zeuren, sorry