Hoi dames, hier even een ego bericht (sorry, heb wel meegelezen, zal van het weekend ook antwoorden op wat jullie geschreven hebben). Wij hebben deze week flink geklust, nu wel even een aantal dagen uitgeklust zeg maar, hahah. Even bijkomen weer. Ik heb er wel een heel goed gevoel bij dat we het goed gedaan hebben. We zullen het zien. Merk ook dat mijn lichaam me af en toe voor de gek houd. Vanochtend wat misselijk, maar na het eten ging het wel weer. Aargh, ik dacht dat ik niet zo'n 'muts' zou worden.... Gaat ook hele tijd door mijn hoofd, welnee het komt niet daardoor, je bent misschien wat grieperig ofzo. Mijn nod is trouwens 1 dag later 16 november, heel spannend allemaal zo. Een heel fijn weekend allemaal meiden! Xx
Vanochtend getest, was hartstikke negatief. Verbaasd me eigenlijk niks. Voel me wel een beetje dom dat ik van alles dacht te voelen. Veel te veel gefocust, dat gebeurt me hopelijk niet weer. Nog even mijn ongi uitzitten, en dan door naar ronde 2!
@Linx Je hoeft je echt niet dom te voelen.. Had precies hetzelfde de 1e maand. Toen besefte ik me ook dat ik veel te gefocust erop was, nu ik dat minder heb gaat het beter. Nu nog zelfs sluipt het erin dat ik tegen mijn NOD aan erg vol zenuwen zit en ook meteen op mijn NOD test maarja ik denk dat je dat toch wel houd dus je bent niet alleen hierin
Hier ook hetzelfde hoor! ook nod uitzitten en vol goede moed naar ronde 3, vl baalde er meer van dat ik ongi was dan ikzelf , ik zei al is pas ronde 2 dus alles is nog mogelijk hihi
Hoi dames. Ik kom even langs om te zwaaien. Morgen lees ik alles terug en zal ik reageren. Maar eerst werken tot morgen. Toedeledoki
Balen al die misleidende kwaaltjes. Volgens mij zijn dat gewoon de hormonen omdat we het zo graag willen. Mijn lijf doet dat ook terwijl wij nog niet begonnen zijn. 3 jaar terug toen de wens er pats boem was kwam er in de weken erna vocht uit mijn tepels. Door de huisarts binnenste buiten gekeerd. Maar waarschijnlijk alleen hormonen. Paar maanden terug was ik vlak voor menstruatie beroerd, verder niet echt ziek maar wel regelmatig misselijk enz. heb toen tegen mijn man gezegd, het is dat ik weet dat het niet zo is anders had ik een test gedaan. Ik weet dus niet of het door focussen komt of dat ons lijf dat gewoon zelf doet. Ik ben nergens op gefocust want er valt niks te zijn waar ik mij wat dat betreft op kan focussen. Toch doet mijn lijf mij wat anders denken. Wij zijn dus niet gek maar ons lijf wel Fijn juf dat het zo goed voelt! Egoïstisch zijn wij allemaal op zijn tijd, maakt dus niks uit. Zwaai zwaai kapitein. Werkse nog! Het is ook mijn werkweekend ben daardoor ook niet veel hier. Dat halen we wel weer in
Deze rond is voor niemand echt een goede ronde geweest of wel? Ik zelf ook weer ongesteld, diezelfde donderdag zette het nog gewoon door. Cyclus was nu precies 30 dagen. Volgende NOD gaat naar 6 december, ronde 8! Ach ik denk dat het voor ons allemaal wel komt. Liever gister dan vandaag natuurlijk, maar het komt goed
Ik heb net mijn laatste pil duphaston genomen en word denk ik volgende week ongesteld? Hoelang duurde het bij jou na de laatste pil? Ik moet alleen elke 21e van de cyclus bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest. Verder niets. Vind het wel spannend. . Nu de echte kansen eraan gaan komen Ben jij al lang bezig?
ik werd meestal binnen een week ongesteld na de laatste pil Duphaston. Bloedprikken is prima, maar ik zou ook vragen of je een folikkelmeting krijgt af en toe om te kijken of je ei wel groot genoeg is. Ik ben ruim 2 jaar bezig geweest met clomid en daarna met Puregon & Pregnyl. Nu sinds augustus dit jaar met mijn huidige vriend. Gelukkig wel onder controle van de fertiliteit.
Hm ik was juist blij dat ik niet zo vaak naar het ziekenhuis hoef voor echo's e.d. Als ze dmv bloedprikken kunnen zien of ik een eisprong heb gehad lijkt me dit voldoende Ok, maar nu met je nieuwe vriend lijk je geen PCO meer te hebben? Dat is wel goed nieuws.
Balen lady, dat je weer ongesteld bent geworden. Welkom bij de club joyce! Is inderdaad spannend nu het voor het echie is. Lorreke, ben jij al ongesteld geworden of nog niet? Deze ronde is voor mij nog niet afgelopen. Zit nog uitgebreid op het wachtbankje, ga komende zaterdag of zondag testen. Heb nog niet echt kwaaltjes oid, alleen wel heel erg levendige dromen, echt te bizar voor woorden af en toe. Ik droom sowieso wel vaak dat ik het daarna nog weet, maar dit is toch wat anders. Ik doe heel erg mijn best om het af te wachten, maar is wel moeilijk om die testdrang tegen te houden, pff. Had er zelf al 1 in huis bij de 7 ovutesten en 1 zwangerschapstest van clearblue, maar heb er nu ook nog 6 van mijn schoonzus en het is echt lastig om daar vanaf te blijven.
Juf ik hoop dart het je lukt om niet te testen, zou zo jammer zijn als je door te vroeg testen negatieve uitslag krijgt terwijl je misschien paar dagen later wel positief zou testen. Apart hè zulke levendige dromen. Heb 8 jaar terug gedroomd met een tweeling bij mijn man op schoot te zitten. Afgelopen jaar zei een paragnost dat wij als we er voor open staan een tweeling zouden krijgen. Zij zei hetzelfde geslacht als waar ik over gedroomd had. Zo vreemd. Nu nog afwachten of die droom en haar voorspelling uitkomt zou wel gaaf zijn als je dan kan zeggen: ik wist het al in 2005 Toen waren we nog helemaal niet met kinderen bezig, waren net 1 jaar samen. Woonden nog niet samen, waren nog niet getrouwd. Wat heb jij gedroomd als ik vragen mag? Joyce, ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt. Ik snap dat je niet vaak naar het ziekenhuis wilt, hopelijk is dat ook niet nodig.
Oh dat zou heel leuk zijn ike, als je een tweeling krijgt, wel extra drukte, maar ook wel heel leuk. Vorige week was er in de buurt verderop ingebroken, waardoor er de hele tijd een helikopter rondvloog. Twee nachten later droomde ik dat ik bij mijn ouders thuis was en nog op was samen met mijn vader rond 12 in de nacht en toen zag ik de dief op ons huis af komen. Maar bleek een bekende, maar toch zei ik tegen mijn vader dat hij haar tegen moest houden, zij was DE dief! Maar ze bleek alleen langs te komen voor schone kleren voor haar oppaskind. En vannacht was ik op vakantie in Amerika in Las Vegas. We waren aan het zwemmen en toen in ene weer in kleren in de trein, maar we moesten snel zijn, anders had je niet dezelfde plek in de trein en kon je niet naar buiten kijken. Uiteindelijk haalde mijn vriend gauw mijn spullen en gooide ik die gauw op de plek. Uiteindelijk het juiste plekje in de trein en zei ik dat ik dacht dat Vegas meer woestijnachtig was, maar iemand anders zei dat dat later kwam. Zo kan ik nog wel heel wat dromen vertellen, van de afgelopen dagen. Allemaal omdat het zo levensecht allemaal leek, meer dan anders. Ik ben alweer bijna een dag verder en gelukkig nog niet getest, lekker afleiding gezocht op het werk.
Dag dames even mijn verhaal, moest naar het zkh voor het grote vruchtbaarheidsonderzoek Nou het was een teleurstellend bezoek. Ik ben echt te zwaar om met hormonen te starten. Ik moet nu dus serieus gaan afvallen en moet over 3 maanden terug komen. Dat ga ik dus doen. Heb wel een echo gehad en de eitjes waren dus inderdaad niet aan het rijpen (het specifieke pco beeld) Ze zag wel dat mijn baarmoederslijmvlies verdikt is en dat kan komen door een eisprong. Daar ben ik dus op geprikt. Dus ik ben heel benieuwd of ik die inderdaad heb gehad want dat zou erg goed nieuws zijn. Ergens wist ik dit al wel, en dat is ook de rede dat we op tijd zijn begonnen. Dat word fietsen, wandelen en zwemmen de komende tijd. Welkom alle nieuwe dames!! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. (Ik heb dus ook pcos en daardoor al weer heel lang niet ongi en bezig met onderzoek) Mijn nieuwe auto is trouwens geweldig, ben er heel erg blij mee.
Hey kapitein, Wat irritant dat je nog niet kunt beginnen, gedsie echt heel vervelend! Heeft je overgewicht ook een medische reden? Kun je eventueel op bezoek gaan bij een diëtist? Balen meid, dat het allemaal moeizaam gaat en dat je dan eerst nog moet afvallen, weet hoe moeilijk het is. Ga straks maar heerlijk even met je man knuffelen!
Hallo meiden. Voor mij nu ook spannende dagen.. Vrijdag is mijn NOD. Moet mezelf ook echt beheersen om niet al een test te willen doen... Hoop dat ik het volhoud tot vrijdag hihi..
Balen dat gewicht zo'n grote rol hier in kan spelen. Hoor vaker dat mensen te zwaar of juist veel te licht zijn. Kapitein mag ik vragen hoeveel je af moet vallen? Ik wens je er heel veel succes en sterkte mee. Hopelijk komt straks wel jullie wens dichterbij. Ik duim voor je! Ja juf, lijkt mij ook heel leuk. Maar wel druk en je moet dan alles2x kopen, is moeilijker door te schuiven. Zou het wel echt heel gaaf vinden. Eerst maar eens aan de slag mijn menstruatie is nu voorbij, hopelijk gaan we er deze ronde voor Nog even een paar dagen wachten voor je echt testen kan. Ben benieuwd of je dromen daar vandaan komen.