Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    @Juf Als je ronde bedoelt: hangt ervan af hoe je het bekijkt, in feite is dit mijn 1e ronde. Vorige week vrijdag was mijn NOD en de test was negatief. Maar nog niet ongesteld geweest dus ik hang er een beetje tussenin. Hihi verwarrend...
    Lastig he, die testdrang? Ik bleef maar tegen mezelf zeggen dat hoe eerder ik zou testen, hoe onnauwkeuriger die test zou zijn. Dat hielp wel enigzins! Maar, spannend, benieuwd wat er zondag uit gaan komen. Heb je het gevoel dat het raak is?

Normaal is mijn cyclus redelijk constant, kan er niet de klok op gelijk zetten, maar die 5 dagen te laat komt niet heel veel voor. Zit me nu af te vragen, ik heb een kleine maand geleden mijn spiraal laten verwijderen. Ik kan er op internet niks over vinden, maar zou daardoor je cyclus wat kunnen 'veranderen'?

Zeg, hebben we eigenlijk al 'roze' berichten gehad afgelopen weken? Volgens mij niet hè?

2. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    @Lady Knap hoor, 20 kilo! Ik zou het je niet na kunnen doen denk ik.

3. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Lieve juf, je kunt gewoon testen hoor. Tegenwoordig kun je zelfs als iets eerder dan je nod testen dus dan zit je met 1 of 2 dpo wel goed volgens mij. Hihi ik heb gewoon heel veel zin in goed nieuws en volgens mij krijg je dat ;) net als linx.

Ik heb een onderbuikgevoel dat het toch nog een hele goede ronde gaat worden.

Succes met testen dames.

Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld, word wel een lange ronde zo. Maar ik voel me goed en erg positief, het komt wanneer het komt en maak me niet druk.

4. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Goede instelling! Daar kunnen mensen nog wat van leren! Waaronder ik, denk ik, haha!

5. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Linx dat dacht ik ook hoor, dat ik dat nooit zou kunnen! Ik ben door een ziekte aangekomen, en wilde het er op een dag gewoon weer af. Alsof er een knop omging! En nu ben ik nog steeds niet tevreden, het is een beetje verslavend haha. Als ik straks maar gezond ben voor mn kindje!

Trouwens, volgens mij kan je cyclus wel idd veranderen.. Ik heb dat ook gehad. Met pil was het echt clockwork.. precies 28 dagen en daarna meteen raak. Maar daarna is het heel lang vaag geweest. Nu voor de tweede maand op rij 30 en dit wordt al ronde 8! Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent!

6. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    @Lady Ja bij de pil wel, dat staat ook bij de effecten ervan, maar een spiraaltje werkt anders. Ach nou ja, ik weet het niet, we zien wel waar het schip strandt.

7. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Een vriendin van mij had ook een spiraaltje, en die had uiteindelijk wel invloed op haar cyclus. Maar desalniettemin was ze heel snel zwanger, dus idd, zien waar het schip strandt! Ik hoop t iig heel erg voor je!

8. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ook voor mij geen goede ronde, vandaag ongesteld geworden helaas.. Maarja was pas ronde 3 dus maak me niet zo druk.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch!!

9. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Gister direct gestart met slikken van Tarwekiemolie..
    En ga ook Temp bij houden... Word er mooi druk mee... Hihihihi

10. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Tarwekiemolie? Wat is dat dan?

11. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Dat is een goede instelling. Even balen van het rode 'kadotje' dan weer verder. Op naar je volgende eitje. Hihi.

Junior ik ben ook wel benieuwd wat tarwekiemolie doet?

Pff straks een afspraak bij de psycholoog en daarna nog een vergadering en een slaapdienst. De 4e in 12 dagen. Best pittig. Maar gelukkig wel lekker het weekend vrij.

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Haha thanks kapitein, ik ga echt wachten tot zondag (misschien zaterdag) want wat het ook is dan is mijn man er ook bij. Dat is bij beide uitkomsten goed te gebruiken, zodra ik wat weet laat ik het jullie ook weten. Testdrang is nu wel weer wat minder geworden, omdat het weekend al bijna om de hoek komt kijken. Veel succes met de drukte deze dagen!

Lady, knap inderdaad, dat je 20 kilo af bent gevallen. Mag ik weten wat je op een normale dag dan at/eet? Ik eet zelf soms echt te weinig en dan weer teveel:),heb gelukkig wel een redelijk stabiel gewicht.

Linx, volgens mij kan ook na spiraaltje toch je cyclus ietwat veranderen. Goed bijhouden dus de komende tijd!

Tarwekiemolie heeft de werking dat het vruchtbaarheid bevordert en het vergroot de kans dat de innesteling beter verloopt. Goed dat je daaraan gaat begin Yunyor.

Geneeke, jammer inderdaad, maar schouders omhoog en op naar de volgende ronde.

Ik ben elke ochtend nog een vlaag misselijk, maar nadat ik gegeten heb wordt het minder, ik heb hier normaal geen last van, maar er zijn wel heel veel kids die ziek zijn in mijn klas. Dus wie weet pik ik daar toch een vleugje van op, ja of niet:)... Op naar het weekend dan weten we meer en dan kan ik stoppen met mezelf af en toe gek te maken.:)

13. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Juf ik eet eigenlijk globaal als volgt: 's ochtends 4 eetlepels muesli met optimel yoghurt, dan tussendoor een reep ontbijtkoek, dan als lunch 1 volkoren boterham met 30+ kaas en eentje met zoet beleg, dan tussendoor nog een keer mandarijntjes of een koekje oid, en dan eet ik avondeten 'normaal'. Overdag drink ik heel veel thee en af en toe light frisdrank. Maar ik moet wel zeggen het verschilt en ik gun mezelf ook wel eens warme chocomel met slagroom of een koffiespecialiteit met slagroom. Mijn dieet was in het begin strenger maar ik heb het meer eigen gemaakt. Maar dit is het eigenlijk zo ongeveer! Wat vooral veranderd is is dat ik meerdere kleine porties eet op een dag. Voor ik ziek werd, deed ik aan topsport maar ik at pas als het middag werd, nooit ontbijt enzo. Maar toen ik geen topsport meer mocht doen en dat vet niet meer weg kon kwam ik er pas echt achter dat ik geen gezond patroon had!

14. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Tarwekiemolie bevat veel vitamine E. En word in Duitsland veel gebruikt. Mijn fertiliteitsarts heeft het mij ook aangeraden.
    Invloed op de vruchtbaarheid

Baadt het niet schaad het niet.

15. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Hoi meiden!

Ik heb net nog even een testje gewaagd, en je raad het nooit, maar hij was positief!! Volgens Clearblue (en ook volgens mijn berekeningen) ben ik 1-2 weken onderweg!
    Het moet allemaal nog even bezinken, ergens geloof ik het nog niet.

Overigens, ik gebruik ook tarwekiemolie, het is niet alleen goed voor de vruchtbaarheid, maar het heeft heel veel voordelen (doorbloeding, energie etc.)

16. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Gefeliciteerd Linx! Hartstikke leuk voor je :)
    Herkenbaar hoor, ik geloofde het in eerste instantie ook niet. Laat het inderdaad maar even rustig bezinken.

17. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Linx!!!

18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Gefeliciteerd Linx! Show je nog het bewijs? Had jij ergens last van?

Ik zit nog vol spanning te wachten, ik zou eigenlijk zondag gaan testen, maar ik denk niet dat ik tot dan kan wachten, dus ik ga het geloof ik morgen doen, vind het wel heel erg spannend.

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Linx : Gefeliciteerd :D:D Super!!!!

20. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0