Dag dames, ben alweer een tijd niet actief geweest. Merkte dat ik teveel bezig was met zwanger worden, waardoor ik mezelf geen rust meer gunde. Gefeliciteerd Linx! Juf, ik zie het streepje ook! Geneeke, best wel spooky zulk soort dingen. Ben benieuwd of hij gelijk heeft. Ik ben afgelopen dinsdag, na 50 dagen weer ongesteld geworden! Vorig weekend echt last van m'n borsten: groter en waren gevoelig. Nog nooit eerder gehad dus het was of zwanger, innesteling of voor het eerst "natuurlijk" ongesteld. Het werd dat laatste en ik was zo opgelucht. M'n lichaam doet het nog gewoon normaal. Zoals ik al zei: ik zal waarschijnlijk wat minder hier te vinden zijn. Wil proberen mezelf minder te pushen om echt zwanger te worden. Heb gemerkt dat ik het ergens als een race zie om het toch zo snel mogelijk te zijn, terwijl dat helemaal niet zo zou moeten zijn.
De test zei 1-2 weken, en dat is vanaf bevruchting, maar ze rekenen bij de verloskundige toch vanaf de eerste dag vanaf je laatste menstruatie? In dat geval ben ik 5 weken en 2 dagen.
Het kan ook een late innesteling zijn geweest. Dit noemen ze ook wel een diapauze, en volgens mij word je dan terug gezet qua weken.
Ja ok, die mogelijkheid is er. Maar ik moet toch ergens een schatting van maken? En dat kan ik op dit moment alleen van data.
@linx Ja ik ben ook heel nuchter in die dingen, maar aangezien hij alles zei wat hij niet kon gokken ofzo.. En mijn vriendin is al vaker bij hem geweest, toen heeft die dingen voorspelt die echt uitgekomen zijn dus dat is hetgeen wat mij aan t denken zet. Mijn NOD is pas 14 December dus mijn geduld word nog even flink op de proef gesteld...
Toch maar even een fototje gemaakt van mijn testje, met al die tuurstreepjes hier hebben jullie me doen twijfelen Hoewel ikzelf precies toch echt niets zie Eens benieuwd wat jullie vinden...
Ja klopt. Dan ben je tegen de tijd dat je de eerste echo hebt dus ook 8 weken. Dan is er in ieder geval iets te zien en je kunt het hartje al horen kloppen als alles goed is Ga je naar een verloskundige of een gynaecoloog? Spannend allemaal hè!
Ik zou uitgaan van de laatste menstruatie datum. Als je dan met 8 weken de echo krijgt dan kunnen ze wel zien of je een diapauze hebt gehad. Dan weet je ook waar je aan toe bent.
Bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Inderdaad erg balen dat het weer niet gelukt is deze maand dan maar hopen dat het op mijn nod 14 dec raak mag zijn... Voor kerst zou ook leuk zijn
Juf, ik zie het nu wel. Op mijn telefoon was het niet te zien vanmorgen. Van de week nog een keer testen voor een knaltest? Jullie zetten mij aan het denken over het aantal weken zwanger zijn en een echo. Hoe kunnen ze dat rekenen vanaf je laatste menstruatie terwijl je eisprong pas 2 weken daarna is en pas weer een week later de innesteling? Dan noemen ze je dus zwanger terwijl er nog niks gebeurd is qua klussen? Geneeke, ik geloof wel in dat soort dingen en zeker in wat Peter zegt. Ik ben benieuwd hoor.
De eerste 2 weken krijg je cadeau, je bent eigenlijk maar 38 weken zwanger ipv 40. De innesteling is meestal 5 tot 7 dagen na de bevruchting.
Dat is wel handig. Ik steeds denken dat je 40 wk zwanger bent, helemaal niet dus. Ik heb een korte menstruatie cyclus, mijn eisprong is met 12 dagen, ik krijg dus minder dagen zwangerschap cadeau Eerst maar eens starten met klussen
Middels onderstaande link kun je een banner aanmaken. Je moet kiezen voor Standaard Ticker, daarna kies je voor Cyclus en vervolgens maak ticker. Je moet dan een aantal dingen kiezen. aan het einde kopieer je de BBC code en kopieer je in je handtekening Babytickers »
Dames een vraagje.. Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden.. Alleen duurde dit maar 1,5 dag ipv normaal 3 en was het ook veel minder. Nu heb ik gisteren en vandaag heel lichtjes bruine vloei... Ook heb ik afgelopen 2 dagen enorme hoofdpijn en ben ik ontzettend moe.. (Heb ik nooit last van normaal tijdens mijn menstruatie).. Nu heb ik gelezen over een pseuno menstruatie.. Kan dit dat zijn of wil ik het nu te graag??
Hoi hoi, Zoiets heb ik vorige maand gehad de 20 e was ik 1 dag heel licht ongesteld. Daarna de 24e s avonds geklust en de 25 e en 26e licht bruin bloed verlies.. Wel minimaal. Dus geen normale menstruatie vorige maand. Snap het ook niet echt. Deze maand helaas wel gewoon weer ongesteld.
Je zou voor de zekerheid toch kunnen testen. Het kan dan natuurlijk zijn dat je gewoon ongesteld bent en de test dus negatief of..... Je kan het altijd proberen.