Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik had vanmorgen je berichtje bij een ander topic ook gelezen. Er zijn er toch meer die 11 dagen na hun eisprong testen? Het zou dan moeten kunnen toch. Mijn duimen hebben energie voor 10 dus die draaien nog wel even door :)

2. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Juf1985

Ooohh spannend zeg!!! Ik denk wel dat je zwanger bent, maar ik snap ook zeker je angst.. Nog even afwachten voor morgen en zaterdag dus!

Meiden ik heb (alweer) iets raars.. Ik ben sinds eergisteren begonnen met temperaturen.. Nu had ik de 1e dag 36,9 de 2e 36,4 en vandaag 36,8 hoe kan dit zo erg verschillen? Ik heb gelezen dat 0,1 en 0,2 verschil kan maar ik heb dus 0,4 en 0,5 verschil?? Hoe kan dit..

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik weet niks over temperaturen, helaas, misschien kan je in een ander topic kijken.

Oh meiden, ik ben net zo geschrokken, na al die vage testen, en een hele week spotting, had ik net ontzettend veel bloedverlies. Ik weet zo niet wat ik hiervan moet denken. Ik denk dat het het een miskraam is, maar ik weet het niet zeker. Ik ga nu proberen de huisarts te bellen.

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik hoop het niet juf. Veel sterkte.

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @huf jeetje wat heftig zeg! hoop zo dat ales goed is!

Wt zei de huisarts?

6. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Heb het gevoel dat mijn hoofd overstroomd met tranen. Gelukkig ben ik vandaag vrij.
    De huisarts gebeld, die zei dat het nog alle kanten op kan gaan, maar begrijpt heel goed dat ik geschrokken ben. Ik moet het de komende dagen aankijken of ik ongi wordt of niet. Heb nog niet echt krampen, of iets van bloedstolsels gezien. Dus die duimen van jullie moeten nog meer overuren draaien. God wat voel ik me nu beroerd, heb mijn man wel gebeld, maar voel me zo k*t. Iedereen is te werk en ik heb echt een vriendin nodig die me een knuffel kan geven, en zegt dat het allemaal wel goed komt, maar dat kan niet. Gelukkig zijn jullie er, nu merk ik zeker de kracht van dit forum.

Stresslevel tot aan het plafond en afwachten dus nog steeds, pff, wat een rollercoaster dit... Ik ga zo maar even lekker douchen en wash the stress away, hoop ik.

7. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @juf1985

Oh jeetje wat een onzekerheid!! Snap dat je natuurlijk heel erg geschrokken bent, maar als de huisarts zegt dat het nog niets wilt zeggen dan moet je je daar maar een beetje aan vasthouden.. Tenslotte maakt hij dit natuurlijk veel mee dus als hij zeker had geweten dat het dat was had hij dat wel gezegd meid..

Ik leef echt met je mee en hoop zo dat alles goedkomt!!

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja klopt, dat is waar geneeke. Net vet lief, komt mijn beste vriendin langs om mij een knuffel te geven.. Had ik hard nodig!

9. Angelique243

Angelique243 Actief lid

27 okt 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat naar!!! Hoop dat het meevalt zeg... Sterkte!

10. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Goede vriendinnen weten wanneer ze het hardst nodig zijn.
    Ik ga gewoon door met duimen draaien en hoop dat je de komende dagen niet ongi wordt.

11. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hey dames! Even een update.. Mijn moeheid en hoofdpijn zijn alleen maar erger geworden. Ook ben ik heel erg snel duizelig ( als ik hard praat of buk) en heb daarbij steekjes/krampen in de onderbuik.. Test nog steeds negatief dus morgenvroeg even langs de huisarts...

12. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Spannend geneeke! Hoe laat ga je naar de dokter? Klinkt als herkenbare symptomen.

Ik geloof dat mijn ronde over is, vannacht heel erge krampen gehad. En zaten nu wel bloedstolsels in. Merk dat ik rustiger ben dan gister, omdat ik denk te weten waar ik aan toe ben.

Heb vandaag studiedag, dus kan zo af en toe kijken op zp:D dus laat je het weten geneeke?

En thanks voor de steun dames,

Ps ike, over goede vriendinnen heb je helemaal gelijk.

13. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @juf1985

Ben er net geweest, hij heeft ook nog een urinetest gedaan maar wederom negatief. Hij heeft me doorverwezen naar de gyneacoloog om een echo te laten maken, net gebeld en kan dinsdagmorgen al terecht.

14. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Jammer dat ook nu de test negatief was.
    Ben benieuwd of er dinsdag wel iets te zien is op de echo.

Ik heb vandaag een beetje een baaldag. Mijn man wilde vanmorgen klussen, alleen was ik zo verschrikkelijk moe. We hebben het wel geprobeerd maar het ging gewoon niet. Ik baal nu wel. Nu wilde mijn man en dan ben ik zoooooo moe.

15. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Spannend Geneeke, fijn dat je zo snel doorgestuurd kan worden, kan zijn dat je te weinig hormoon aanmaakt, ben benieuwd wat er uit komt, hoop op goed nieuws.

Jammer Ike, misschien vanavond klussen dan?;), hoop dat het lukt voor je.

Ik heb ook een baaldag, maar dan even anders, krampen in mijn buik zijn behoorlijk heftig en dat terwijl je dan 'gewoon' moet werken. Gelukkig wat eerder klaar vandaag, dus lekker thuis alweer, en ik denk bij mezelf, als ik toch eens bad had, dan had ik er nu echt ingezeten. Vandaag ook even contact gehad met de verloskundige, die ik gister in paniek had gebeld. Zij houden contact, kon ook al mijn vragen kwijt en kan haast niet anders dan dat dit een miskraam is. Als ik het uiteindelijk niet vertrouw, kan ik eventueel een scan doen om te kijken of al het weefsel weg is. Pff, valt allemaal nog niet echt mee om zwanger te worden.:)

16. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hoe is het trouwens met de anderen? Mommyowl, waar ben je? En wie missen we nog meer eigenlijk?

17. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hey juf wat naar voor je zeg :( hoe is het nu met je?

18. Angelique243

Angelique243 Actief lid

27 okt 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar voor je zeg! Jeetje heel erg. Maar hopelijk is het snel weer raak.

19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hey dames.. Pfff ik weet echt niet hoe dit ineens kan maar ben vanochtend echt ook supermisselijk (gisteren ook een beetje).. Mijn collega's zeiden zelfs dat ze iets in mijn gezicht zagen.. Iets voller ofzo.. Ik kan echt niet wachten tot dinsdag, want als al deze klachten niet van een zwangerschap zijn vraag ik mij af waarvan dan wel?

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @geeke wat gek idd,, nog evne volhouden!!

@juf!! Dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina