Gefeliciteerd mommyowl! Welkom sher. Ik hoop dat je wat aan ons hebt, we komen allemaal net kijken Wij hadden er deze maand voor willen gaan maar dat maakte het allemaal zo spannend waardoor het niet lukte. anders had ik dinsdag mogen testen, dat dat nu niet is geeft misschien wel rust. Maarja als we willen dat onze wens in vervulling gaat moeten we toch ooit beginnen Ik heb gisteren sinterklaas gevierd met vriendinnen. Met mijn ouders vieren we sinterklaas en kerst ineen. Maar dat is pas over een paar weken. Met mijn schoonouders vieren wij geen sinterklaas maar kerst. Leuk dat je er weet bent kapitein!
Goedemorgen dames! Als ik me niet vergis hebben een hoop van ons de NOD deze week weer, toch? Spannend! Ik denk zelf dat ik op naar ronde 9 mag, helaas. Geen kwaaltjes, ik heb wel af en toe een beetje last van mijn borsten maar thats it. Voor de rest helaas niks. Dus ik zie het deze maand niet zo hoopvol in!
Hier helaas ook ongi geworden gister Volgende NOD is 26 december, lijkt mij een super leuke datum om niet ongi te worden en positief te testen
Oeh Lorreke, ik zit heel dichtbij jouw nod, die van mij is 25 december. Dat het maar een bijzondere kerst mag worden voor ons. Wat is jullie nod, @ de andere meiden?
Mijn NOD is 14 December... En het zou zo goed uitkomen voor ons deze maand.. De 16e is ons jubileum haha, de 18e komen mijn ouders naar NL dus dan kan ik het ze in het echt vertellen en niet via skype ofzo en natuurlijk een fijn kerstkadootje!
Lorreke, jij hebt dus ook zo'n korte cyclus. Ik heb een cyclus van 25 dagen, vandaag ongesteld geworden, 28 december nod. Deze maand gaan wij ervoor!!! Het zou snel zijn als het meteen raak is, maar lijkt mij wel bijzonder. Mijn ouders zijn 28/29 bij ons en als wij dan weten dat het raak is en wij zeggen dan nog lekker niks nehnehnehneh :-D Lijkt mij ook super om dan de jaarwisseling in te gaan. Het is natuurlijk veel logischer dat het niet in 1x raak is, ook geen ramp (dat zeg ik nu maar hoe denk ik er straks over) dan wordt het een mooie wens voor 2014. Geneeke ik blijf voor jou duimen! Het zou super zijn, mooier nieuws kan je je ouders live niet brengen.
Jaaa klopt,maar ik heb wel een LF van 14 a 15 dagen mijn ei is vaak al een week nadat mijn ongi weg is ei meestal rond dag 10 a 11 Wij gaan er deze maand ook weer voor, deze keer ei op dag 10 en deze keer is mijn lf dus wel 14 dagen Wij gaan nu de 3e ronde in dus ook heel spannend Cyclus wisselt beetje tusen de 23 en 26 dagen maar ei wel altijd dag 10 of 11 dus mijn LF schommelt meer haha.. vind ik ook apart wij hopen dat het raak is deze ronde wel toevallig 4 pendels voor december! ik ga voor je duimen dat het raak is!!
Ooh leuk allemaal met kerst! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Mijn NOD is vrijdag.. hoewel ik nu wel steken in mn onderbuik heb kan dat natuurlijk ook van de opkomende ongi zijn en aangezien dat het enige is wat ik voel ga ik daar ook n beetje vanuit. En dan gaat mn NOD naar 5 januari alweer... Ronde 9
Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten (vond ze vrij prijzig). Volgens de app op mijn tel is mijn eisprong op dag 12 van de cyclus dus 14 LF. En volgens mij kan dit wel kloppen. Ik heb die app genomen toen ik een aantal maanden op rij 2 weken voor mijn menstruatie het gevoel had weer ongesteld te gaan worden, dit is waarschijnlijk steeds de eisprong geweest. En als ik al die berichtjes lees over vruchtbaarslijm dan zit mijn eisprong op dag 11 of 12. Mijn cyclus is steeds 25/26 dagen, 1x 28 dagen geweest in juli, ik had het toen heel druk met mijn werk. 4 pendels voor december is wel erg leuk! Lady, ik duim nog steeds voor jou! Mocht je toch ongi worden dan duim ik gewoon verder dat het een goed begin van 2014 wordt.
@Ike Ik had ook zon app op mijn telefoon en zei dat ik de eisprong op dag 13/14 zou hebben.. Ik heb nu deze maand dus ovulatietesten gebruikt en blijkt mijn eisprong op dag 15 te zijn. Ik heb de ovulatietesten bij de Action gekocht.. 5 stuks voor 2,49.. En ze werken prima, alle dagen vaag streepje behalve op dag 15 toen stuk donderder! (Ik zou deze test wel pas na enige tijd aflezen, streepje word met de tijd duidelijker!)
Ik lees verschillende berichten op het internet, laatst las ik weer ergens dat de ovulatietesten een bepaalde piek meten en dat die piek de dag voor je eisprong is. Ik word er zo allemaal niet wijzer van en heb geen idee hoe ik die testen moet gebruiken. Ik zal eens bij de action kijken, bij welk schap liggen deze testen?
Haha is best makkelijk hoor! Gewoon elke ochtend eentje doen als je denkt dat je in het begin van je vruchtbare periode zit (werkt hetzelfde als een zwangerschapstest) en dan doen totdat je ziet dat het streepje beduidend donkerder is.. Ik heb ze van elke 6 dagen op een rijtje gelegd en dag na dag vegeleken.. Je zag echt datde lijn steeds donkerder werd en na het donker weer licht.. En dan rondom die donkere lijn fijn klussen 😉 ze liggen bij de drogisterijartikelen..
Dus die van de action zijn beter dan die van kruidvat? Bij zwangerenkids.nl kun je ze trouwens ook heel goedkoop bestellen!
Hey meiden, Als jullie ovulatietesten willen gebruiken, kijk dan ook even op amazon.co.uk op wondfo, daar heb je het nog veel goedkoper en veel meer voor minder geld. Echt een aanrader! Ik had binnen 3 dagen alles netjes binnen en het is ook veilig om daar te bestellen. Ik had eerst de dure van CB achteraf had ik veel meer onderzoek moeten doen. En lady, het is volgens het test forum precies andersom, kruidvat beter dan action. Hier ben ik al even bezig met mijn ei zoeken na mijn miskraam. Hij leek vanochtend wel iets donkerder te worden, kijken of het morgen oploopt. Van het weekend ga ik niet testen, teveel gedoe in het weekendje weg met de familie.
Vandaag ziek thuis, dus heb ik even tijd om het een en ander bij te lezen. De afgelopen berichten zoveel NODS gezien, dat ik even een lijstje heb gemaakt, van de laatste twee pagina's. Mocht er nog iemand bij willen, dan hoor ik het uiteraard. Hier dus ziek. Gisteren heel erg verkouden en moe, vandaag al wat beter, maar nog niet genoeg energie om een hele dag op kantoor te zitten. Heb in ieder geval mijn ei gevonden, vorige week al op 30 november, dus mijn NOD is 14 december. Uiteraard geklust, dus hoop dat het allemaal gelukt is. Zou een deze dagen een innesteling kunnen hebben, dus vind het allemaal erg spannend. Probeer er minder mee bezig te zijn, maar lukt nog niet zo erg dus. Toen we de nieuwe ronde ingingen heb ik manlief gevraagd wanneer ik zou testen als ik niet ongi zou worden. Hij zei gelijk het weekend voor kerst. Dat is dus nu een week na m'n NOD, dus ben erg benieuwd of ik het ga volhouden (ben bang van niet, maar goed, we zullen zien). NOD: 6-12 Lady87 14-12 Geneeke 14-12 Silverwolf 25-12 Juf1985 26-12 Lorreke 28-12 Ike
Misschien is t een goed idee om het NODlijstje 'mee te nemen'. Als ik morgen ongesteld word dat ik dan het lijstje weer bijwerk en dus weer ff in een berichtje van mijzelf zet. Zo blijft ie up to date. Gister had vl het idee om uit eten te gaan, we zijn zo druk en hebben af en toe het idee dat we elkaar niet echt spreken. Ik vond het zo lief! We hadden een flesje wijn bij het eten besteld omdat ik er vanuit ging dat ik gewoon weer ongesteld zou worden maar sinds gisteravond heb ik pijnlijke borsten. Ze zijn ook de hele tijd gloeiend heet! Het voelt een beetje alsof ik er lichte spierpijn in heb. Ik durf maar niks te hopen, maar t wordt toch nog even spannend. Als ik zaterdagochtend nog niks heb test ik. Ik heb savonds feest en zondag ook, dus dan wil ik weten of ik mn verdriet moet verdrinken of smoezen moet bedenken haha. Silverwolf, ik ben heeeel erg benieuwd of je het volhoud, niet testen! Lijkt mij echt vreselijk moeilijk! Juf, kun je niet beter toch testen? Straks ben je er juist mee bezig dit weekend omdat je niet weet waar je aan toe bent! Of kan je dat goed naast je neerleggen? Hebben jullie trouwens last van de storm? Mijn flat wiebelt. Nieuw bouwsysteem met rubber in de constructie maar met de vorige storm was ik niet thuis en dit is de eerste storm die ik hier meemaak. De lampen wiebelen, de planten.. ik vind het toch geen heel geruststellend idee, haha! Vooral omdat ik in het midden woon, denk ik
Hoi meiden, Ik ben even zo vrij geweest dat ik de NODlijst even een kleurtje geef. Dan valt het ook meer op. @ Silverwolf, balen dat je ziek bent, zeg! Heel veel beterschap! En spannend, ben benieuwd of je het volhoud, zou het al knap vinden als je niet voor de 14e test. @lady, ja weten het zeker dat we niet gaan testen. Gaan het morgenavond stilletjes gezellig maken, en zondagavond dan ook, dan zijn we weer thuis. Spannend ook voor jou je nod, en misschien toch kans... Het kan zo maar. Heb zelf niet echt last van de storm. Kat wil alleen echt niet naar buiten met dit weer, om vervolgens wel weer te gaan miauwen voor de deur en als die dan opengaat dan niet gaan. Nou ik ga mijn pepernoten bakken, lekker! NODlijst: 6-12 Lady87 14-12 Geneeke 14-12 Silverwolf 25-12 Juf1985 26-12 Lorreke 28-12 Ike