Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Haha die katten, is ook overal hetzelfde.

Mijn oma vertelde vandaag dat ze verwacht er volgend jaar niet meer te zijn en dat het voor haar ook niet meer zo hoeft. Ik heb haar toen verteld van onze kinderwens. Ze glunderde helemaal. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als ze dat nog mee zou maken, zelf zei ze er al meteen achteraan dat ze anders van boven toe kijkt :) Het voelt fijn het haar nu verteld te hebben. Ik weet al jaren dat ze graag achter kleinkinderen wil maar echt er over gesproken hebben we nooit. Ik heb wel gezegd dat ik natuurlijk niet weet of het lukt, of de wens in vervulling gaat.
    Maar dat zullen wij vanzelf zien.

Een week niet testen lijkt mij wel moeilijk. Ik denk dat ik oudjaarsdag test dan weten wij hoe we het nieuwe jaar in gaan. Dan zou ik 3 dagen te laat zijn wat de afgelopen 5 menstruaties niet voor is gekomen.

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Wat balen dat oma er volgend jaar niet meer is, maar fijn om te horen dat ze zegt dat ze hoe dan ook meekijkt
    Hoop dat ze het nog mee mag maken!

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Wat een lieve oma!

Oh meiden ik heb me toch een leuk weekend gehad! Had ik echt even nodig, eerst met schoonfamilie weg, was heel gezellig. Gister met de meiden naar London knights geweest, ik heb er nog rode oortjes van.... Maar goed in de avond weer met zijn twee, even ovulatietest gedaan, meteen een knaller dus hup aan de klus. En ja, ik kan er niks aan doen, maar the London knights waren toch wel opwindend, dus vriend hoefde niet heel erg zijn best te doen om mij in the mood te laten komen, haha :D. Mijn nod zal eerder zijn vermoed ik, maar ik ga pas testen, hoop ik, op 1e kerstdag, mooi kerstcadeau...Hoe is het met jullie?

4. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Mijn moeder heeft het ook verteld aan mijn oma (met mijn toestemming) nadat ze zo iets zei. Ze was helemaal in de wolken en kann niet wachten om overgrootmoeder te worden. Ze geeft mij ook steeds een knipoog, om te vragen hoe het ervoor staat. Mooi hoe dat de oude dametjes weer wat hoop geeft.

Juf ik moet heel erg lachen om jouw rode oortjes. Ook wel eens makkelijk voor ml haha.
    Ik had dat een keer met foto's op pinterest van getatoeëerde sexy mannen foto's. (Die volgens mij meer voor andere mannen bedoeld zijn. Maar ik vond ze ook wel prachtig hihi)

Ik heb het de afgelopen tijd zo druk gehad maar ook zo leuk.
    4 zieken en een verlof op het werk dus er bleven niet zo veel collega's over, stressen dus en diensten regelen.

Een onverwacht sterfgeval in vl zijn familie. Dus ipv dagje Efteling was het een dagje begrafenis :(
    Daarna met de hele schoonfamilie uit eten geweest end at was echt mega gezellig.
    Gister Sinterklaas gevierd bij paps en mams met mijn zwager (nouja vriend van mijn zusje)

En nu lekker uitrusten van alles en morgen weer aan de bak.

5. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ike wat vreselijk van je oma. Leuk dat je haar toch nog blij hebt kunnen maken! Tegen mijn opa zeggen ze al zeker 10 jaar dat hij nog maar een jaar te leven heeft. Sterker nog: tijdens zijn laatste ziekenhuiscontrole zeiden ze dat hij al dood had moeten zijn, dus dat ze nou ook niet echt wisten wat ze voor hem konden doen. Hij is nog steeds in leven, sterker nog, hij voelt zich ook goed! Dus wie weet gaat je oma het toch allemaal nog meemaken.

Juf, wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! En nu duimen voor een leuke kerst, haha!

Ik heb ook een leuk weekend gehad, maar wel errug druk! Ik ben niet zaterdag maar gister ongesteld geworden en dat is natuurlijk balen, maar met 33, 30 en nu 31 dagen is mijn cyclus enorm gestabiliseerd ten opzichte van daarvoor. Daar put ik hoop uit. We gaan nu alweer ronde 9 in! Mijn volgende NOD gaat naar 8 januari. Wij hebben dan wel geen NOD met kerst, maar gaan wel een leuke kerst beleven denk ik :p

NODlijst:

14-12 Geneeke
    14-12 Silverwolf
    25-12 Juf1985
    26-12 Lorreke
    28-12 Ike
    8-1 Lady87

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @juf : dus nu weer op het vervelende wachtbankje :(
    Ik heb als het goed is mijn ei woensdag of donerdag en dan 2e kerstdag ongi worden, hooop zo dat het uitblijft voo de eerste 9 maand :D hihi..
    Zou idd leuk cadeuatje zijn! ik duim ook voor jou cadeautje :D

7. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Even een foto dames van de heerlijke mannen van gister, wat een lijven! Al lieten ze ook hun je weet wel zien, dat ging wel wat ver. Maar die lijven en dan olie erop, zo cliché, maar deed me toch wat. Zo heerlijk gespierd, en zo geweldig kunnen dansen. Hahah, mijn eigen mannetje heeft daarna nog zijn eigen showtje weggegeven :D
    Ik ga overmorgen op het wachtbankje.. Gezellig, Lorreke!

http://clubbie.nl/wp-content/uploads/2013/09/image003-300x174.jpg

8. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Hoi hoi,

ik heb al een tijdje niets geschreven maar lees wel mee hoor.
    Ben op het moment erg druk met mijn werk waardoor ik s avonds bekaf thuis kom.

Nog 2 weken dan heb ik 1,5 week vakantie dus dan ga ik zeker weer mee kletsen.

dikke knuffel van mij.

9. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

17 okt 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk om naar te kijken, juf!

Het is wel mooi dat je een oma of opa iets kan geven om naar uit te kijken. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat het iets van "druk" met zich meebrengt. Wat als het niet zo snel lukt? Dan blijven ze iets hebben om naar uit te kijken, natuurlijk.

Vervelend van het sterfgeval, Kapitein.

Fijn dat je cyclus weer stabiel is, Lady.

Hier wordt er iemand steeds nerveuzer. Dit weekend voelt wel als het weekend waarin we mogelijk goed nieuws hebben. Vorige maand een paar dagen voor de ongi ontzettend last van m'n borsten gehad, maar tot op heden nog niets, dus dat zou een mooi teken zijn. Daarnaast ook last van kleine dingen, maar ik eigenlijk niet zo heel veel achter wil zoeken. Probeer mezelf nog in het gareel te houden, maar ben bang dat het met de dag erger gaat worden. Nog 6 dagen voordat ik mag testen van mezelf!

Verkoudheid nog niet over, trouwens, maar vandaag wel gewerkt. Verveel me anders toch thuis. :p

10. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Leuk om ook een beetje van jullie leven zo mee te krijgen dames! 😃

Zaterdag is mijn NOD ook, ben echt heel benieuwd! Ik weet niet wanneer ik ga testen denk dat ik mezelf zoals normaal niet kan bedwingen dus dat het zaterdag al testen word..

Echt lief vl zei gisteren, ik vind het zo spannend en wil het zo graag...

Ik heb dat ook maar ga ervanuit dat het toch niet is, dan kan het alleen maar meevallen toch?!

11. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Spannend, Silverwolf en Geneeke, mijn duimen draaien voor jullie. Tijd voor een roze lijst! En wat lief geneeke, dat je vriend dat zei. Doe je wel rustig aan Silverwolf? Wel beter worden hè!

Hier nog middenin de klusdagen, vanavond laatste klusdag en dan morgen op het wachtbankje. Ovutest was vandaag al een heel stuk lichter, maar dat is ook logisch. Hoop echt dat het raak is, vooral na de teleurstelling vorige keer.

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @silver &geneeke! wat spannend! mijn duimen draaien voor jullie!

Hier ook bijna op wachtbankje, morgne of donderdag mijn ei dus bezig met ovutesten ;)

13. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Misschien geeft het op den duur een druk mee, maar voor nu vind ik het heel prettig dat mijn oma het weet. Ik heb nu echt kunnen zeggen dat wij een kinderwens hebben. Ik heb haar ook duidelijk verteld dat ik natuurlijk niet weet of het lukt. Niemand weet dat. En het schijnt soms nog wat moeilijker te gaan met de handicap van ML. Ze vroeg aan mij of ik een voorkeur heb voor een jongen of een meisje. Ik heb gezegd dat ik die niet heb en meteen maar verteld wat die paragnost had gezegd. Waarop oma zei: bij mij is alles uitgekomen wat gezegd is.
    Ik ben benieuwd of wij dus straks, net zoals in mijn droom en later de paragnost zei, met 2 meiden in onze armen zitten.:D
    Natuurlijk hoop ik dat oma het in levende lijve mee kan maken, maar we weten niet hoe het gaat lopen. We zullen het vanzelf zien.

Silverwolf en Geneeke, ik hoop dat jullie het nog even vol kunnen houden om niet te testen om vervolgens het weekend goed nieuws te krijgen.

Juf, wat leuk dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad!

Kapitein, dat is toch echt het vervelendste aan ons werk: het gaat altijd door. En met ziekte is dat soms best lastig, zeker als er meer mensen tegelijk ziek zijn. Dit geldt natuurlijk ook voor scholen ed.
    Ik vind het ook wel weer wat hebben dat het altijd door gaat, in het weekend werken is toch echt heel anders dan doordeweeks.

Hier erg drukke weken. Vorige week heel veel gewerkt en thuis ook nog veel afspraken en deze week is het verlengde van vorige week. Als het goed is hebben wij volgende week 2 dagen zonder afspraken, daar kijk ik erg naar uit :)

Groetjes, Ike

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Zo klusdagen zitten erop en nu wachten, duimen draaien etc. Vind het wel weer heel spannend. Nog 'maar' 14 dagen en dan kan ik testen, pfff. Ben benieuwd of ik dat wel red, hahah. Maar goed ik neem plaats op de wachtbank :D.

@drukke dagen, december blijft een drukke, maar ook gezellige maand. In januari kunnen we allemaal weer een beter bij komen. Hoop dat onze nod lijst dan flink roze is gekleurd.

15. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Spannend voor iedereen.. Ik hoop dat we veel goed nieuws gaan krijgen komende dagen/weken!

Sorry dat ik altijd zon korte berichtjes stuur, maar heb momenteel geen laptop dus moet altijd via mijn iPhone dus schiet niet echt op. Over ongeveer 3 weken gelukkig wel weer een laptop dus dan kan ik overal wat dieper op in gaan...

Groetjes Geneeke

16. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Dat maakt toch niet uit. Ik reageer de ene keer ook korter dan de andere keer.

17. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hey dames, hier helaas al ongesteldheid (wel 1 dag tevroeg maargoed) dus alweer op naar ronde 5 :(

18. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Aan wat balen Geneeke! Nooit leuk om daar achter te komen. Wat is nu je nod? Heb de NODlijst meteen even naar voren gehaald weer. Silverwolf, jouw nod is morgen, al kwaaltjes, getest oid? Ben benieuwd!

NODlijst:

14-12 Silverwolf
    25-12 Juf1985
    26-12 Lorreke
    28-12 Ike
    8-1 Lady87
    Geneeke

19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Mijn NOD is 13-01..

Hoop dat de andere dames meer geluk hebben!!
    X

20. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

17 okt 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen, Geneeke!

Ik ben bloednerveus voor morgen. Nog niet getest, maar ben blij dat het morgen eindelijk mag. Heb al een aantal dagen (eigenlijk meer dan een week!) last van allerlei kleine dingetjes. Moe, hoofdpijn, sinds twee dagen last van rugpijn. Soms een beetje misselijkgevoel dat dan weer weg trekt. Voelt soms alsof er iets met m'n baarmoeder is, maar kan niet uitleggen hoe dat voelt. Snel vol qua eten: vanmorgen liet ik voor het eerst sinds jaren een deel van m'n ontbijt staan, omdat ik echt niets meer op kon. Maar dan wel om 10 uur weer willen eten, haha. Het zijn allemaal kleine kwaaltjes, die op zich niets zeggen, maar elkaar me toch weer hoop geven: zou het?

Komt nog eens bij dat ik geen kwaaltjes heb die ik de vorige cyclus wel had voor m'n menstruatie. Toen had ik twee dagen ervoor echt last van m'n borsten en nu totaal niet. Dus ben erg benieuwd morgen!

Deel Deze Pagina