@silver : oehhh wa spannend zeg,, maar je kan vandaag toch al testen? of ga je morgen gelijk testen met ochtendurine?? Hier mijn ei nog niet gevonden, normaal dag 10 of 11 van cyclus, wel aan het testen hij word al donkerder, maar nog niet, zal ik dan weer een langere cyclus hebben deze keer pfff. hopelijk mijn ei vandaag of morgen.
Ik ga inderdaad met ochtendurine testen. De vorige keer heb ik mezelf ontzettend gek gemaakt door om de twee dagen te testen, omdat ik maar niet ongi werd. Nu aan manlief gevraagd wanneer ik zou mogen testen (was voordat ik m'n eisprong wist) en die zei: het weekend voor kerst. Gelukkig heb ik hem overtuigd dat we een weekend eerder al testen. Nog een week wachten zou ik niet uithouden. Maar het zorgt er wel voor dat ik niet mezelf gek maken testen Hoop ik tenminste...
Spannend!!! ben heel benieuwd! hoop het voor je! mijn test vanavond weer lichter snap er niets meer van, was zo mooi dag 10 of 11 en cyclus van 24 a 26 dagen, nu dag 12 nog geen ei pfffff frustrerend
Balen lorreke, jammer dat het niet weer regelmatig is. Hoop voor je dat het gauw donker wordt. Silverwolf, het is D-day! Ik ben zo nieuwsgierig, ik hoop het voor je. Laat je het gauw weten ? Bij mij zal de innesteling vandaag of morgen zijn, dus hoop op kwaaltjes vanaf nu . Fijn weekend allemaal meiden!
Vanmorgen getest: was wit, geen streepje te bekennen. Het stomme is: ik baal niet zo erg als ik had verwacht. Heb nu gewoon het gevoel alsof die test niet betrouwbaar is en dat er nog niet genoeg Hcg is aangemaakt en dat het van de week wel komt. En dat is nu juist het stomme. Wat als de kwaaltjes die ik voel allemaal "nep" zijn en ik dus echt niet zwanger ben. Heb wel eens wat gelezen over schijnzwangerschap, dus weet het nu even niet. Wachten dus de komende dagen op rode duivels. Mochten die er in de loop van volgende week nog niet zijn, gaan we gewoon nog een keer testen. En nu ik dit heb getypt baal ik wel dat het weer niet duidelijk is. Even boos op m'n lichaam dat ik haar niet snap!
Klinkt zo herkenbaar, ik had vorige ronde ook omowit getest. Dus hup in de avond aan een wijntje, en inderdaad niet echt getreurd, gewoon jammer en op naar de volgende ronde. Maar toch voor de zekerheid toen de dag erna getest en toen zwanger... Nou ja we weten hoe dat is afgelopen, maar er kan inderdaad nog hoop zijn. Nog even in spanning en anders zullen de rode duivels wel komen. Spannend dus nog voor je!
@silverwolf balen zeg! had ik vorige ronde, overal last vna misselijk dingen wat stinkt etc,, en toch ongi geworden helaas had het die ronde niet echt verwacht ivm alle kwaaltjes, maar het lichaam houd ons goed voor de gek helaas
Jaaaa hev positieve ovutest gehad vandaag zoo blij 2 a 3 dagen later dan normaal maar goed .heb ik nu kortere lf of is mijn cycluz nu langer en is nod 28 dec ipv 26 Afwachten nog even gezellig vanavond en morge
Jeej, wat fijn Lorreke, dat je je ei gevonden! Ik denk dat je cyclus dan ietsje langer is dit keer, ben benieuwd. Hier vandaag een beetje bruin verlies, volgens de womanlog app zou vandaag innesteling kunnen zijn, dus dat hoop ik dan maar. Wel minder klachten dan vorige keer, maar misschien is dat maar goed ook.
ik vind het ook fijn dat ik hem uiteindelijk nog heb gevodnen maar idd raar ddat het langer duurde Ik hoop ook dat het innesteling is voor je!! ik duim!!
Fijn dat je je ei hebt gevonden, Lorreke! Vanmorgen weer getest en weer negatief. Weet het even niet meer en laat het maar even voor wat het is. Enige wat ik kan bedenken is dat m'n ei niet gesprongen is bij de positieve ovulatietest. Wel vervelend, want dat betekent dat m'n cyclus weer een lange wordt (zit nu op dag 33) en ik heb ooit eens gelezen dat bij een cyclus langer dan 35 dagen de vruchtbaarheid afneemt. Ben het nu wel zat. Heb geen zin om weer 50 dagen te moeten wachten!
Balen Silverwolf! Zit je al aan de teunisbloemolie? Dit kan er namelijk voor zorgen dat je cyclus korter/ normaler wordt. Baat het niet, schaad het niet. Maar dit is wel echt heel jammer.
Hey Juf Mijn NOD klopt niet omdat ik nu nog maar een kortere cyclus heb dus het word nu 11-01.. Dus als je dat wil aanpassen, heel graag Silver.. Ik ken het, had vorige maand precies hetzelfde.. Alles wees erop dat het toch echt wel raak was maar negatieve testen. Zelfs de huisarts dacht dat het misschien toch zo was dus een echo laten maken. Ik spreek nu natuurlijk voor mezelf maar op het moment dat de testen negatief zeggen dan zal dat (in mijn ogen) wel zo zijn.. Natuurlijk met uitzonderingen daargelaten!! Ik hoop natuurlijk dat jij een uitzondering bent, maar als je al een redelijke onregelmatige cyclus hebt dan is de kans wrl wat groter dat je periode later komt natuurlijk... Hoop niet dat het bot overkomt he meid maar ik weet nu zelf hoe je lichaam je grandioos voor de gek kan houden..
Komt helemaal niet bot over, Geneeke. Juist goed dat iemand me er even op wijst Ga er nu maar even vanuit dat het inderdaad niet zo is. Mocht er volgende week nog steeds geen ongi zijn, proberen we gewoon nog een test. Vind het meer vervelend dat m'n cyclus nu nog steeds totaal niet regelmatig is. Ben al in juli gestopt, maar is nog steeds geen pijl op te trekken en juist daardoor wordt ik erg onzeker. Jij bent in augustus gestopt en al een redelijk regelmatige cyclus rond de 30 dagen. Ik heb dus echt geen idee!
Ja kan me voorstellen dat dat heel vervelend is dat je cyclus zo onregelmatig is. Mag ik vragen of je een normale pil sliktte of een zwaardere? Ik moet zeggen meestal met een zware pil zeggen ze dat het langer kan duren voordat je lichaam het over heeft genomen zeg maar.. Ik had zelf de diane35 dus had verwacht dat ik ook een hele onregelmatige cyclus zou hebben maar gelukkig was dat niet zo. Gebruik je wel ovutesten? Ik heb ze deze maand wel gebruikt en ook mijn ei gevonden maar evengoed niks helaas.. Ben nu echt aan t twijfelen om alles maar op zijn beloop te laten en er geen aandacht meer aan te besteden.. Of doorgaan met ovutesten en de app op mijn telefoon. Ik weet t ook even niet meer!
Hoi Lorreke, ik heb volgens mij nu ook een langere cyclus. Had zaterdag de eisprong moeten hebben. Normaal merk ik dat met vruchtbaar slijm, maar dat slijm is er nu pas een beetje. Zal dus waarschijnlijk langere cyclus zijn dan 25 dagen. Ik wijt het aan hele drukke weken. Vervelend silverwolf. Hopelijk niet weer zo'n lange cyclus.
Hangt denk ik in de lcuht langere cyclus, ik moest hem woensdag/donderdag hebben en had hem pas zaterdag, Maar we hebben goed geklust dus meer dan hopen kunnen we nu niet