Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
  2. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Ike

Oh ja bedankt voor de tip! Ik heb voor mezelf besloten dat ik morgenvroeg test met een action-test. Mocht deze niet positief zijn ga ik naar de huisarts meteen erna morgenvroeg.

Ik weet bijna zeker dat het zo is, hoe gek het ook klinkt.
    Ben zo benieuwd, kan echt niet wachten. Zal wel weer een slapeloze nacht worden... Zucht!

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik hoop zo dat het dit keer wel raak is! (aanstaande) Moeders weten altijd het beste hoe het zit. Hopelijk heb je gewoon gelijk! Lijkt mij wel hoor, met dat witte slijm.

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik hoop niet dat ik je blij maak met niks, maar op google vond ik Veranderingen in de zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
    Stimulatie door hormonen zorgen voor een versterkte witte vloed in de zwangerschap, een verschijnsel dat sterk kan variëren. In het prille begin zijn de golven afscheiding in de vorm van melkachtig, helder of wit slijm soms het eerste signaal dat er geen menstruatie komt maar een zwangerschap in ontwikkeling is!

Ik hoop zo dat dit bij jou de reden is wat het witte slijm!!!!

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Dag dames!
    Ik wil hier ook wel komen meebabbelen :)
    Ben 25 jaar en werk als verpleegkundige.. Ik ben 5 jaar samen met mijn man (In september zijn we getrouwd)
    We hebben 3,5 jaar iets gehuurd en hebben zopas een huis gekocht waar we rond februari-maart in kunnen trekken! Eindelijk een eigen stekje :)
    1 februari stop ik met de pil en dan gaan we er stilaan aan beginnen!
    Ik heb al 3 pakken ovulatietesten v/d Action in huis gehaald en ben 2 weken geleden met foliumzuur begonnen..

Succes allemaal!

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    welkom rainbow :D

Geneeke : spannend zeg,, duim heel hard voor je

7. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    welkom rainbow!

8. SilverWolf

SilverWolf Actief lid

17 okt 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ike, fijn dat je zo de bevestiging hebt dat je je ei goed voelt.
    Rainbow, welkom!

Mijn ovulatietest van vandaag was hetzelfde als gisteren, dus lichter als maandag. Maar nog steeds geen knaller, dus we gaan nog even door. Verder erg moe en druk op werk, dus ga zo bank hangen :)

9. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Ike

Wat lief van je dat je me die info doorstuurt!! Heb het eens doorgelezen, en heel veel klopt met wat er staat en wat ik voel/heb. Ik heb inderdaad een sterke witte vloed die een beetje melkachtig uitziet, en ook echt (heb het al vaker gezegd hier) ben echt heel vochtig van onder.. terwijl ik dat normaal nooit heb.

Ik zei toestraks nog tegen vriendlief dat ik echt last had van hele lage rugpijn (buitenom mijn gekneusde rib die ik heb sinds 3 dagen door het 3 weken lang hoesten).. En in die link wat je me net stuurde staat ook dat je lage rugpijn kan hebben doordat je baarmoederwand samen aan het trekken is....

Ik denk ook dat het is wat je zegt, dat je het pas weet als je het voelt. Ik zei begin deze maand al dat het deze maand goed voelde voor mij tegen mijn vriend.. hoe vreemd het nu ook klinkt. Ik denk echt dat het raak is, maarja wie weet zit ik er compleet naast... dan zou ik echt even troosteloos zijn.. en dan ook compleet in de war aangezien ik morgen 6 dagen overtijd ben, en dit de eerste keer is in 5 maanden dat ik dat heb.

10. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Oh ja natuurlijk ook welkom Rainbow!

11. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    @rainbow, welkom!!!

@geneeke, spannend, misschien heb je wel een late innesteling gehad...

12. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @geneeke ik werd door wat jij allemaal vertelde erg nieuwsgierig of dat bij een zwangerschap hoort, ik vind het leuk om dat dan op te zoeken. En die info voor mijzelf houden is ook zo jammer :)
    Het klinkt misschien heel vreemd en is misschien gek om te zeggen, maar je klinkt zwanger.
    Op de een of andere manier veranderd de manier van schrijven als meiden hier zwanger zijn. De toon is anders ofzo. Ik weet het niet, maar zoiets.
    Ik denk en hoop dat je zwanger bent en morgen positief test! Of positieve bloedtest.
    Ik hoop dat je vannacht slapen kan. ;)

13. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Ik heb vannacht werkelijk geen oog dichtgedaan, heb het 4 uur zien worden.. Dus ben kapot! Vanochtend weeer negatief getest, dus nu op naar de huisarts.. Ik heb het mijn moeder gisteravond verteld en ze vertelde me dat zij bij mij hetzelfde had, dat ze overtijd was en negatief testte maar achteraf toch zwanger was..

14. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk geldt dat ook voor jou geneeke. Succes bij de HA.

15. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Bn net terug, moet morgen terugkomen met ochtendurine. Ik heb al een week een hoest waardoor ik snachts veel water drink, de huisarts zegt dat ik daarom misschien sochtends een negatieve test heb. Dus vannacht geen water drinken en morgen terug en doen ze een urinetest daar.

16. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow spannend zeg..! Ik duim voor je!

17. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga vandaag de zwangerschapstest in huis halen. En morgen vroeg of zaterdag testen. Ben dan ongeveer 12-13 dagen dpo, dus ietsje aan de vroege kant. Maar ik probeer het gewoon. Gisteren ook last gekregen van vieze luchtjes ruiken, dus dat kunnen die hormonen zijn... De druk op mijn blaas is ook niet weg, anderhalf uur in de auto hield ik maar net vol. Bij een ander clubje heeft gisteren iemand een positieve test gehad op 9dpo, dus het is mogelijk. :) mocht het nu nog niet positief zijn kan ik volgende week ook nog testen.

18. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @geneeke dat zou natuurlijk kunnen, dat van het drinken.
    Hopelijk hoef je vannacht niet veel te hoesten.grappig dat je moeder hetzelfde had. Ik blijf duimen draaien!

19. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    succes wish! Ik duim ook voor jou!
    Ik heb hier ook testen in huis liggen, vind het prettig dat ik ze zo kan pakken als ik denk dat ik testen kan.

20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Rainbow, welkom!

@lorreke, stiekem dus toch een beetje spannend?

@geneeke, jij houdt het wel heel spannend zo voor iedereen. Drink je overdag ook veel? Anders kun je nog overwegen om overdag een keer te testen.. Hoop dat je hetzelfde hebt als je moeder ;)

@ike, mooie knaller op woensdag. Veel geklust? ;)

@silverwolf, inderdaad geduld is een schone zaak, maar in sommige dingen een heel lastig.

@wish, spannend, laat je het ons weten?

@hier, ik heb soms het idee dat ik zwanger ben, en dan weer niet, dan weer wel. Zit nu op 9 dpo en ga zondag testen, aangezien mijn lf heel verschillend is... Dus wordt een spannend weekend..

Deel Deze Pagina