@juf helaas zit ik hier nog steeds met een zieke met weinig tot geen energie Dus klussen is het niet geworden. Ik hoop dat ML snel wel weer wat energie heeft, ook al is het dan niet met mijn eisprong, ik kan gewoon niet meer wachten beetje wanhopig Ik hoop dat jij ook zwanger bent juf. Nog even wachten tot zondag.... Als jullie zwanger blijken, blijven jullie dan wel hier kletsen?
Geneeke : je houd het wel erg spannend!! Ike : hihi dat klopt, maar ga er gewoon niet vanuit dan is het niet zo`n tegenvaller
Jaaaa ik weet dat ik de spanning hoog hou hier inderdaad haha!! Kan zelf ook niet wachten tot ik eindelijk duidelijkheid heb. Vannacht maar dropjes op mijn nachtkastje en morgen opnieuw testen. De dokter zei dat je het als vrouw zijnde voelt of het raak is, en ja dat gevoel heb ik heel sterk.... Maarja misschien ben ik gewoon gek aan het worden hihi
Hoi dames! Ik heb de laatste pagina's meegelezen. Want alles werd een beetje te veel. Ik ben sinds juli gestopt met de pil en sinds oktober echt bezig om zwanger te worden. Mijn cyclus is erg afwisselend zoals te zien in mijn handtekening.. Dus het is erg lastig om mijn eisprong op te sporen. Zijn hier nig meer mensen die hier last van hebben ? Nu net beginnen aan ronde 4. Zit nu op dag 11. Elke ronde is het weer zo spannend !
@juf spannend! Dan gaan we bijna gelijk. Ik hoop dat het voor ons allebei raak is. En natuurlijk laat ik het jullie weten.
Dankje! 16 februari is mijn nod pas volgens het gemiddelde. Nadeel van die lange cyclussen. Toch erg leuk om lekker mee te kletsen.
Ik heb net een testje gedaan, maar het was (nog) negatief. Volgende week probeer ik het nog een keer. Geneeke ik hoop dat jij nu wel positief test!
Helaas ook vanmorgen niet positief getest. Zit nu weer bij de huisarts, die testen het nog eens. Na de uitslag ga ik naar de huisarts zelf toe, want als ik niet zwanger ben.. Waarom blijft mijn menstruatie dan uit terwijl ik het al 5 maanden heel regelmatig heb. Zit vandaag op 7 dagen over tijd..
Ja ik weet het nu ook niet.. Snap er ook niks van! Het blijft toch niet zomaar een week uit en ook die witte vloed.. Maargoed ik zal wel gek zijn dan.. Ja ik moet het nu afwachten n uiteindelijk moet ik toch ooit een keer weer ongesteld worden.. Zo raar dit!
Ik heb nog steeds twijfels, maarja hij zal het wel weten... Ik wacht het gewoon ff 3 weken af en als mijn ongi er dan nog steeds niet is maar weer naar de huisarts..