Hoi Geneeke, ik heb dit ook een keer gehad.. uiteindelijk pas 10 dagen over tijd dat ik ongesteld werd. Volgens mijn huisarts kan het komen dat je ei maar moeilijk loslaat. En daar kun je dan weer klachten bij krijgen die lijken op een zwangerschap. Wel moeilijk hoor
Balen geneeke! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, wachten is al lastig maar nu helemaal met die onzekerheid.... *knuffel*
Balen geeneke. Heb het zelf ook gehad. 10 dagen overtijd en ook Nasr de huisarts geweest. De dag erna ineens ongesteld. Waarschijnlijk omdat ik het toen zelf allemaal een beetje los liet. Dus wie weet hoef je niet te lang te wachten..
Geneeke, balen! Hele dikke knuffel. Is nu je zwanger-gevoel ook weg? Je cyclus zag er zo stabiel uit! Spannend, welkom! Zie onderstaand mijn cyclus. Ook nog niet heel duidelijk sinds het stoppen met de pil. Heb gehoord dat het wel tot een jaar kan duren! Over het meelezen/meepraten als je zwanger blijkt te zijn, trouwens. Ik zit/zat in een ander clubje en daar is er nu 1 zwanger. Die kan niet ophouden om over d'r zwangerschap te praten en welke kwaaltjes ze heeft. Heel logisch, natuurlijk, maar wel een steek naar de meiden die nog niet zwanger schijn. Zou zelf de eerste paar weken nog meelezen/meepraten, omdat er nog altijd de kans is dat er wat misgaat, maar op een gegeven moment wil je natuurlijk liever wat meer kletsen met meiden die in dezelfde positie zitten
Allebei kan ook silverwolf Al weet ik ook niet wat ik zou doen. Wanneer doen jullie de ovulatietesten? Ik las nu pas, beetje laat , dat je niet met ochtendurine moet testen. Wat ik wel deed. Bewust. Dat is namelijk de enige keer dat ik sowieso langer dan 5 seconden plas. Ik plas vaak kleine plasjes. Al helemaal als je vantevoren niet teveel mag drinken. Ondanks dat ik de testen met ochtendurine deed lijken ze toch wel betrouwbaar. Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen. Ik moet wel zeggen dat het al bijna 10u was als ik de test deed, behalve de dag dat de test het duidelijkste was toen testte ik om half 9. Waarom mag een ovulatie test niet met ochtendurine gedaan worden en moet een zwangerschapstest juist wel met ochtendurine gedaan worden?
ik vang de urine op en dip de stik daar 10 sec in test altijd in de middag eind vd middag/begin van de avond
Bij de action test stond dat hij direct gebruikt moest worden en niet in een potje. Of maakt dat niet uit?
Nou meiden ik hoop dat ik inderdaad snel ongesteld ga worden. Alhoewel ik nog steeds niet helemaal overtuigd ben, en nee mijn zwanger gevoel is nog steeds niet weg.. Heb mezelf voorgenomen om nu even de knop om te draaien, even nergens aan denken en 3 weken wachten tot ik mijn nieuwe ongi zou moeten krijgen.. Als het er dan nog niet is, ga ik om een bloedtest vragen. Ik vind het ook juist zo raar omdat mijn cyclus zo stabiel is/was. Mijn langste cyclus was 31 dagen en morgen zit ik op dag 36.
@Geneeke, inderdaad maar afwachten, en als je nou over drie weken niet ongesteld bent, ga je dan nog eens testen? Wel echt balen hoor meid! @hier, helaas ongesteld geworden, voelde me ook niet zwanger, dus verwachtte het een soort van, maar goed je lijf houd je nog wel eens voor de gek. Ik baal er wel een beetje van, aangezien ik eigenlijk al 14 weken zwanger had kunnen zijn, als het geen vroege miskraam was geworden.... Maar ik weet in ieder geval wel dat ik zwanger kan worden, dus op naar ronde 6.... Zal zo ook even nodlijstje tevoorschijn halen hier.
NODLijst: 8-1 Lady87 11-1 Geneeke 23-1 Lorreke 27-1 Ike 31-1 Silverwolf 09-2 Junyor 17-02 juf1985 @wish, spannend en rainbow, willen jullie ook je nod invullen of doorgeven? Is wel zo leuk voor het lijstje toch?
Ja ik ga denk dat ik over een week weer ga testen, zie namelijk ook veel verhalen op internet over vrouwen die pas heeeel laat positief testen. Ik ga er niet vanuit dat dat bij mij ook is, maar ik kan het gewoon niet geloven dat ik met 5 maanden zo'n stabiele cyclus ineens een hele maand over zou slaan.. En het verklaart ook nog steeds niet die witte vloed. Maargoed ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar voor de zekerheid test ik toch om de week even.. Als ik 10 februari niet ongesteld ben geworden ga ik naar de huisarts en dan wil ik een bloedtest. Dan zit ik op een cyclus van 60 dagen en ben ik weer 2 dagen overtijd voor mijn nieuwe menstruatie.
Die van mij staat er nu ook tussen. 8-1 Lady87 11-1 Geneeke 20-1 wish25 23-1 Lorreke 27-1 Ike 31-1 Silverwolf 09-2 Junyor 17-02 juf1985 @spannend en rainbow, willen jullie ook je nod invullen of doorgeven? Is wel zo leuk voor het lijstje
8-1 Lady87 11-1 Geneeke 20-1 wish25 23-1 Lorreke 27-1 Ike 31-1 Silverwolf 09-2 Junyor 16-02 spannend03 17-02 juf1985
@ geeneke. Echt balen zeg ken het gevoel! Je blijft toch altijd een klein beetje hoop houden. Zoals je het zegt qua dAgen, zo moet je het eigenlijk niet bekijken. Je kunt geen menstruatie overslaan. Dit is echt onmogelijk. Je hebt nu dus gewoon (als je niet zwanger bent) een hele late eisprong gekregen. Dit gebeurd bij de meeste vrouwen wel eens Het is eerder zeldzaam als je zonder pil precies 12 of 13 keer een eisprong hebt in het jaar . Soms kan de eisprong om welke mysterieuze reden dan ook ineens 2 weken later zijn. Dus je moet niet denken qua nieuwe menstruatie. Ik zou gewoon aan je huisarts vragen of hij bij 3 weken overtijd een bloedtest wil doen. Anders duurt het allemaal wel heel lang toch !
@spannend.. Oh echt? Wat raar, mijn huisarts zei dat dat wel kon dat je de menstruatie een keer over sloeg.. Aan de ene kant denk ik, ja als ik zelf thuis niet positief test dan zal het ook wel niet zo zijn! Maarja het blijft echt in mijn hoofd spoken dat het zo raar is dat mijn ongi er nog steeds niet is, en daarbij de witte vloed. En dan lees je op het internet dat sommige nooit positief testen met een urinetest maar dat dan toch uit de bloedtest komt dat ze zwanger zijn.... Ik wil eigenlijk nog wat langer wachten dan 1,5 week, mijn (vervangend) huisarts deed echt een beetje zo van ja als die urinetesten negatief zijn wat wil je dan van mij? Die zijn zo betrouwbaar dus dan ben je echt niet zwanger! Dus ben een beetje bang om terug te gaan en dan te horen dat je maar weer af moet wachten... En ondertussen dat ik dit aan t typen ben krijg ik weer bandenpijn, wat ik al 2 weken ook heb pfff..
Geneeke, wat ik als ik jou was zou doen is nu eerst weer rust te krijgen. Ik snap dat het je zo snel mogelijk wil weten, maar de testen geven nu geen doorslag en de huisarts doet ook even niets. Laat het komende week gewoon even gaan. Test wanneer je het goed vind voelen. Wie weet heb je gewoon een late test en is jouw gevoel steeds goed geweest. Toen ik een paar dagen na m'n NOD negatief testte ging al snel het "zwangergevoel weg". Als dat bij jou nu niet zo is, is het misschien toch zo. Je kent zelf je lichaam het beste!
de streep moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep en als ik dat zo op de foto zie is dat niet het geval ? maar dat is op foto zo misschien is het in het echt wel donkerder ?