Probeer wat rust te krijgen meid, door stress en spanning kan een menstruatie ook uitblijven. Spreek met jezelf een termijn af wanneer je eventueel weer gaat testen of naar de huisarts stapt. Maar maak jezelf vooral niet gek. Liefs en Knuf Jun
Thanks dames. Heb hem nog nooit zo donker gehad, dus begon al helemaal happy te worden. Misschien dat het linkerrandje van de teststreep vrijwel even donker is, maar het is nog geen knaller. We testen rustig door
Silverwolf, hoe laat heb je getest voor het laatst? Kan zijn dat als je vanavond nog test dat dan je knaller er is. Succes en klus ze!
Ik denk dat je hem 18/19 hebt gehad silverwolf. Die van de 20e lijkt toch weer wat lichter te zijn. Misschien gewoon door blijven testen tot het verschil duidelijker wordt tussen de testen. @geneeke ik zou je graag tips geven maar ik weet het niet goed. Luister eerlijk naar je gevoel. Dus niet wat je hoopt, maar wat je voelt.
Hoe is het met jullie? Ik ben zwaar misselijk en sinds gisteravond ook nog verkouden. Ik wordt nog misselijker omdat ik niet goed kan ademen. Pff.. Vandaag nod maar nog niet getest. Morgen of donderdag doe ik een test.
Nou dames, ik ben super blij!!!!!! ; zojuist ongesteld geworden. Eindelijk duidelijkheid en nu kunnen we op naar de volgende ronde.. Denk dat ik deze maand wel ovutesten ga gebruiken omdat ik nu niet weet wanneer mijn ei is..
Ik moet wel goed kijken ik bedoelde 18e en de eerste van de 19e. Maar nu ik nog een keer kijk begin ik te twijfelen. Nog even door testen denk ik.
Hahah, jeej geneeke is ongesteld, haha. Wel fijn om duidelijkheid te hebben en gelukkig heeft het uiteindelijk niet heel erg lang geduurd. @wish, waarom test je vandaag niet? Of wil je het gewoon nog even afwachten? @hier, ook nog ongesteld, maar wel veel minder. Hebben jullie dat ook dat je veel minder bloed verliest dan tijdens het slikken van de pil?
@juf Haha raar he dat ik daar blij om ben.. Nee nu kunnen we tenminste gewoon verdergaan met een nieuwe ronde, zonder de hele tijd die onzekerheid.. Ik verlies nu ook veel minder bloed dan met de pil, ook is mijn ongi nu veel korter dan voorheen.
@juf ik heb vandaag niet getest, zodat de hcg eventueel flink kan toenemen. Maar ik denk dat ik morgen ga testen, ik wil graag weten waarom ik me zo misselijk voel. Dat heb ik nu al ruim een week, maar vandaag spant de kroon. 45 min geleden was het eindelijk weg en nu zet het weer op... En ik ben bang voor overgeven dus dat is een heerlijke combi. Maar zo ver is het gelukkig nog niet gekomen.
@Geneeke, ik snap het inderdaad wel, goed dat je ovutesten gaat gebruiken, dan weet je wanneer je ei komt. Mijn ongi is nu ook korter inderdaad, 4 a 5 dagen ipv 7 a 8 dagen. @wish, en wat zegt je gevoel? Of wordt die nog heen en weer geslingerd? Ik had bij mijn miskraam echt het gevoel dat ik zwanger was en zei dat ook 5 dagen na ei, dat ik dacht ik zwanger was. Heel gek om er zo zeker van te zijn...
Voor ik de pil slikte had ik een zware menstruatie en zeer onregelmatig. Met pil was de menstruatie minder zwaar. Nu korte menstruatie en gelukkig niet zwaar zoals vroeger.
Ik had heel erg sterk het gevoel dat ik zwanger was, tot afgelopen donderdag. Toen heb ik best veel stress gehad ook. Sinds gisteren heb ik wel weer een zwanger gevoel.
Eindelijk duidelijkheid voor je! Op naar de nieuwe ronde inderdaad. De rondes lijken zo lang te duren..hihi Mijn vriend herkent me niet weer met mijn om de dag vrijen actie haha! Ondanks dat mijn vruchtbare week normaal volgende week pas zou beginnen ben ik toch te bang hem te missen.. Dus gewoon vast aan de klus
De test was negatief.. Balen. Zou ik dan vorige week pas last hebben gekregen van ontpillen ofzo... Of ben ik misschien nog steeds te vroeg? Ik had toch beter tot donderdag kunnen wachten.. Pff lastig dit.
@wish Ik denk dat je lichaam nog even moet wennen aan je eigen cyclus zonder de pil... Meestal duurt het 2-3 maanden eer de pil echt uit je lijf is.. (Uitzonderingen daargelaten natuurlijk!)