Bij mij is mn jongere broertje zelfs al vader, maar begreep dat het voor hun toch ook wel een tijdje heeft geduurd. Frustrerend he als het maar niet lukt? Ik vraag me toch af of dat dan ligt aan dat je het te graag wilt of dat er toch net iets niet helemaal goed gaat.. Als je dan mensen hoort die door de pil heen zwanger worden klinkt het soms wat oneerlijk. Maar, we houden de moed erin!
He lieve mensen, Lang niet op het forum geweest door drukte. Maar ik heb slecht nieuws.... Gisteren voor de eerste echo geweest en het was niet goed. Ik zou nu 10 wkn moeten zijn, maar op de ech zag ze maar een vruchtje van 6,5 week. Alles zit er.... Vruchtwater, vrucht en de dooierzak maar er was geen hartactiviteit te zien. Missed abortion. We zijn er kapot van. Ik ben gewoon 10 weken zwanger denkt mijn lichaam, maar niets is minder waar! Vanmiddag half vijf second opinion en dan maandag naar de gynicoloog om te kijken hoe mijn lichaam het kan gaan afstoten. Dmv pillen of curretage... Ik ben zo verdrietig en boos....
omg angelique dat meen je niet!!!! baal zo voor je !!!!heb er even geen woorden voor! In gedachte ben ik bij je! Maar wil je een hele dikke digiknuf geven!!!!
Bedankt Lorreke en Ike. We zijn er inderdaad goed ziek van. Vanmiddag helaas bevestiging gekregen.... Bij 5 weken en 3 dagen is de embryo gestopt met groeien/leven. Lichamelijk zat alles bij mij van binnen goed muv mijn darmen maar dat wist ik al😉 Het is waarschijnlijk een aanhechtingsprobleem geweest erg naar. Hopelijk komt na dat vroeten de miskraam nu zelf naar buiten van het weekend doordat mijn lichaamhet af gaat stoten. Zo niet maandag pillen halen
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!! hoop ook dat het zelf naar buiten komt en dat je niet alle narigheid moet ondergaan (klinkt gek zoals ik het zeg maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen)
Ja het blijft verschrikkelijk naar, maar we moeten door. Ik hoop dat ik snel alles verlies en mijn lichaam alles afstoot waardoor we verder kunnen en we het achter ons kunnen proberen te laten. Bedankt voor jullie steun!
Meiden, misschien ben ik me nu alweer gek aan het maken, maar moet het toch even delen. Heb net voor de grap de calculatie van zp ingevuld en de datum van de eisprong kwam overeen met de testen die ik heb gedaan. De calculator gaf ook aan dat de 24e dan de innesteling is geweest. En laat ik nou de donderdag en vrijdag soms last hebben gehad van m'n baarmoeder. Een soort hongergevoel, maar dan ter hoogte van je baarmoeder. Ben ik me nu dingen aan het verbeelden in de hoop dat? Wil niet te positief zijn en dan straks teleurgesteld worden...
wat erg voor je, Angelique! Hoop dat je lichaam het vanzelf afstoot, want schijnt dat die pillen best wel heftig kunnen zijn. Echt heel verdrietig voor jou en je man...
@wish, hoe staat het erbij jou voor? Nu 6 dagen na je nod? @silverwolf, dat is wel een bijzonder symptoom, wellicht innesteling wat je voelt? Spannend! Hier zijn nog geen zwangeren om me heen, dat maakt het minder moeilijk, dat scheelt. Alleen als ik dan al die kinderen zie, op mijn werk, dan denk ik wel eens hoe lang zullen zij er over gedaan hebben? Want sommige moeders lijken echt wel een babymaak machine, hahah, maar je weet nooit hoe lang ze daarover gedaan hebben.
]NODLIJST: 20-1 wish25 2-2 Silverwolf 8-2 Lady87 9-2 Junyor 16-02 spannend03 17-02 juf1985 17-02 Lorreke 21-02 Geneeke 23-02 Ike