Positieve verhalen ! Gefeliciteerd! Ik heb nu 2 tot 3 dagen echt extreem weeige buikpijn gehad. Vandaag weer minder. Weet iemand wat dit kan zijn ? Eisprong? Of innesteling ? Gisteren dipstick test gedaan deze was negatief.. Maar zou wel veel te vroeg getest hebben dus wie weet..
@SilverWolf 11 tot 19 dagen na je eisprong wordt je ongesteld.. Daar zit nog een flinke tijd tussen dus.. Maar als je eisprong geweest is zou je nu wel een keer ongesteld moeten worden! Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor.. Je doet alles goed en op de één of andere manier lukt het telkens niet.. Wij gaan straks naar ronde 11 en ik heb sinds een paar maand een cyclus waar ik de klok gelijk op kan zetten en nog lukt het niet. Nou wijs dan nog maar eens een oorzaak aan...
Afgelopen nacht ongesteld geworden. En flink ook. Ene kant blij, andere kant erg vervelend. Fijn dat je het begrijpt Lady. Als je al 11 rondes bezig bent, overwegen jullie dan ook naar de huisarts te gaan?
Balen silverwolf.. Misschien zou ik ook wel naar de huisarts gaan. Ook al is het alleen naar zodat je weet hoe en wat. Weeige buikpijn woedt nu minder maar steekjes erger.. Weet iemand wat dot kan zijn ? Groetjes
NODLIJST: 8-2 Lady87 9-2 Junyor 16-02 spannend03 17-02 juf1985 17-02 Lorreke 21-02 Geneeke 23-02 Ike 12-03 Silverwolf 13-03 Wish25 Gisteren geen tijd gehad voor de NOD-lijst, dus nu even zo
Mijn buikpijn steekjes zijn verminderd sinds gisteren. Heb nunalleen constant honger. Echt extreem. Het voelt gewoon alsof mijn buik helemaal leeg is. Dan eet ik maar heb ik na een uur al weer honger . Constant, er niet aan toegeven is geen optie want na een tijdje wordt ik echt ontzettend misselijk van die lege buik. Heb dit ook nog niet eerder gehad. Maar eergisteren was een zwangerschapstest veel te vroeg. Mocht mijn cyclus weer gewoon 35 dagen zijn deze maand dan is de kans dat ik zwanger kan zijn er zeker. Als mijn cyclus 42 dagen is eigenlijk niet want dan waren we de week van mijn eisprong ziek.. Als het de korte cyclus is, dan is mijn nod 9 februari al.
NODLIJST: 8-2 Lady87 9-2 Junyor 16-02 spannend03 17-02 juf1985 17-02 Lorreke 18-02 Geneeke 23-02 Ike 12-03 Silverwolf 13-03 Wish25
@Silverwolf we overwegen nog niet naar de huisarts te gaan. Mijn vriend heeft een halfjaar veel stress gehad en misschien heeft dat wel invloed gehad. Plus het feit dat ik aan de pil ben geweest sinds mijn 17e, dus bijna 10 jaar, en we willen zo graag dat dat óók nog eens invloed kan hebben. Ik wacht tot het najaar, dan gaan we denk ik wel. Je gaat wel twijfelen aan jezelf. Ik heb echt een ideale cyclus, een beetje kramp voor de ongi doorbreekt en daarna geen pijn meer en na 5 dagen is het klaar. En precies 31 dagen, aan het begin van dag 32 wordt ik altijd ongesteld. Dus hij twijfelt nu of het bij hem allemaal wel goed zit. Jij bent nu 6 rondes bezig toch? Zou jij snel naar de huisarts willen?
Lady ik ken het hoor.. Heb ook cyclus tussen 23-28 dagen dus ook mooi netjes, voel het aankomen, en dan klein beetje kram en na 3 max een keer dagen is het weer weg. Wij zitten nu ook in ronde 5, maar goed ze helpen je toch niet als je nog geen jaar beizg bent Vl is vroeger geopereerd aan zijn balletjes, dus ik ben vooral bang dat het aan hem ligt.
Kan me gewoon wel voorstellen dat je aan dingen gaat twijfelen. Helemaal als man zijnde, omdat je nergens echt invloed op hebt. Wij zouden misschien wel sneller naar de ha gaan, maar dat is met name omdat mijn moeder endometriose heeft gehad. Doordat ik best wel veel buikkrampen heb, ben ik soms bang dat ik het ook heb en het daardoor niet lukt. Dus wij zouden inderdaad wel na een jaar naar de ha gaan. Maar kan me heel goed voorstellen dat als je weet dat er stress heeft gespeeld, je eerst de natuur nog de gang wil laten gaan.
denk dat je toch ,hoe cliche het ook klinkt, je gevoel moet volgen. Hier is verder nog niks veranderd. Gevoelige tepels, (stijve tepels) af en toe steekjes in mijn buik. Maar de witte vloed is helemaal weg dus denk dat ik ongesteld ga worden.. Wou eerst morgenvroeg testen maar ga nu toch nog maar even afwachten of ik ongesteld wordt. .
NODLIJST: 8-2 Lady87 16-02 spannend03 17-02 juf1985 17-02 Lorreke 21-02 Geneeke 23-02 Ike 09-03 Junyor 12-03 Silverwolf 13-03 Wish25
Nou die stabiele cyclus kan de deur ook uit: ben nu 3 dagen te laat.. Wel krampen maar verder niks. Zaterdag meteen al getest (vanwege mijn verjaardagsfeest die avond) en test omowit. Dus dit gaat weer fijn.. Als je moeder endometriose heeft snap ik wel dat je sneller naar de ha gaat.. ik denk ook dat ze je daar dan sneller helpen, misschien is zoiets wel erfelijk! Maar verder is het inderdaad op je gevoel afgaan. En dan toch proberen een beetje rationeel te zijn ook. Moeilijk soms!
Zo daar ben ik weer! Heb het druk gehad dus kwam er niet aan toe om hier te lezen, ben nu weer bij gelezen. Gefeliciteerd clown! Fijn dat je extra echo's kreeg. Ook deze cyclus ovulatietesten gedaan. Ik heb het deze maand niet zo sterk gevoeld als andere maanden. Gister leek het er een beetje op, maar twijfelde. Volgens testen heb ik hem zaterdag gehad. Dat idee had ik dus echt niet. Foto volgt nog. Balen silverwolf.
@clown, toch nog snel gegaan! En wat leuk al die extra echo's, en ook fijn dat je weet dat het nu goed zit. Geniet ze! @spannend, al getest vandaag? @ Silverwolf, ik snap wat je bedoelt, witte testen maar geen ongi, en als je ongi dan alsnog komt, dan is het gewoon wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. @ yunyor, balen meis! @lorreke, hoe is het nu bij jou? @ hier, klusdagen zijn over. Nu 5 dpo, en al ontzettende testdrang, erg he, weinig geduld hierin. Heb nog niet zo sterk het gevoel dat het raak is, zoals bij mijn miskraam, hoop dat dat nog komt..
Juf, ik kan mij die testdrang wel voorstellen, maar lijkt mij ook wel erg moeilijk als je dat hebt? Hoe zitten jullie met jullie LF? Ik had vorige maand een cyclus van 26 dagen en eisprong op dag 14 dus LF van 12. Nu had ik mijn eisprong zaterdag en dat was dag 13 van de cyclus. als ik ook nu cyclus van 26 dagen heb dan is mijn LF 1 dag langer, 13 dagen. Als ik nu ook LF van 12 dagen heb dan is het een cyclus van 25 dagen. En word ik de 22e ongesteld ipv 23. Juf gebruik jij al mama compleet met visolie?
Jongens sorry ik heb ff dringend advies nodig dus hier komt mijn ego bericht! Ik was vanochtend nog niet ongesteld.. hoewel ik er rekening mee hield dat het deze dagen later kon door stress (mijn familie kan elkaar niet luchten of zien, om ze op 1 verjaardag bijeen te brengen is spelen met vuur) dus ik deed een kv 2x5 test. Weer niks dus ik balen, ik spoel de wc door, wil die test pakken om m weg te gooien staat er een heeel licht streepje op.. (nu die ingedroogd is, zie je het lichte streepje heel goed). Dus ik trillen en huilen van blijheid ondanks dat ie nog maar zo licht is. Ik dacht het is leuker om VL te verassen met een CB digital test, dat turen naar zo'n streepje is niks voor hem, hij moet t gewoon zwart op wit zien. Dus ik doe die test, NEGATIEF........ Nou lees ik her en der wel dat die CB een sterker HCG level nodig heeft maar wat moet ik nou doen...?
lady je bent 3 dagen over tijd.. Ik zou het afwachten ivm je stress etc.. en als je vijdag nogniet ongi bent een kruidvast test doen. Hier nog steeds geen last o.i.d... we wachte af, over 6 dagen nod