Nog niet, na deze ronde mee beginnen.. Ik heb nog zoveel van de gewone mama compleet. @lady, heb je een foto van je andere test? Mocht je een digitale willen doen,kan je beter die met wekenindicator nemen, daar heb je minder hcg voor nodig,succes!
Ik krijg de foto er niet goed op.. Ik heb het geprobeerd maar zie het minder goed dan op de test die voor me ligt. Ik heb dus een cb test met wekenindicator gedaan.. ik lees dat die 50 hcg nodig heeft en kv tussen de 15 en 20 hcg..
Hmm, ik zie het tweede streepje, maar lijkt wel grijs. Is het in het echt roze? Hoop voor jou van wel uiteraard, ik duim voor je!
Ja in het echt is ie wel roze, maar ik had een effect op de foto gedaan omdat mn telefooncamera hele wazige foto's maakt. En dan krijg je dus dit. Ik ben ook niet gek en zie m wel maar ik weet niet of dit een goed teken is, zó licht en toch 3 dagen over tijd. Voel me op zich ook niet heel beroerd.. wel buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, een beetje hoofdpijn en heel erg honger, haha. Ik ga er maar niet vanuit. Ik hoop teveel, denk ik.
Hallo allemaal. Dit is helemaal nieuw voor me maar wilde me toch graag aansluiten op dit forum. Ik ben nu inmiddels anderhalve maand gestopt met de pil. Vorige maand was het niet raak maar misschien omdat ik nog aan het ontpillen was. Ik ben na een cyclus van 26 dagen iets wat ongesteld geworden, dit was echter maar 3 dagen waarvan 1 dag heel hevig. Nu heb ik het idee dat mijn ovulatie eraan zit te komen...... Heb sinds 2 dagen last van Cervixslijm, en op de ovulatie testen van afgelopen 2 dagen had ik een heeeeel licht streepje staan. Nu naar de winkel om meer testen te gaan halen, want hoop toch echt dat het deze maand raak zal zijn! Hebben jullie nog tips?? Iedereen heel veel succes natuurlijk!!!
Welkom sheep! Ontpillen kan meerdere maanden duren, helaas. Lady, ik zie hem ook. Hopelijk over een paar dagen een donkere streep en positieve cb.
Een goeie positieve ovu test dacht ik zelf? Vanavond en morgen klussen, is dat goed volgens jullie?? Xxxxxxx
Oowhhh wat zijn dit spannende dagen zeg. We hebben gisteren geklust en er is een kleine kans dat t vanavond nog kan, ivm werk. Dus ik hoop dat gisteren iig goed is geweest
Ike: die van zaterdag is denk wel een knal test Ik ga vanaf morgen op t bankje.. helaas. Ik heb nu echt een gespannen drukkend gevoel onderin mn buik dus hoop dat mn ei springt na het klussen van gisteravond, heeeel misschien straks nog een keer als ik mazzel heb hihi. Xxx
Toch gelukt gisteravond te klussen hihi. En nu wachten en heel erg hopen (a) Hoe gaat t bij jullie dames? Xx