Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ah chips, geen geduld en al getest:), veel te vroeg, maar streepje kwam wel binnen de tijd tevoorschijn, maar is nog een tuurstreep. Je kunt hem vinden in foto's van ovutesten en zwangerschapstesten. Pff, irritant dat ik zo vroeg getest heb.

2. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juf in 2 dagen verdubbeld het hcg, dus overmorgen nog een keertje en dan hopelijk een duidelijkere streep. Succes! Oh wat spannend nu!

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Hey juf, ik zal zo de foto eens zoeken.
    Met een cyclus van 26 dagen zou ik volgende week zondag ongesteld moeten worden. Als ik een lf van 12 heb is het donderdag al. Maar dan zou ik cyclus van 24 dagen hebben. 25 is tot nu toe het kortste.
    Ik heb nog 1 ovulatietest liggen, moest mij inhouden die niet te pakken vanmorgen. Het leek namelijk als of ik mijn eisprong kreeg, maar aangezien ik die duidelijk vorige week gehad heb....zou ik dan toch zwanger zijn zoals manlief denkt? Of zou er nog een eitje zijn? Toch maar niet getest en gewoon tot volgende week wachten:D

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Reken foutje gemaakt. Met lf van 12 zou ik cyclus van 25 hebben en vrijdag ongesteld worden. Met cyclus van 26 zou ik zaterdag ongesteld worden. app is uitgegaan van 27 dagen.

5. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@wish, zeker spannend nu!

@ike, je zag mijn streepje, yeah! Zou ook innesteling kunnen zijn wat je gevoelt hebt.

@hier, geen klachten bijna, behalve dat ik rusteloze nachten heb, vaak wakker in de nacht, en witte afscheiding. Zit elke keer te kijken of er geen bruin oid tussen zit. Want de vorige rondes had ik vanaf 8dpo licht bruinverlies, dus dat is misschien ook een goed teken. Ik ga (proberen) te wachten tot dinsdag, hoop het te redden ;).

6. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik werd hier net even helemaal gek. Door je berichtje juf dacht ik zou mij man toch gelijk hebben? Nu weer rustig. Vrijdag evt testen, wij gaan dan naar de 9 maanden beurs en ben dan 12dpo. Alleen testen als manlief nog steeds denkt dat ik zwanger ben. Als hij dat niet meer denkt gewoon afwachten tot ongesteldheid.
    Zo rust is weer terug:)

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    spannend ike! duim voor je!!

8. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Als het innestelingsbloed is geweest, dan kan je nog lang niet testen evengoed, althans niet als je zo kort na je dpo zit. Dus wacht inderdaad maar lekker tot vrijdag ;), misschien kom je nog wel tegen op de beurs:D

@lorreke, wat zegt jouw gevoel?

9. Sheep

Sheep Lid

11 feb 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gevoelens gaan er door je heen in deze situaties he..
    Ik ben er ook dag in, dag uit mee bezig.. heel vervelend.
    Gewoon omdat je het zo graag wilt!!
    Afgelopen dinsdag avond positieve ovulatietest gehad en dus flink geklust..
    Nu duren de dag alleen zooo lang..
    Ik zou als t goed is rond de 26e-28e ongesteld moeten worden dus dat wordt nog lang wachten, bijna 2 weken :(

En t gekke is.. iedereen om me heen hoor ik dat ze zwanger zijn of gewoon op tv, alles gaat over zwanger en kinderen.. whaaaah om gek van te worden!

Allemaal veel succes gewenst en hopen op heel veel positieve testen aan t einde van de maand :)
    Xxxxx ♡

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    ``weer`` niet raak maar dat zegt mijn gevoel altijd. nu ook nog wat grieperig en al wel weer krampjes zoals altijd, dus ga er vanuit dat hij eraan komt :(
    maar goed ronde 5 als he niet raak is gaan we de 6e ronde in. dus we wachten rustig af.
    ben alleen bang dat als het niet raak is dat het wel raak is ik dan met kerst/oud en nieuw uitgerekend ben en december vind ik daarvoor minne maand is al duur en druk ;) maar goed je hebt het niet voor het kiezen, en als het welzo is ben ik allang blij want het is natuurlijk aleen wonder he :D

11. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

@Inderdaad sheep, een hoop gaat er door je hoofd heen, vanochtend beetje bruinverlies, half weer in paniek, maar goed lees overal dat het heel vaak voorkomt. Dus fingers crossed nog steeds hier.

@lorreke, hopen dus dat je gevoel geen gelijk krijgt. Ik kan me voorstellen dat je kerst/oud en nieuw inderdaad geen handige tijd vindt, maar je hebt het qua dat niet voor het kiezen. Lastig..:)

12. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    Thnx juf!! we wachten af, voor het zelfde geld is het nog 2 dagne later.
    zie handtekening, morgen is dat 25 dus kan ook donderdag zijn dat is dag 28 dan we wahten rustig af
    dag 25 is gemiddelde

13. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Juf als het vrijdag net zo druk is op de 9maandenbeurs als vandaag op de huishoudbeurs dan zal je elkaar echt niet zien. Elkaar herkennen als je niet weet hoe de ander eruit ziet is wel lastig:) Al ben ik misschien altijd herkenbaar:D, manlief is er bij en met zijn grote rolstoel valt hij vaak wel op.

Lorreke, wat spannend weer.

14. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @juf & lorreke .. Wat spannend weer he!! Ben benieuwd, hoop dat dit eens een goeie maand mag worden.

@lady heb je nog een nieuwe test gedaan?? Ikduim voor je.

Hier kan ik het allemaal goed hebben op 't moment. Denk dat het een goede keus is geweest er niet meer zo bewust mee bezig te zijn. Vriendje weet niet volgens mij al niet meer dat het een deze dagen weer moet komen, ook hij heeft mentaal even afstand genomen. Heb nu echt zoiets ; als het komt ben ik in de wolken, maar als het nog even laat wachten is dat ook prima.

Eigenlijk overmorgen mijn NOD maar kan ook erna zijn. Als ik het vrijdag nog niet ben ga ik testen, zaterdag vier ik namelijk mijn 22e verjaardag (ben de 25e jarig) dus moet wel weten of ik kan drinken hihi..

15. Lady87

Lady87 Actief lid

21 mei 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Spannend juf, lorreke en geneeke! Hoe is jullie gevoel er zelf over?

Ik heb geen test meer gedaan. Dokter was vrij duidelijk: mijn hcg level is veel te laag. Hij had alleen wel verwacht dat het voor het weekend al los zou komen en vandaag ben ik 10 dagen over tijd. Dag 41 dus, en zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien is dat vrij zeldzaam. Ik wacht het nog een paar dagen af, maar aan het einde van de week ga ik weer naar de huisarts, maar dan naar zijn vrouw (ze hebben samen één praktijk), ik denk toch dat een vrouw hier meer verstand van heeft, hoewel ik altijd liever naar hem ga. Dan zullen ze wel een keer een bloedtest en/of echo gaan doen denk ik..

16. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal.

Ik ben weer helemaal bijgelezen.
    Wat kun je veel missen in een week zeg.
    Tijdens mijn ongesteldheid eventjes afstand genomen. Ook vanwege drukte.

@ Lady wat rot voor je zeg.. Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt. Bloedonderzoek of echo zou wel fijn zijn inderdaad.
    Vooral een echo (A)

De rest zit allemaal nog op het wachtbankje?

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.302
    395
    83
    nog geen bloed, maar voelt wel alsof het eraan komt dus wacht rustig af.
    vandaag dag 25 = gemiddelde, zit tusse de 23-28 dagen dus kan best donderdag ofzo nog komen ;)

18. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Vervelend lady.. :(

Voor jou ook nog spannend dus!

Juf hoe is het inmiddels bij jou?? Nog een test gedaan?

Hier morgen mijn NOD (aan de hand van ovutesten) maar kan ook paar dagen later zijn zijn.. Heb eigenlijk echt geen idee, zal wel weer niet zo zijn.. Maargoed we zien het wel. Lekker een week vakantie nu en allemaal leuke dingen gepland deze week ; woensdag nieuwe tattoo, donderdag vriendlief theorie-examen vrachtwagen.. Ik lekker naar de pedicure.. Erna samen gezellig shoppen... Vrijdagavond gaan we pizza eten met vrienden en zaterdag mijn verjaardag vieren.. Dussss afleiding genoeg deze week :)

19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Moest voor Lorreke zijn dat 2e!! Dat t spannend was..

20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Komt ie meiden, na de dipstick ervoor durfde ik op 12 dpo het aan, te nieuwsgierig. Spannendste minuten ever, met een mooi resultaat:
    Bekijk bijlage 378631

Deel Deze Pagina