Proberen zwanger te worden van eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juul8479, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    MommyOwl al opnieuw getest? Ben benieuwd!
    Jolien proficiat met je nieuwe baan, iigv werk het komende jaar, dat is ook een fijn vooruitzicht!
    Foppie wat jammer dat je geen duidelijkheid kreeg uit de ovu testen, hopen dat je dan maar snel ongesteld word..

Hier vandaag maar zwangerschapstesten gekocht, morgen vroeg testen al is dat waarschijnlijk te vroeg, 11 dagen na dat ik voor mijn gevoel mijn eisprong heb gehad.
    Voel vanalles, steekjes, trekken, pijnlijke borsten en met vlagen misselijk.
    Niet hoe ik me normaal voel iigv dus ben heel benieuwd!

2. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    @ stike wat spannendddddd. Ik denk altijd, als je echt niet meer kunt wachten dan kun je proberen te testen. Misschien zonde van het gld maar wie weet komt er alvast iets uit.

@ovutesten. Ik heb er 30 besteld bij 123thuistesten. Dipsticks. Voor mijn ongi waren er 2 negatief dus ga over plusminus 10 dagen weer eens proberen. We doen het vanaf morgen weer vaak genoeg dus ik ben niet heel bang dat ik mijn ei mis. Misschien mis ik hem op de test maar het belangrijkste is dat het zaad het eitje niet mist.

Nou is het bij mij niet zeker of er rijpe eitjes zijn. Maar ik word zsm door het zkh gebeld voor een afspraak bij de gyn.
    Dan kan ik mijn eitjes hopelijk bekijken bij een echo.

Dan maken we ook de keuze of we aan de hormonen gaan. Als er namelijk helemaal geen eitjes rijp zijn heeft het geen zin om natuurlijk zwanger proberen te worden. Want dat gaat nooit lukken. Net zoals zwanger proberen te worden zonden zaadlozing ;).

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Dames:
    Dit weekend heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd! :D:D:D:D:D:D:D

Ik ben verloofd!!!!!!

4. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    Wauw proficiat!! wat gaaf:D:D:D
    Hebben jullie al een datum??

5. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    We hebben nog geen datum, maar we zitten te denken aan maart ofzo. Volgende week beginnen we met plannen/regelen. :)

6. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik heb overigens al wel weer getest vanochtend:

Sinds zondagavond is mijn bruinverlies opgehouden. En de krampjes zijn ook een stuk minder en ook anders dan normaal. Ik verwachtte eigenlijk gister mijn ongi, en anders in ieder geval vandaag. Maar ik voel/zie geen duidelijke ongi signalen meer... Zou het dan toch...??

Kijken jullie even mee naar mijn test van vanmorgen? Weet niet of het te zien is op de foto alleen... De bovenste is van zaterdag (12dpo) en was negatief, de onderste is van vandaag (15dpo). Zowel ik als mijn vriend kunnen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje zien op de onderste. Het lijkt wel een beetje een schaduw, maar vanuit sommige hoeken zien we toch echt een héél licht roze streepje. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

7. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    Oo toch nog spannend dan! Wanneer zou je je menstruatie verwachten?
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks zie, maar in het echt zie je dat toch beter als vanaf een foto..
    Ik ga voor je duimen iigv!

8. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik had eigenlijk gister mijn menstruatie verwacht (14dpo). En anders vannacht/vanochtend. Maar niks, noppes, nada. Niet eens meer bruine of roze afscheiding. En dat heb ik echt altijd voordat ik ongesteld moet worden... Nu is dat alweer 2 dagen helemaal weg, terwijl het woensdag t/m zaterdag toch echt wel aanwezig was. Ook voelen mijn borsten anders aan. Meestal doen die echt super veel pijn vlak voor mijn menstruatie. Maar sinds zondag zijn ze alleen nog maar gevoelig en groooooot. En heel misschien zie ik ook wat meer blauwe aders lopen (vooral op mijn borstkas boven mijn boobies). Net ook even mijn baarmoedermond gecheckt, en die voelt wat hoger en zachter aan dan normaal zo rond mijn menstruatie.

Op de foto is het inderdaad niet te zien, het streepje. Alleen als je echt inzoomt is het misschien een beetje te zien. Ach, we wachten gewoon af! ;) Over een paar dagjes nog maar eens testen, als ik dan nog niet ongi ben geworden. Spannend!

9. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Gefeliciteerd lieverd ik gun het je echt!!

Ik dacht bij mijn ovu test laatst ook dat ik een soort schaduw streepje zag en toen dacht ik dat dat misschien het stukje is dat zou meiten verkleuren.

Ik hoop dat het echt een beetje verkleurd was. Op de foto kan ik het niet zien dus daar kan ik je niet mee helpen.

Hier nog steeds ongi en dat verloopt beter dan het ooit heeft gedaan.
    Geen last, geen krampen. Volgens vl ben ik af en toe goed sjaggie. Maar daar ben ik het niet mee eens *zei zei mopperend*.
    Ook niet zo heel veel bloed. Althans het stroomd er niet uit, zoals dat tijdens mijn pilgebruik in het verleden, wel kon doen. Dus ik ben een blij mens en het valt me alles mee.

10. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je verloving, MommyOwl! Leuk dat jullie ook al zo snel gaan trouwen.
    Wij zijn ook binnen een halfjaar getrouwd, moet er niet aan denken dat ik bv. nog een jaar had moeten wachten en we bleken ook genoeg tijd te hebben om alles te regelen.

Ik zie ook dat tweede streepje op je test niet, maar dat kan goed aan de foto liggen. Ik duim voor je!

Kapitein, wel spannend, een afspraak bij de gyn of valt het mee?

Stike, heb je vanochtend dan getest? En hoe was de uitslag?

Foppie, ja ik ben ook wel bang dat ik mijn eisprong mis. En ik denk er hetzelfde over als jij; het kan me niet schelen wat die testen kosten, als ik die eisprong maar vind, hahah!

Dank allemaal voor de felicitaties met mijn nieuwe baan! :)
    Heb er heel veel zin in en ben inderdaad ook erg blij met een jaarcontract in deze tijd.
    En Foppie, inderdaad; als mijn contract niet verlengd zou worden vanwege een zwangerschap dan krijg ik er wel iets heel moois voor terug. Toch zou het wel heel zuur zijn... Maar dat zijn geen zorgen voor nu, is nog veel te ver weg.

11. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Goedemorgen dames!

MommyOwl, van harte gefeliciteerd met je verloving! Ik zie helaas ook geen streepje maar net wat Stike zegt, op een foto is het minder goed te zien. Spannend hoor!!

Kapitein, hopelijk zien de eitjes er goed uit bij de gyn. Fijn dat je ongi meevalt.

Stike, ik ben ook benieuwd of je getest hebt.

Foppie, als het deze maand niks wordt ga ik volgende maand ook echt aan de ovu-testen.

Jolien, gefeliciteerd met je nieuwe baan. En een jaar is nog ver weg, wie weet wat er in de tussentijd allemaal op je pad komt.

Hier sinds gisteren wat gevoeligere borsten en wat steekjes in mijn onderbuik. Hopelijk is dat een goed teken maar helaas zijn dat symptomen die ik ook heb als ik wel gewoon ongesteld word. Afwachten dus.

12. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    Nou getest en negatief, had niet anders verwacht maar toch stiekeme hoop..
    Nou vrijdag of zaterdag maar opnieuw proberen..
    Klachten lijken ook een stukje minder, minder steken en thank god minder misselijk!
    Al lijkt me niet dat dat een goed teken is..:(

13. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    #133 Jolien1982, 2 okt 2013
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
    Jammer Stike :(
    Wanneer is/was jouw NOD?

14. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    Goeie vraag, uitgaande van 30 dagen is die dinsdag..
    Alleen mijn vorige cyclus duurde maar 21 dagen.. geen idee dus:(

15. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Oh dat is lastig... Daar zit ik ook mee. Mijn laatste cyclus duurde 26 dagen, maar dat was pas de eerste keer zonder de pil.

16. Stike

Stike Actief lid

25 jul 2013
    123
    89
    28
    Noord Brabant
    O dat is idd lastig, en voordat je aan de pil begon?

17. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Dat is laaaaang geleden ;) Ik heb 15 jaar de pil gebruikt.
    Maar voor zo ver ik me kan herinneren had ik een hele normale en regelmatige cyclus. Ik heb alleen gehoord dat dat geen garantie is dat dat nu weer zo is, we gaan het zien.

18. Jolien1982

Jolien1982 Actief lid

21 sep 2013
    250
    0
    0
    Nou, de eerste ovu test is een feit :) Zoals verwacht negatief.

19. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Meiden, ik heb echt even een rotdag en ik weet even niet hoe ik dit moet zeggen, maar:

Een paar uur geleden heb ik een vroege miskraam gehad. Ik heb met de verloskundige overlegd en het bleek dat mijn test van afgelopen dinsdag wel positief was. Vanochtend echter weer een negatieve test en ook dus een paar uur geleden begon ik hevig te bloeden. Volgens de verloskundige ben ik eventjes zwanger geweest, maar heeft het vruchtje het gewoon niet overleefd (geen bijzondere reden, dat soort dingen gebeuren nou eenmaal).

Mijn vriend en ik zijn echt even van slag, maar we komen er wel weer bovenop. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. En in ieder geval wel wetende dat we vruchtbaar zijn, dat telt toch ook wel voor iets.

Sorry voor dit ego-bericht, ik heb eerlijk gezegd ook helemaal niets van jullie berichten terug gelezen sinds gisterochtend. Dus sorry daarvoor, maar waarschijnlijk begrijpen jullie het toch wel. Ik weet ook even niet hoe vaak ik mij de komende dagen zal laten zien hier op het forum, ik moet eerst even alles een plekje geven. Maar jullie zien me wel weer verschijnen.

Liefs, MommyOwl

20. Kapitein

Kapitein Actief lid

26 aug 2012
    231
    1
    18
    Brabant
    Mommyowl dat os inderdaad geen leuk nieuws. Kan mij voorstellen dat jullie verdrietig zijn en het even een plaatsje moeten geven.

Het is inderdaad wel zo dat je nu weet dat je vruchtbaar bent. Want dit was 'nog' maar de eerste ronde en ook meteen raak. Helaas wilde het vruchtje niet blijven plakken.

Op naa de volgende ronde. Wanneer het weer goed voelt moet je maar weer meekletsen.

Deel Deze Pagina