Hoi dames! Sorry voor mijn afwezigheid.. Ik heb mijn NOD aangepast maar ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Na het verwijderen van mijn verstandskiezen 27-03 heb ik de ene infectie na de andere gehad. Deze week zou mijn eisprong ongeveer zijn maar vanwege de laatste infectie in mijn wang, een behoorlijke, heb ik hele zware antibiotica gekregen die wél schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap. Ik kan het dus weer vergeten, denk ik. Ik begin me eindelijk weer wat beter te voelen, dat dan weer wel. Hoe is het met iedereen hier? Wat is het hier rustig zeg! Geneeke, hoe is het nu met je moeder? Lorreke balen dat je weer ongi bent geworden NODLIJST 08-04 Lorreke, 24 jaar 11-04 Silverwolf, 25 jaar 11-4 Junyor, 32 jaar 14-04 ike, 27 jaar 17-04 spannend03, 22 jaar 24-04 Lady87, 27 jaar 01-05 Wish25, 25 jaar ??-?? Geneeke, 22 jaar Zwanger Clown, 31 jaar Juf1985, 28 jaar Sheep, 24 jaar
He balen lady! Gelukkig voel je je al beter, veel beterschap! Het is hier inderdaad erg rustig. Ik ben aan het wachten op een knallende ovu test. Ben het wachten nu al beu en dan moet ik nog op het wachtbankje... We proberen om de dag te klussen, maar we hebben er eentje over geslagen omdat ik een paar dagen misselijk ben geweest.
NODLIJST 11-04 Silverwolf, 25 jaar 11-4 Junyor, 32 jaar 14-04 ike, 27 jaar 17-04 spannend03, 22 jaar 24-04 Lady87, 27 jaar 01-05 Wish25, 25 jaar 03-05 Lorreke, 24 jaar ??-?? Geneeke, 22 jaar Zwanger Clown, 31 jaar Juf1985, 28 jaar Sheep, 24 jaar
Nee.. Wachten, wachten, wachten.. Zucht Hoe is het met de zwangerschap sheep? Kun je er lekker van genieten of last van kwaaltjes?
Het gaat hier gelukkig wel goed! Zitten morgen op de 11 weken en ik mag niet klagen.. Hoewel ik vanmorgen opeens heel erg last kreeg van mn maag. En t werken wordt steeds zwaarder Werk in de ouderen zorg en merk dat ik er steeds meer moeite mee ga hebben met het keihard moeten door werken.. En wat duurt dat wachten lang hè meiden.. ik hoop zo dat t wachten gauw over is! Xxxx
NODLIJST 11-04 Silverwolf, 25 jaar 11-4 Junyor, 32 jaar 17-04 spannend03, 22 jaar 24-04 Lady87, 27 jaar 01-05 Wish25, 25 jaar 03-05 Lorreke, 24 jaar 07-05 ike, 28 jaar ??-?? Geneeke, 22 jaar Zwanger Clown, 31 jaar Juf1985, 28 jaar Sheep, 24 jaar
Ik ben weer ongesteld geworden. Wel erg vroeg nu cyclus van 24 dagen. Kortste tot nu toe. Lady is er nog iets uithet longonderzoek gekomen? Hoe is het met juf en clown? Sheep kan jij binnen de afdeling of afdelingen waar jij werkt wat lichter werk doen?
Ike: Er is weinig mogelijkheid tot lichter werk. Doordat t me erg zwaar valt heb ik mn teamleidster en collega's al ingelicht zodat ze wat meer begrip hebben wanneer ik even 5 minuten ga zitten.. Dat helpt gelukkig wel.. maar de werkdruk ligt natuurlijk al erg hoog en dus ga je gewoon door.. je wilt de mensen niet laten wachten enzo.. Maar ik heb nu wel geleerd om naar mn lichaam te luisteren en mn grenzen gewoon aan te geven. En wat een korte cyclus bij jou deze keer.. Wel fijn want dan kan t klussen weer snel beginnen, ook al was t natuurlijk heel leuk geweest als je al een positieve test zou hebben gehad ipv die duivelssss.. Xxxxx
26, 26, 28, 25, 25, 26, 25, 25, 29, 26, 26, 25, 24 Aangezien ik steeds 2x zelfde heb misschien nog en keer 24 Zoals je ziet heb ik welvaker 25 en 26
oke Was benieuwd gezien je zei korte cycus deze keer Maar opzcih valt het nog mee gezien je andere cyclussen Maar dan zijn jullie ok al een tijdje bezi of niet
Het voelt nu wel veel korter dan anders. Ik ben vorig jaar mijn cyclus weer bij gaan houden omdat ik het gevoel kreeg dat deze korter werd. Paar jaar terug was het vaker 28 dagen. Wij zijn nog niet zo lang bezig als dat ik het bijhoud. En we zijn niet altijd even consequent niet iedere cyclus doen we er even veel aan. We willen het leuk houden. Ik wil zwanger worden, het is niet iets wat perse moet. Al hoop ik uiteraard dat het ons gegund is.
Hey meiden, sorry dat ik zo weinig reageer, heb er echt de puf niet meer voor... Maarrrr gister inderdaad de 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit! Helemaal blij, ik hoop zo dat de niet zwangere van dit topic gauw volgen, dit gun ik jullie ook zo ontzettend!
Hey juf, ben je veel moe? Hoe gaat het werken, is dat nog te doen ondanks de vermoeidheid? Wat fijn dat alles er goed uit zag!!! Gaan jullie het binnenkort aan iedereen vertellen?
@ike, ik heb gelukkig een heel fijn klasje dus dat scheelt wel , maar als de kinderen naar huis zijn voel ik me ontzettend moe. Ga in een avond rond 8 uur al naar bed. Wordt nog niet echt beter die moeheid, maar als je bedenkt waar je lijf mee bezig is, is het goed te snappen. Die roze wolk is er overigens ook nog niet omdat het me ook wel zwaar valt, wat uiteraard echt niet weg neemt dat ik nog steeds ontzettend blij ben met dat ik zwanger ben. @lorreke, succes met het klussen en vooral het wachten daarna!