Stike, vervelend als je verschillende cyclussen hebt, dan weet je dus ook niet precies wanneer je over tijd zou gaan. MommyOwl, heel veel sterkte. Ondanks dat je weet dat zoiets kan gebeuren is het toch een klap in je gezicht als het bij jou gebeurd. Begrijpelijk ook dat je nu hier even niet zo vaak zult komen. Doe het rustig aan en geef je verdriet de ruimte om het te verwerken.
Goedemorgen, Ik heb het hele weekend gewerkt en heb. Nu lekker mijn weekend. Vanmiddag of morgen even een ovutestje wagen want ik ben alweer een aantal dagen niet meer ongesteld. Dus eens even kijken of er al iets aan komt. Over aankomen gesproken, ben bijna 4 maandag gestopt met roken en bijna 7 kilo aangekomen nu pffff. Maar volgens de ooh is dat beter dan roken. Ben er wel erg trots op. Was hier nou nog iemand aan het stoppen, dat weet ik even niet meer?! Wat doen jullie allemaal voor werk?
Goedemorgen. Hier ook een druk weekend gehad. Gisteren even een rare bloeding gehad. Was maar 1x bij het afvegen en daarna niet meer. Maar moet pas aanstaande zaterdag ongesteld worden. Dus vertrouw mijn lichaam niet meer zo. Als ik echt ongesteld word dan ga ik ook ovu-testen bestellen. Ik heb gewoon een kantoorbaan.
Clown, kan het geen innestelingsbloeding zijn? (ik wist tot vorige week niet eens dat dat bestond ) Kapitein, ik ben ervaringsdeskundige bij het GGZ. En vanaf 1 november ga ik bij een FACT-team werken, ook als ervaringsdeskundige. Het is ongelooflijk, maar mijn cyclus lijkt al heel regelmatig te zijn. Ik heb een appje die mijn cyclus bijhoudt en volgens de berekeningen zou ik vandaag of morgen mijn eisprong moeten hebben. Ik doe sinds 5 dagen ook ovu testen en vanochtend gaf de test duidelijk aan dat de eisprong er aan komt. Had niet verwacht dat mijn cyclus zo snel zou herstellen!
Jolien, dat werd in een ander topic ook al geopperd. Heb nu steeds bij afvegen een beetje bruin en soms rood. Maar het voelt alsof ik ongesteld ga worden. Er zit niks anders op dan af te wachten. Als de ongesteldheid dit weekend niet echt is aangebroken kan ik gaan testen. Wat fijn dat je cyclus nu al regelmatig is. Flink aan de klus dus, jullie! Hopelijk is het dan ook meteen raak.
Kapitein, knap dat je gestopt bent! Clown12 kan dat geen innesteling zijn, een week voor je nod? Ideaal Jolien! Dat maakt het allemaal al een stukje makkelijker. Ik ben sociaal pedagogisch werker, en momenteel weer studentje.. Ben benieuwd, vandaag op dag 29 van mijn cyclus, heb af en toe vlagen van misselijkheid en soms steken in mijn buik maar voel verder niks bijzonders.. Wel het idee elk moment ongesteld te kunnen worden maar tot nu toe nog niks. Vind het maar niks dat wachten zo
Hoi allemaal, Ik zou graag willen aansluiten bij jullie, aangezien we ongeveer in hetzelfde schuitje zitten. Al hebben al een hoop meiden een hele hoop ellende meegemaakt, las ik... Die verhalen hoor je toch minder vaak merk ik, totdat het ergens in je buurt gebeurt en dan blijkt dat er wel heel veel meiden wel iets hebben meegemaakt. Ik ben 28 en mijn man is 30 jaar en we gaan komende tijd voor een kindje, het wordt onze eerste. Ik heb al wel heel wat neefjes en nichtjes en ik ben dol op ze, en dan denk ik vaak daarna, als ik er toch zo eentje van mezelf zou hebben. Het moet je natuurlijk wel gegund zijn. Ik ben in augustus gestopt met de pil en heb de eerste keer voor ongi 40 dagen moeten wachten en ik heb vorige week duidelijk mijn ie gevoeld,althans denk ik, beetje buikpijn onderin en in ene wat meer puistjes op mijn gezicht. Heeft iemand al ervaring met ovutesten? En welke bevielen er wel en niet?
Welkom Juf. Helaas gaat het inderdaad vaker mis dan je zou denken. Daar ben ik ook pas achtergekomen toen het bij mij mis ging. Gelukkig gaat het ook heel vaak goed en dat geeft voor iedereen die een kindje wil weer hoop. Ik heb 1 x ovulatietesten gebruikt en die waren van de KV. Bevielen op zich wel goed maar zijn behoorlijk duur 14 euro voor 7 stuks. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als het deze ronde weer niet gelukt is dan ga ik weer ovu testen gebruiken maar dan wel de goedkopere dipsticks van zwanger&kids.
Hmm, ik geloof dat ik nog duurdere heb ... Ik heb die van CB 7 en dan 1 zwangerschapstest. Ik vind het nog best spannend, maar ik kijk er al wel een tijd naar uit. Als ik kijk naar de historie van mijn moeder en zus, dan moet het wel redelijk makkelijk gaan, maar wat als je de uitzondering bent in de familie? Dat sport scenario's gaan regelmatig door mijn hoofd, maar goed eerst maar eens proberen
Mijn moeder en zus hadden er ook geen problemen mee. Ik was zelfs een ongelukje door de pil heen. Dus helaas wil dat niet altijd iets zeggen.
Clown, ja afwachten dan maar... Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest *duimduim* Stike, met wat voor doelgroep werk jij als SPW-er? En wat voor studie doe je er nu naast? Hopelijk blijft je ongesteldheid uit En dat wachten is maar niks inderdaad... Welkom Juf1985! Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben 5 dagen geleden begonnen met ovu testen. Ik gebruik de dipsticks van Zwanger & Kids, die zijn niet zo duur en ik vind ze erg gebruiksvriendelijk en duidelijk. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik ben er erg te spreken over.
Ik heb een hele lading ovutesten gekocht bij 123thuistesten.nl 30 om precies te zijn. Samen met 10 zwangerschapstesten was ik 20 euro kwijt. Ze hebben veel aanbiedingen van 5 + 5 enzo. Tot nu toe alleen nog maar negatief getest. Maar dat kan ook wel kloppen want met pcos heb je bijna nooit een eisprong. Maar ja de hoop is er wel natuurlijk. En áls ik er een heb wil ik hem wel 'gebruiken' en niet ongebruikt voorbij laten gaan hihi. Vandaar ook de vele testen. Ik dacht dat ik bij ieder gevoel zou denken dat ik zwanger ben. Maar tot nu toe is dat nog helemaal niet zo. Ga er eerder vanuit dat het toch niet lukt. Zsm nar de gyn maar die zou mij bellen. Nog niks gehoord helaas. Ik test morgen, ben benieuwd.
Ik ga eerst mijn huidige testen uitproberen, heb ze nu toch al in huis. En wat lastig pcos, zeker als je een kinderwens hebt. Ik ben benieuwd wat de gyn je te vertellen heeft, ik duim voor goed nieuws voor je.
En meiden, thanks, voel me hier wel thuis in dit forum, lekker om met meiden te praten, wat ik niet in mijn eigen omgeving doe, want het gaat nog even niemand aan
Nou dames, ik vrees dat het geen innestelingsbloeding was. De buikpijn en rugpijn wordt erger en het bloedverlies wordt ook meer. Dus ik vrees dat ik gewoon ongesteld wordt. Wel dus bijna een week te vroeg. Ik ga maar een thermometer en ovu-testen kopen, misschien kan ik er zo achter komen wanneer ik mijn ei heb en lukt het dan wel snel.