Ike.. Met mij gaat alles tot nu toe erg goed! Vandaag voor het eerst wezen kijken in babywinkels.. Dat was een beetje een gek gevoel maar ook heel leuk Verder mag ik nog steeds niet klagen wat betreft de kwaaltjes enzo. Mijn borsten zijn heel pijnlijk en ben snel geïrriteerd.. en denk dat dat t wel zo'n beetje is voor nu haha. T is heel gek, maar soms besef ik het niet eens dat ik echt zwanger ben 😇 dan denk ik er niet aan.. En daar moet ik wel op letten want tijdens het werken moet ik regelmatig zwaar tillen enzo.. en dat moet ik nu juist minder doen! Ik krijg met 16 weken en met 20 weken weer echo's En misschien ga ik rond de 18 weken een echo praktijk opzoeken voor een extra echo met geslachtbepaling.. Want we kunnen niet wachten tot we weten wat t word hihi En dat maakt het winkelen wel echt een stuk makkelijker. ♡♡♡
Fijn dat het bij jullie zo goed gaat sheep en juf! Geniet ervan! En ik duim dat er snel wat dames bij jullie aan mogen sluiten!
Wat leuk Sheep. Lekker winkelen en lekker leuke dingen uitzoeken. Hebben jullie het al verteld aan de mensen om jullie heen? Pas met 18 weken geslachtsbepaling? Ik zou niet zo lang kunnen wachten
Ja eigenlijk weet iedereen het om ons heen inmiddels wel Het voelt heerlijk om geen geheim meer te hebben! En met 18 weken.. Ja ik wil het liever ook nu weten hoor. Maar dacht met 16 weken een echo en met 20 weken ook.. dus vond 18 voor mezelf wel fijn, dan duren die dagen ertussen niet zo extreem lang hihi
Nog geen ongi hier. Morgen is het dag 46 die wacht ik nog ff af, maar hopelijk blijft het weg, want ik heb een bruiloft morgen...
hier nog geen ongi moet morgen ongi worden al wel kramp gehad heel erg vandaag maar na een uur was het over.. Wel mega narig vandaag dus we wachten af
20 weken echo kan bij ons gewoon bij de verloskundige, als je in aanmerking komt voor de uitgebreide 20 weken echo, dan ga je naar het ziekenhuis. Ik denk dat ik iets teveel ben aangekomen, te weinig beweging en te veel vet gegeten, dus wilde het gewoon liever nog niet. @lorreke balen meid, schiet bij jou ook niet echt op, ondanks je korte en regelmatige cyclus. @wish, weet je al wat meer?
jaa klopt schiet niet echt op.. maar goed elke maand is de kans maar 15/20% om zwanger te zijn dus.. vraag me af of we het wel op het juiste moment doen. maar da tmoet wel goed zijn, heb de app erop en ovutesten dus vruchtbare week doen we het regelmatig en op dag positieve test ook en de dag erna ook nog
Dat kan ik me ergens wel een beetje indenken.. Weet dat wij er allemaal voor je zijn!! Ook al heb je daar ff weinig aan.. ♡♡
Even een tip (baat het niet, schaadt het niet). De laatste ronde dat ik zwanger werd, heb ik het rond de posi ovutest elke dag gedaan, daarna weer een dag wachten en toen weer die dag en dag erna geklust. Wie weet helpt het... Hoeveel maanden zijn jullie bezig inmiddels?
wij hebben het deze ronde ook bijna elke dag gedaan rond eisprong.. dus dat helpt helaas niet. We zijn sinds september bezig gaan nu ronde 10 in (heb wat kortere cyclus daarom heb ik 2 rondes extra) in mei ook weer 2xongi, ben ik nu en over 25 dagen ongeweer weer dus de 28e daardoor gaan de rondes wel erg snel
Hallo allemaal, ben nieuw hier! Ben 27 jaar en mijn verloofde is ook 27. In oktober heeft hij aangegeven ook klaar te zijn voor een kindje en ik ben eind december gestopt met de pil. Meteen daarna al regelmatige cyclussen van 29 dagen. Op 1/2 mei was mijn NOD en ik ben nog niet ongesteld. Mijn temperatuur is al 3 dagen hoger dan normaal, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik me niet op en top fit voel (vervelend gevoel in keel). Gisteren een zwangerschapstest (clearblue digital) gedaan en die was helaas negatief...
Welkom Moontje86, Wat leuk dat je je aan hebt gemeld en hartstikke leuk dat jullie voor je eerste kindje willen gaan Wat je temperatuur betreft weet ik niet zo goed wat dan inhoud.. zover ben ik nooit gekomen.. Maar goed, je bent in ieder geval over tijd zoals je aangeeft. Ik zou willen zeggen: probeer morgen of dinsdag nog een test te doen. Koop desnoods gewoon een pakje van 2 voor 5 euro van de Kruidvat. Die zijn niet zo duur en je kunt 2x testen. Het zou ook kunnen zijn dat de waardes in je urine nog niet zo hoog zijn waardoor de test negatief aangeeft. Daar hopen we dan natuurlijk maar op. Succes!!
Nog geen ongi hier. Welkom moontje, spannend over tijd zijn. Ik ben benieuwd wat de test over een paar dagen zegt...
Dank jullie wel! Ga morgenochtend inderdaad nog even een gewone zwangerschapstest halen, vindt het heel spannend!