Hallo iedereen! Al enige tijd lees ik op deze pagina mee maar nu heb ik me maar aangemeld! Ik ben 27 en sinds 1 januari 2014 gestopt met de pil. De eerste acht maanden ben ik ongesteld geworden, nu de afgelopen vier maanden niet meer. Ik maak me hier zorgen om en heb voor maandag (morgen) een afspraak bij de huisarts gemaakt. Hopelijk is er een oorzaak te vinden voor het niet menstrueren en kan ik snel een positieve zwangerschaptest vasthouden! Ik zoek hier op het forum tips, geruststelling en informatie. En ik wens iedereen dat haar wensen uitkomen!! Liefs, Lov3s
Hoi welkom op het forum! Hopelijk krijg je geen slecht nieuws en is er een 'simpele' oorzaak voor het uitblijven van je menstruatie.. Zal voor je duimen!
Welkom hier! Hopelijk wordt je gauw met wat hulp ongesteld en hou je snel een positieve test in handen!
Net terug van de huisarts. Ik ben gediagnosticeerd met PCOS. Ik heb vanmiddag edn afspraak bij de diëtiste om te kijken of afvallen zou kunnen helpen.. Ben ik binnen 3 maanden niet ongesteld dan krijg ik een doorverwijzing naar de gynaecoloog voor medicijnen om mijn eisprong weer op te wekken. Toen ik in januari vorig jaar mijn pil door het toilet spoelde, had ik nooit gedacht dat ongesteld worden iets zou zijn wat ik graag wil Ik hoop dat we op de natuurlijke weg zwanger kunnen worden!