Hoi, Ik heb 16 juli een positieve ovulatietest gehad en vroeg me af of 8-9 DPO erg vroeg is om te testen? (Heb vandaag een action test gedaan negatief maar Savonds pas gedaan)
Maar dat is lastig als ik zo onregelmatig ongesteld ben.. Moet ik dan vanaf m'n positieve ovulatietest 14 dagen verder tellen of hoe?
Ik heb geen ervaring met ovulatietesten en onregelmatige cyclus.. Maar denk dat dat wel het beste Is idd.. 6-10 dagen na je eisprong vindt de eventuele innesteling plaats.. Dus zo'n 14 dagen na je eisprong zou je kunnen testen lijkt me..
Dat je positieve ovulatietesten had wil nog niet 100% zeggen dat je eitje is gesprongen. Zeker niet bij een onregelmatige cyclus. Alleen met de temperatuur methode kun je dit goed achterhalen. Ook is het zo dat de action testen een hoge waarde hcg nodig heeft om positief te testen. Als ik jou was zou ik lekker wachten tot je nod maar dan wel met de eerste ochtend urine de test doen. Mocht je toch eerder willen testen zou ik gevoeligere testen aanschaffen.
Jaaaa ik had nu voor t eerst een knal ovulatietest... Weet ook wel dat dat geen zekerheid geeft maar hij is afgelopen maand al 3x opgelopen en afgelopen zelfs na die knaltest.. Ik dacht dat als je uiteindelijk een menstruatie krijgt je zeker een eisprong hebt gehad...
Soms kan 9 dpo wel. Bij mijn dochtertje testte ik 9 dpo positief! Kon het zelf ook niet geloven. Was wel een hele lichte streep hoor. Heel veel vrouwen testen echt pas later positief! Ik zal de foto eens even opzoeken. 😊
Zelfs nog vroeger 7/8 dpo. Extreem vroeg en zeker niet handig zo vroeg te testen hoor. Vaak gaat het dan ook nog fout wat je anders nooit zou weten. Wel spannend voor je!!
Hihihi al snel idd... Jaaa super spannend... Al denk ik nu dat ik langzaamaan toch ongesteld word😖... Wat krampjes hier en daar hahaha naja we wachten maar af... 😆 lekker makkelijk altijd dat geduld hebben hahahaha