9 DPO te vroeg?

Discussion in 'Zwanger worden' started by deniseee, Jul 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb 16 juli een positieve ovulatietest gehad en vroeg me af of 8-9 DPO erg vroeg is om te testen? (Heb vandaag een action test gedaan negatief maar Savonds pas gedaan)

2. Maaiike

Maaiike Actief lid

May 3, 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind ik wel erg vroeg ja...

3. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    wanneer zou ik dan moeten testen? 12 of nog later?

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Beste is testen vanaf je nod..

5. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Maar dat is lastig als ik zo onregelmatig ongesteld ben.. Moet ik dan vanaf m'n positieve ovulatietest 14 dagen verder tellen of hoe?

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik heb geen ervaring met ovulatietesten en onregelmatige cyclus.. Maar denk dat dat wel het beste Is idd.. 6-10 dagen na je eisprong vindt de eventuele innesteling plaats.. Dus zo'n 14 dagen na je eisprong zou je kunnen testen lijkt me..

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    ja klopt

8. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Okee dankjulliewel voor de tips.. Dan moet ik nog even doorbijten 😁

9. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    1,462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Dat je positieve ovulatietesten had wil nog niet 100% zeggen dat je eitje is gesprongen. Zeker niet bij een onregelmatige cyclus. Alleen met de temperatuur methode kun je dit goed achterhalen. Ook is het zo dat de action testen een hoge waarde hcg nodig heeft om positief te testen. Als ik jou was zou ik lekker wachten tot je nod maar dan wel met de eerste ochtend urine de test doen. Mocht je toch eerder willen testen zou ik gevoeligere testen aanschaffen. ;)

10. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik had nu voor t eerst een knal ovulatietest... Weet ook wel dat dat geen zekerheid geeft maar hij is afgelopen maand al 3x opgelopen en afgelopen zelfs na die knaltest.. Ik dacht dat als je uiteindelijk een menstruatie krijgt je zeker een eisprong hebt gehad...

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Soms kan 9 dpo wel. Bij mijn dochtertje testte ik 9 dpo positief! Kon het zelf ook niet geloven. Was wel een hele lichte streep hoor.
    Heel veel vrouwen testen echt pas later positief! Ik zal de foto eens even opzoeken. 😊

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

Zelfs nog vroeger 7/8 dpo. Extreem vroeg en zeker niet handig zo vroeg te testen hoor. Vaak gaat het dan ook nog fout wat je anders nooit zou weten. Wel spannend voor je!!

Attached Files:

13. deniseee

deniseee Bekend lid

Sep 9, 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hihihi al snel idd... Jaaa super spannend... Al denk ik nu dat ik langzaamaan toch ongesteld word😖... Wat krampjes hier en daar hahaha naja we wachten maar af... 😆 lekker makkelijk altijd dat geduld hebben hahahaha

Share This Page