Hey dametjes, Ik heb 20 juni een miskraam gehad en nou was mijn normale en hele regelmatige cyclus 27 dagen. Wanneer zou ik weer kunnen testen of ik zwanger ben? Want ik ben nu helemaal de tel kwijt... Liefs Liesje
Mijn cyclus was langer na mijn miskraam (curettage). Ook weet je niet zeker als je bijv na 4 weken test of het hcg al allemaal uit je lichaam is.. Omdat jij echter een vrij regelmatige cyclus hebt zou ik toch bij zon week overtijd, uitgaande van een cyclus van 28 dgn, er een testje tegen aan gooien. Je zou mocht deze positief zijn, evt ook een bloedtest kunnen laten doen bij de huisarts om zo vast te stellen dat dit wel van een nieuwe zwangerschap is en niet van je oude... Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent meid! Duimen draaien hier!
ik heb toevallig vorige week donderdag een test gedaan om te kijken of het Hcg uit mijn lichaam was en toen gaf de Kruidvat test een heel errug licht streepje aan, dus ik denk dat eind vorige week de Hcg wel uit mijn lichaam was. Wanneer zou ik dan kunnen testen? rond 21 juli?
Ook mijn cyclus was een paar dagen langer na mijn miskraam. Op de vraag wanneer je zou kunnen testen, mijn gyn gaf aan dat je tot 6 weken na de miskraam positief kan testen maar dat je niet zwanger bent.