donderdag neem ik mijn laatste pil whhiiii, we gaan dan wel nog een maandje wachten en dan gaan we ervoor ben zo blij. ben eens benieuwd of het snel lukt bij Elyesa was ik ongepland zwanger dus dit is de eerste keer dat we het echt plannen en vind het wel spannend nu hopen dat er niet teveel teleurstllingen zullen komen. groetjes Talia
Heel veel succes. Ik zal voor jullie duimen dat het snel raak is en dat alles goed blijft gaan. Liefs
Ik stop volgende week vrijdag! \/ Ik wilde al bij de 3e pil van deze strip stoppen maar toen las ik dat je hem beter kunt afronden. maar het is wel erg moeilijk om je strip af te maken!
ja idd het is ook echt moeilijk ik wilde de srip ook gelijk in de vuilbak knallen maar dan gaat mijn cuclus al helaam niet kloppen. nu zal het nog moeilijker worden om het die maand met condoom te doen grrrr en whiiiiii vandaag de allerlaatste yess. groetjes Talia en super veel succes iedereen
Nou ik twijfel wel hoor.... door de bruiloft ben ik mijn pil meer vergeten dat dat ik hem geslikt heb, het is dus vanaf januari een puinzooi geweest... dus de hele cyclus is al van slag.... Maar ja ik zoek gewoon een smoes om te stoppen!
Hai. Ik heb 12 juni mijn laatste pil in genomen. Nu zit ik nog in mijn stopweek (ongesteld) en vanaf komende week ga ik meteen van start. Ik heb pcos dus het kan allemaal n hele poos gaan duren. Succes allemaal. groetjes Inge.
Hallo Allemaal! Ik heb ook donderdag mijn laatste pil genomen. Ik zat middenin een pilmaand en spontaan hebben we besloten de strip in de prullebak te gooien! We weten nu niet hoe mijn cyclus zal lopen maar dat is eigenlijk wel fijn. Onbewust zou ik anders alleen maar bezig zijn met ovulatiedagen en berekeningen. Veel succes iedereen!
vandaag de rommel gekregen ik kom op een cyclus van 28 dagen met pil heb ik uitgeteld nu afwachten hoe het gaat zijn met pil. even tussen haakjes heb ik het juist als ik tel van de eerste dag van mijn vorige menstruatie tot de eerste dag van deze? groetjes Talia
ALs je ongi vandaag is begonnen tel je deze dag niet mee. Vandaag is n.l. dag 1 van je nieuwe cyclus.
gisteren zijn we officieel begonnen aan de eerste ronde. mijn man wilde normaal nog even wachten maar gisteren zei hij dat hij toch wilde beginnen. wiiiiii zit officeel in ronde 1.....me verry happy
Ik heb gisteravond mijn laatste pil genomen. Nu spannende tijden. 2 jaar geleden toen ik zomaar ben gestopt was mijn cyclus gelijk netjes en regelmatig, 28 dagen, dus hoop dat het nu ook weer zo is. Iedereen die net gestopt is, succes en geniet er ook van!