Koop gewoon solgar daar zit genoeg in en voldoende wat je moet hebben. Ortica heeft dat ook gewoom ingredienten vergelijken. Er zijn erg veel merken deze twee weet ik gewoon goed zijn maar ook pittig duur... Of loopt binnen vitaminestore en vraag daar om advies.
Orthiflor Start. Goed voor tijdens de zwangerschap en je kindje mag het later evt. ook. Juist belangrijk om nu te zorgen voor een goede darmflora, want je kindje neemt die van jou over. Orthiflor start was volgens mijn gyn helemaal goed.
Daar staat bij dat je er 6 wk voor de bevalling mee begint, daar zit ik nog lang niet... Kan je er ook eerder mee beginnen?
Haha geeft niet! Ik zag het toevallig staan van de week toen ik aan het zoeken was . Moet wel zeggen dat het vandaag een stuk beter voelt. Eet nu sinds 3 dagen geen brood meer, maar rijst tussen de middag ( met dingen als ei en tomaat erdoor). M'n buik voelt nog wel opgeblazen en zwaar, maar dit kan natuurlijk ook gewoon bij de zw horen. Vandaag zelfs nog niet naar het toilet geweest!
probiotica is erg goed voor je tijdens de zwangerschap het voorkomt zelfs vroeg geboorte! Ik slik mijn hele zwangerschap 2 probiotica pillen per dag!
Heb net orthica original aangeschaft. De hele zwangerschap te gebruiken en het meeste bacteriën vergeleken met de andere merken.
Je kan gewoon tijdens zwangerschap probiotica slikken. Dat van 2 mnd voor bevalling is meer een advies omdat probiotica heeft wel wat tijd nodig. Het is ook zo volgend mijn homeopaat dat niet elk probiotica geschikt is voor elk persoon, meestaal is 1.5-2wk voldoende om te kijken. Eerst kan zelfs het verergeren maar als je na 1.5wk niet normaal voelt moet je gewoon andere merk kiezen. Zo kan homeopaat echt 5-6 verschillende voorschrijven tot het juste gevonden is. Elk 6 mnd wisselen van merk ook goed!