help! hoe krijg ik mijn kindje weer in haar eigen bedje....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sunflowers, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunflowers

11 aug 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    na in dec. een periode ziek te zijn geweest slaapt onze dochter bij ons in bed.
    Haar eigen bedje zit aan ons bed maar hier wil ze absoluut niet meer in. Ze valt meestal aan de borst in slaap maar wanneer ik haar optil om in haar eigen bed te leggen raakt ze helemaal overstuur, tot aan spugen toe.

Ik ben echt een GROOT tegenstander van laten huilen maar vind het toch belangrijk dat ze aan haar rust toe komt en regelmaat heeft want overdag slaapt ze dus ook niet meer tenzij we samen in mijn bed gaan liggen maar dit is echt niet haalbaar.

snachts slaap ik ook slecht, we zijn echt doodop

onze dochter is 11 maanden en kruipt ...

hoop op de gouden tip! ;)

2. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    De gouden tip heb ik niet, maar ik denk dat je toch echt even moet doorzetten. Ze moet er weer aan wennen in haar eigen bedje te slapen. Heeft ze ook een eigen kamertje? Wij hebben een vast slaapritueel. Onze dochter weet precies waar ze aan toe is. Uiteraard moet je je meisje niet laten huilen, maar je kunt wel proberen haar te troosten en weer in bed neer te leggen met steeds 5 minuten er tussen. En zo een tijdje doorgaan, totdat ze echt begrijpt dat ze in haar eigen bedje moet slapen. Succes!

Deel Deze Pagina