Hoi dames Ik heb een te kleine blaas (ong. 1/4e deel van wat een normaal mens zou hebben, hebben ze uitgezocht). Zij er toevallig nog meer dames die hier last van hebben? Ik moet nu na een glaasje drinken al 4 keer in een uur naar de wc laat staan als ik ook nog eens zwanger zou zijn! Denk dat ik dan op de wc moet gaan wonen Hebben jullie hier ervaring mee of eventueel tips mocht ik (hopelijk) binnekort zwanger zijn?
Hier ook een kleine blaas, die daarnaast door scoliose ook nog eens hyperactief was. Hierdoor worden mijn organen namelijk best in elkaar geduwd. Had me dus ook helemaal voorbereid op een "innige verhouding met het toilet" gedurende mijn zwangerschap. Die innige verhouding is er ook gekomen, door de HG en het braken, maar tot mijn grote verrassing niet vanwege mijn blaas. De eerste zes weken was ik wel wat meer aan 't lopen en rennen. Maar mijn baarmoeder ging al heel vlug heel hoog zitten met als voordeel dat mijn blaas meer ruimte kreeg. Dus eigenlijk is er op dat punt nu niet echt veel veranderd, de keren dat de baby een partijtje met mijn blaas aan 't boksen is, niet meegeteld Ik weet niet of je ooit wel eens blaastraining hebt gehad? Dat heeft mij ook heel erg geholpen, je blaas kan namelijk best nog "rekken".
Dank je voor je reactie Das helemaal niet leuk wat jij hebt zeg! Wel fijn dat je er niet zoveel last van hebt gehad, stelt me weer een beetje gerust! Ik heb blaastraining gehad, heeft wel iets geholpen maar niet heel veel
Jammer joh, ik heb er persoonlijk echt heel veel baat bij gehad. Het is natuurlijk van te voren altijd moeilijk in te schatten hoe je lichaam gaat reageren op een zwangerschap, maar in elk geval hoop ik dat je vlug zwanger bent en een fijne zwangerschap zult hebben