Welke zoogcompressen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Roodborstje2, 28 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb best erg lekkende tepels en heb zoogcompressen nodig in mijn bh. Ik heb nu drie merken uitgeprobeerd. Etos is betaalbaar maar plakt voor geen meter en zijn niet zo zacht. Medela plakken heel goed maar zijn erg duur. Natusan zijn heerlijk zacht en voorgevormd maar plakken ook niet lekker. Iemand de gouden tip?
     
  2. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.576
    1.202
    113
    randstad
    Hier erg tevreden over wasbare. Lekker zacht tegen je tepel en nemen meer op dan de wegwerp vond ik. Ik had de grote van little lamb.
     
    Roodborstje2 vindt dit leuk.
  3. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Ik heb gewoon van de Kruidvat en heb ze altijd los in m’n bh. Plak ze nooit vast
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Hier ook altijd Kruidvat gebruikt en nooit vastgeplakt. Ik kwam er ook pas heeeeel laat achter dat er plakstripjes op zaten :D
     
  5. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Ik heb ook wasbare. Veel zachter!
     
  6. Frun

    Frun Bekend lid

    13 mei 2011
    847
    1.064
    93
  7. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Wasbaar wasbaar!!

    Wát een verademing. Beter voor je huid, beter voor je portemonnee, beter voor t milieu, neemt meer op en zijn groter.

    Echt, wasbaar
     
    Zwierezwaai, Mamamijn en elsie89 vinden dit leuk.
  8. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Welke gebruik je dan als ik vragen mag?
     
  9. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Van Little lamb. Een paar nieuw en een hele bups via mp voor heel weinig. Ff een 60gr wasje en weer heerlijk fris. Toen had ik er ook zoveel dat ik nooit misgreep.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  10. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb deze uiteindelijk gekocht inderdaad! Mijn verloskundige raadde ze aan
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  11. CrazyMom

    CrazyMom Niet meer actief

    Ik vond het echt een verademing! En daar was ik nogal verbaasd over, daarom ben ik nu zo'n voorstander :roflmao: Ik dacht eerst echt, he gets, wasbaar. Maar het beviel me super goed!
     
  12. LoveShineALight

    LoveShineALight Fanatiek lid

    16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik had wasbare en wegwerp.
    Wasbare (Ali express) hield het niet altijd, lekte heel soms door. Dat wilde ik op het werk heel erg voorkomen ;)

    Qua wegwerp vond ik natusan het prettigst, best prijzig dus ik kocht ze in de aanbieding.
     
  13. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.716
    800
    113
    Ik had gewoon die van de Etos, maar ik had de luxe dat ik nog nooit ben doorgelekt of een ongewenste tsr had, waardoor ik ze na een paar keer niet meer heb gebruikt.
     

Deel Deze Pagina