probleem altijd sokjes en schoenen uit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gerlinde, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    ik word er helemaal gek van mijn zoon doet echt altijd zijn sokjes en schoenen uit waardoor hij vaak koude voetjes heeft
    heb alles al geprobeerd zelfs van die elastiekjes over de sokjes wat moet voorkomen dat ze de sokken uit doen maar helpt niets heeft iemand tips vooral nu het straks echt kouder wordt

2. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt sock ons ... moet je maar intypen bij google. Die kan je over de sokken aantrekken. Of ze helpen weet ik niet, zit er zelf ook wel eens over na te denken.

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedoel je Socks On? Die wilde ik noemen, maar als dat ook niet werkt weet ik het ook niet meer ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    maillotje? weet niet hoe oud ie is?

5. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    maillotje doe ik wel maar als het kouder word en sok ons dat zijn van die hoesjes over de sokken heb ik ook gehad dacht dat het hielp maar maar naar een tijdje trekt hij net zo lang tot ze knappen dus ook niet oplossing en ze zijn best duur vind ik 8 euro per set maar bedankt voor het meedenken

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Met schoenen uitdoen heb ik nog geen ervaring, maar sokken uittrekken kan Gijs ( 14 maanden) heel goed..
    Koude voeten.. tja... het is niet anders.. maar gelukkig zijn ze zo warm als ie lekker aan het spelen is..

sock-ons heb ik ook geprobeerd... ook hier geen succes..

Ik laat Gijs dan maar op blote voeten lopen.. thuis vind ik dat geen ramp.. ( doe soms al geen sokken aan.. om te voorkomen dat ik 1 moet zoeken...)

7. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thuis word hier ook altijd op blote voeten gelopen, geen sok blijft aan....als we naar buiten gaan zit ze in de kinderwagen in een lodger bunker, zodat ze nog steeds geen sokken aan hoeft. Als het koud is verwarmen we de auto voor, we doen wel altijd sokken aan, maar die zijn binnen no time weer uit.....maillot probeert ze ook uit te trekken, dus na een paar minuten flubberen de voetjes eraan. Dus helaas geen tips....

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Dit onderwerp komt vaker voorbij hier :)
    Mijn dochter trekt ook sokjes en schoentjes uit. Alleen als ze buiten loopt blijven ze aan. Binnen is ze altijd snel sokloos (en slofjes gaan ook uit) en trekt ze regelmatig ook haar maillot uit.
    Ik heb regelmatig een schoen- en sokloos kind in de wagen/buggy en ik heb haar nog nooit mèt sokken en schoenen uit de auto gehaald. Tja, als het kouder wordt zal ze vast wel doorkrijgen dat sokjes en schoentjes warm zijn, lijkt me. En zo niet, dan gaat ze gewoon in de wagen in de voetenzak. In de auto zelf vind ik het niet zo'n punt als ze met blote voetjes zit en binnenshuis ook niet.

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Doet ie het zowel buiten als binnen of alleen binnen? Binnen zou ik er geen probleem van maken. Blote voeten is gewoon lekkerder :) En zo erg zijn koude voetjes nou ook niet.
    Buiten is natuurlijk anders.

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hoe oud is je zoontje? Julia deed dit ook heel lang, tot ze voor kort opeens leek te snappen dat ze koude voetjes kreeg wanneer ze alles uit doet. Nu heb ik Oxxy slofjes (die hebben aardig stevig klitteband om de enkels) en die kan ze wel uit doen, maar houdt ze langer aan dan al het andere! Ik hoef nu nog "maar" 5-6 keer per dag haar sokjes en schoentjes opnieuw aan te doen ;) Eerder hield ze ze niet langer dan een paar seconden, hooguit een paar minuten aan...

Schoenen gaan hier helaas nog wel steeds uit, met als gevolg prachtige herhaal-wandelingen wanneer we schoenen kwijt zijn :D

11. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier liet ik haar atlijd maar met blote voeten lopen (binnen) als het echt koud werd stond onze vloerverwarming aan, dus geen probleem. Als we weggingen had ik gewoon veterschoenen, op een gegeven moment kreeg ze daarvan ook de dubbele knoop los dat we nu een dubbele knoop maken met ook de uiteinde van de veters erin, die krijgt ze echt niet meer los :D

Deel Deze Pagina