Probleem: babycamera Luvion

Discussion in 'De babyuitzet' started by dogs84, Feb 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

Jul 29, 2013
    882
    0
    16
    Hallo,

We willen graag even snel weten als spoed. Omdat we hebben wel hard nodig voor 'n babycamera, ivm we zijn doofheid.
    En we vinden ook helemaal prettig van de babycamera aanwezig!

We hebben 'n babycamera Luvion Prestige Touch en gebruikt bijna 2,5 jaar oud. Nu het werkt niet meer camera! Ik zie dat 'n rode en/of geel lamp doet niet meer aan.
    We denken dat misschien komt accu batterij helemaal op als werkt niet meer??
    We twijfelen dat we bestellen 'n accu batterij Accu voor Luvion Prestige Touch

Wie heeft ook meegemaakt als wij??

Alvast bedankt!!

2. wodjeka

wodjeka Bekend lid

Feb 25, 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Je zou misschien luvion zelf eens kunnen vragen of dit probleem bekend is en of dit het kan zijn? Anders is het zonde van je geld!

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Je kan 'm toch in de oplader zetten en dan het beeld aanzetten? Als ie het dan doet, dan is het de accu, doet 'ie het niet dan zit het probleem ergens anders.

4. dogs84

dogs84 Bekend lid

Jul 29, 2013
    882
    0
    16
    Ik kreeg gisterenavond email ontvangen van luvionshop. Waarschijnlijk dat 'n adapter is gewoon kapot. Dus ik moet bestellen van de adapter!

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lijkt mij niet dat er iets kapot is aan de ouder unit als je niets meer ziet. Dan is er iets kapot aan de camera.

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ik zou je babyfoon meenemen naar een baby-zaak die deze babyfoons verkoopt en daar vragen of zij/jij 'm even mogen checken met een adapter. Mocht het niet de adapter zijn is 't zonde geld (en verzendkosten).

Share This Page