Mari jij ook veel sterkte en succes met de onderzoeken! Ja Butterfly ik ben echt wel geschrokken, en het is ook allemaal zo toevallig, net nu ik me de pil wilde gaan stoppen gebeurd dit, maarja het is niet anders. Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of de spatader nog wel een doorbloeding heeft? (zoiets zei de arts) en een buikfoto. Dan hebben we woensdag de 20ste weer een gesprek met de uroloog en dan ga ik zeker aangeven dat we graag willen weten hoe het zit met de vruchtbaarheid van mijn man. Afwachten. Meiden sterkte en bedankt dat ik mijn verhaal hier kwijt kan echt super!
nou de echo en buikfoto heeft hij gehad. Met de echo moest hij elke keer op zijn hand blazen om te kijken of het bloed terug stroomt. De uroloog heeft deze week een gesprek met de radioloog en dan horen wij woensdag de 20ste meer hierover, dus weer even afwachten, hij heeft er de laatste dagen wel wat minder pijn aan dus daar ben ik wel blij om . En hoe is het bij jullie?
he narcis spannend dus nog een weekje wachten op de uitslag hier alles rustig ja we kunnen voorlopig niks doen he ja doorgaan met waar we al mee bezig waren , maar medische kunnen we niks. ga volgende week de huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de dietiste , maar heb vande week zoveel op me af gekregen weer dus moet dat eerst even laten bezinken en weer tot rust komen zeg maar
kan me voorstellen Butterfly dat je soms de dingen even moet laten bezinken, je krijgt dan ook zoveel te horen! Succes meid! En Mari nog even afwachten! Niet fijn hé om elke keer in spanning te zitten! Succes en zet 'm op!
Hallo Meiden, Gisteren zijn we weer bij de uroloog geweest en eigenlijk kregen we best positief nieuws. Mijn vriend heeft een ontsteking inz ijn bal gehad waar wrsch de zeurende pijn vandaan kwam. De spatader zit er wel maar deze is verder goed doorbloed dus dit heeft geen gevolgen voor zijn vruchtbaarheid (godzijdank!). Als hij er in de toekomst toch last van krijgt (de spatader kan namelijk veranderen) of problemen met zwanger worden dan moeten we opnieuw langskomen. voor nu is dit echt wel een opluchting hoor. In de eerste instantie zouden we na de verbouwing stoppen met de pil maar we zitten nu toch te denken om eerder te stoppen zodat we zeker weten dat de spatader nu nog goed is.. klink ook wel stom eigenlijk hé.. Maar goed hoe langer we wachten er zit dan wel een risico aan dat het dan niet gaat lukken... Hoe is het bij jullie meiden? Miss butterfly heb je alles een beetje kunnen laten bezinken?
he narcis wat fijn voor jullie zeg wat een opluchting ja hier gaat het wel weer we kunnen weer lachen heb net mijn ei gehad dus wachtemn weer af nu