hoi meiden Ik ben na een jaar clomid gebruiken overgestapt op menopur. Wie is hier ook mee begonnen of al mee bezig en vind het leuk elkaar hierover op de hoogte te houden? X
hoi hoi, na 9 maanden en 6 kuren clomid ben ik overgestapt voor Gonal-f spuiten (doet hetzelfde als menopur) Ik had zoveel bijwerkingen van de clomid, en nu helemaal niets! (alleen ietsiepietse buikpijn) Deze ronde was de eerste keer met Gonal en nu is het wachten op mijn eisprong. Spuiten gaat ook goed, valt me voor 100% mee! Wanneer ga jij beginnen met de Menopur? Leuk als we elkaar op de hoogte houden! xx makkie
hoi, hier iemand die na 13 maanden clomid over is gestapt op menopur. dit samen met lucrin. ik ben deze ronde gestart met deze cocktail dus het is nog even afwachten hoe ik er opzal reageren.
Hoi makkie en patje Ik heb eerst een ronde met 50 mg en daarna 100 mg clomid gehad. Dit deed helemaal niet bij mij dus toen over op 150 mg. hier heb ik ongeveer iets van 8 rondes mee gehad , wel een eisprong maar vrij laat en op het laatst ook geen eisprong meer. Ik had idd ook heel veel last van bijwerkingen zoals haaruitval, stemmings wisselingen, duizelig enz. Nu zit ik op dag 19 van mijn cyclus met menopur. ben begonnen met 1 ampul en spuit nu anderhalve. moet maandag weer voor een FM Het spuiten valt mij ook 100 procent mee! en nog geen last gehad van bijwerkingen Xxx
de bijwerkingen had ik inderdaad met clomid ook heel heftig. van de menopur heb ik opzich geen last. heb meer last van de bijwerkingen van de lucrin. clomid heb ik 50 mg geslik 9 maanden, en 8 maanden een eisprong gehad. en4 maanden 100 mg, en ook een eisprong gehad. maar omdat je na zoveel tijd geen clomid meer mag slikken zijn we overgestapt naar de lucrin en menopur. krijg jij dan ook iui, of mogen jullie zelf klussen?
Hoi meiden Wij hebben geen iui dus moeten/mogen gewoon zelf klussen. Ik had ook rond dag 21 mijn eisprong met clomid en het lijkt erop dat het met de menopur ook weer die kant op gaat. We wachten maar af. Eens kijken wat ze morgen weer te melden hebben in het ziekenhuis. Misschien mag ik morgen wel de pregnyl zetten, ik hoop het tenminste wel... X
Ik heb twee rondes Clomid clomid 50 mg gehad. Aangezien mijn slijm erg zuur is, ben ik deze ronde overgestapt op Menopur spuiten. Morgen op dag 11 mijn eerste FM voor deze ronde. Heb geen last van bijwerkingen, alleen wat blauwe plekjes. Hebben jullie dit ook? Ik spuit rond mijn navel. De ene dag rechts, de andere dag links. Mag je ook elders spuiten? Wij hebben geen IUI, gewoon zelf klussen. Liefs Nikkie
Ik heb met de clomid en pregnyl rond cd 15 mijn eisprong. Nu met spuiten op cd 16, maar dat is zonder de pregnyl. Ik vind het spuiten heerlijk, heb nergens last van! Alleen wel van de eisprong zelf, heb al een aantal dagen buikpijn. Ik spuit ook rondom mijn navel.
Ik ben na 1 jaar overgezet op menopur, reageerde heel goed op de clomid maar kwam geen bevruchting tot stand, nu heb ik 1 keer menopur gebruikt en toen kreeg ik een miskraam, dus reageer hier voor bevruchting weer beter op. Ik zit nu in de wachtweken heb de 4de IUI gehad
hoi meiden vanmorgen voor fm geweest en er zat een mooi ei van 13 bij 17. morgenvroeg weer terug komen en ik denk dat de pregnyl er dan wel in mag. Ik heb ook altijd last van mijn buik rond de eisprong en voelde het nu dus ook weer. Ergens wel handig natuurlijk ook ik spuit rond mijn navel. heb er verder geen blauwe plekjes van op een hele grote na, net verkeerd gezet denk ik. Hou jullie op de hoogte! Xxx
He meiden ben weer terug maar helaas was er weinig veranderd ten opzichte van gisteren. heb bleod moeten laten prikken en donderdag weer terug. Als er dan niets veranderd is stoppen ze en breken ze deze cyclus af. Nu maar duimen dus dat ze nog even willen groeien! Hoe gaat het verder met jullie? Xx
Niekje, ga kei hard voor je duimen dat het eitje toch nog mooi even doorgroeit! Aan je bloed kunnen ze ook zien of er nog genoeg activiteit is. Hier alles rustig, zit op de wachtbank....pffff
He makkie Thanx! nou hopelijk wordt het nog wat donderdag. Ik ga voor je duimen meid dat je mooi op het bankje blijft en er niet meer vanaf duveld! Spreken ons! X
Nou zoals je al in het andere toppic waarschijnlijk hebt gelezen is het goed gegaan en mag ik vanavond de pregnyl zetten ! Duim voor je meid deze laatste ''lange'" wachtweek. X
dank je meid! Jij ook veel succes en plezier met je ei! Heb je de batterijen van de tomtom opgeladen? Kun je die op je buik leggen, hahahaha