Probleem bij innestelling ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ilona1986, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Ook ik meld me hier :(

In April ben ik geheel ongepland zwanger geraakt.
    We waren er erg blij mee, maar i.v.m onze ernstig zieke dochter die toen al maanden in het ziekenhuis lag kwam het wel even als een schok.
    We zagen dit toch als een wonder wat ons was overkomen, en zagen een 3e ukkie helemaal zitten !

Ondanks de knaltesten ging het geheel onverwachts mis op 28-04....helder bloedverlies, geen krampen.....het was over. Een dag daarna was de test al bijna negatief.

Toen besloten we om er serieus voor te gaan, en in mijn nieuwe cyclus raakte ik alweer opnieuw zwanger !
    Op de verjaardag van Romy was mijn test weer positief. ik voelde me op en top zwanger.....maar helaas ging het weer mis op precies 5 weken zwangerschap.

En nu.....nu ben ik bang, begrijp er niets van !
    Nooit eerder een miskraam gehad, en nu 2x achter elkaar.

Ik ben afgelopen donderdag bij de huisarts geweest, en die denkt omdat het zo vroeg mis gaat dat het een probleem van de innestelling is...

Kan ik iets doen om dit beter te laten verlopen ?

Volgens de huisarts hoef ik niet te wachten en mag ik weer meteen deze ronde proberen zwanger te raken, maar heb ik dan geen verhoogde kans op een 3e miskraam ?

Liefs,
    Ilona

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje zeg!

Kan natuurlijk gewoon domme pech zijn of er is echt iets aan de hand. Ik zou het nog een keer proberen maar mocht het dan mis zijn zou ik het wel laten onderzoeken!

Hopelijk heb je snel een posi test en een goede zwangerschap!

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hi Ilona, sterkte met je miskramen en dochter! Hier in t zelfde schuitje snap er ook geen biet van. Dus lees even mee. Liefs!!!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    De huisarts moet je doorverwijzen naar de gyn. Die kan je bloed op van alles laten testen. Stolling en schildklier zijn van belang voor een goede innesteling.. Evenals een goed b12 beeld..

Ja.. De kans op een miskraam is groter dan gemiddeld nu je herhaalde miskramen hebt gehad..

Jammer genoeg kan ik er over meepraten...

5. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    @Nanette77

De huisarts vond het daar nu nog te vroeg voor, en zei dat ik nu nog niet in paniek hoef te raken :(
    Ergens stelt me dat dan wel weer gerust, maar aan de andere kant weet ik dus niet of dit " dommme pech " is, of dat er toch iets niet in orde is met mij.

Ik weet helaas dat de kans op meerdere miskramen nu toeneemt, en juist dat maakt me zo bang.
    Ik slik nu elke dag vitamine C, vitamine B12, foliumzuur, en tarwekiemolie sinds deze week.

Meer kan ik volgens mij niet doen....

Fijn dat ik hier mijn verhaal kan delen, maar ook heel pijnlijk te lezen dat jullie ook allemaal met een groot verdriet leven.

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    In nederland, althans tegen mij, werd gezegd dat ze pas na 3 miskramen op een rij, onderzoek gaan doen.

En ze onderzoeken lang niet alles, wij zijn overgegaan naar Gent.

Ik had met mijn ex een zwangerschap die fout is gegaan met 17 weken, daarna met mijn man een zwangerschap na de derde ICSI poging vna een tweeling die rond de drie maanden mis ging...

Kindjes deden het wel, maar groeiden te langzaam, hartje ging steeds langzamer.

We zijn toen overgegaan op IUID in Gent en ik ben toen binnenste buiten gekeerd.

Ik bleek dus Hashimoto te hebben, autoimuunziekte, die oa de schildklier stil legt. Maar mij TPO (antistoffen ) zaten boven de 2500 en die horen onder de 60 te zijn.

Ondertussen was ik al begonnen met de IUI D en toen nog een paar missed arbortions gehad toen eindelijk mijn med goed genoeg was waardoor mijn TPO op 4 stond en mijn jongste zoontje ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen naast zijn grote broer.

We willen heel graag nog een derde kindje, ik vind het doodeng allemaal en sta goed onder controle in GEnt...

Blijft eng, vind na 6 missed abortions eigenlijk dat dat wel genoeg is.......

7. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Hoi Ilona,

Verschrikkelijk zeg, 2 keer achter elkaar!!

Het is geen op en top bewezen resultaat, maar Tarwekiemolie zou je baarmoederslijmvlies dikker en steviger maken, waardoor dus een innesteling beter verloopt.. Je zou dat kunnen proberen? Ik heb veel positieve verhalen gehoord daarover! Het kan iedergeval geen kwaad, dus proberen kan altijd!! Je kan het gewoon bij een DA halen!

Wellicht zit er een andere oorzaak achter, maargoed je weet het nooit!:cool:

Sterkte iedergeval en succes!

Deel Deze Pagina