Even een nieuw onderwerp beginnen in de hoop een wat actiever topic te kunnen creeeren. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik beide mutaties van het gen MTHFR heb. Het gekke is dat hij andere getallen noemde dan die ik hier heb langs zien komen. Hij noemde de mutaties 822v en A429A Heeft iemand hier enig idee wat dat kan betekenen? Verder zei hij eigenlijk over alles wat ik hier op zp heb gelezen dat het onzin was: Actieve B6 en B12, Ascal en Clexane. Het enige dat hij nodig vindt is Folionic asic, actief foliumzuur. Over het POF zei hij ook al dat het meeste onzin was, zo heb ik gelezen dat Vitamine D de AMH waardes kan verbeteren, maar dat was niet zo volgens hem. Verder was hij gelukkig wel bereid om me utrogestan te geven, maar liefst pas vanaf een (hopelijk) positieve test. Tenzij na mijn komende ovulatie de progesteron waarde al te laag is, dan kan ik het al eerder krijgen.... Nou zie ik door alle info die ik hier op zp heb gelezen, de bomen het bos niet meer, en vraag ik me af wat ik nou het beste wel of niet kan nemen, en ik hoop dat jullie mij (en vast nog wel anderen) hierin kunnen helpen. Wat vinden jullie van dit rijtje, te veel, te weinig, nog tips/ideeen? - Zwangerschapsvitaminen Blackmores conceive gold (australisch?) - Folionic acid (actief foliumzuur) - Vitamine D - Actieve vitamines B6 en B12 - half aspirientje - Coq10 -Tarwekiemolie Dieet volgens mijn bloedgroep, en waar mogelijk ook nog om in 90 dagen je eicellen te verbeteren. Regelmatig en meer verspreid over de dag sporten voor een goede bloedsomloop. Reiki/Joga om te ontspannen. Wat vinden jullie van mijn plan van aanpak?