Jeej! Super blij met een mannetje in mn buik! Maar nu de naam.. een meisjesnaam hadden we al, maar nu een stoere korte jongensnaam bij onze andere 2 kinderen (omgekeerd getypt n.a.a.D en d.u.a.M) Wie helpt? t liefst weer 1 lettergreep, en geen D of M als eerste letter.
heel veel namen vallen al af omdat we die kennen, of omdat ze op de s eindigen en onze achternaam met de s begint. Meer suggesties zijn welkom! Ik zie er al leuke tussen staan!
-Jurre -Bent -Jorrit -Otto/Otte -Roel -Toon -Hugo -Tim -Abel -Emil -Harm -Huub -Oskar -Ivo -Jelt -Jorg/Jorn -Just -Olav -Onno -Rein -Seb/Sepp -Youri
Leuke namen hebben je andere kinderen. Past veel namen bij. Het eerst wat in mijn op kwam is Daan, Maud en Thijs
Super leuke namen hebben je kinderen. Maar ben ook wel bevooroordeeld dan met onze m. hihi. Niek Tim Tom Bas Stan/Sten Luuk Teun Jaap Henk Pim Job Lev Raaf Dex Lees meteen mee ter inspiratie. Hier ook een achternaam met een S. dus dezelfde eisen als jullie.
Er komt sowieso een tweede naam bij. En mijn eigen naam begint er ook mee, nooit aan gestoord (heb zelf ook een tweede naam erbij). Bedankt voor de suggesties!