hallo damess! ik ben bezig mijn kleren uit te zoeken en opnieuw in te delen, en ik ben benieuwd hoe het bij jullie eruit ziet (en nieuwsgierig naar de inhoud van jullie kasten ) dus, show je garderobe! ik ben nu bezig met mn hang gedeelte, onderin de kast wil ik nog wat leuke dozen/mandjes neerzetten voor riemen en andere accessoires. maar daar moet ik nog even naar op zoek gaan. iemand evt. tips?
Nou, mijn kast wil je echt niet zien, veel te vol gepropt met veel te veel kleding. En zelfs als ik hem op ruim, wat ik meerdere keren per jaar doe (en weer zakken er uit gaan) hij blijft vol.
Het vergde een hoop creativiteit en ruimtelijk inzicht..en ja..dat is niet iedereen gegeven..maar dan heb je ook wat. Lol
Haha nou, ik ga de inhoud van mijn kast echt niet fotograferen, die is echt shamefull. Alles erin gepropt en de rekken puilen uit, en dan heb ik mijn zomerkleren nog op zolder staan in een megagrote verhuisdoos. Moet het maar weer eens gaan opruimen ... zucht ...
zo ziet het er 90% vd tijd bij mij ook uit, maar had nu ineens een opruim bui (en ik pas 3/4 van mn kleren niet meer dus daar moest ik maar eens afscheid van nemen)
Ja ik heb ook nog heel veel kleren, broeken vooral, die ik niet pas, dat gedeelte van de kast blijft ook wel netjes, zijn echt heeeel veel broeken, maar goed, ben nu weer een poging aan het doen om er weer in te komen, dus wie weet haha.
Er valt weinig te showen! ik heb alleen maar saaie basic shirts van de sting. Ik pas helemaal niets meer
Ik heb wel meer kleren gehad hoor..en alles zwart..dus vaak bleef mijn kast niet netjes..trok ik smorgens alles eruit omdat ik niet zag wat wat was...
Hier ook niks bijzonders. 3 spijkerbroeken en 4 (fatsoenlijke) shirts, paar shirts die ik alleen privé draag, en een jurkje met legging voor feestjes Hopelijk aankomend voorjaar de kastenwand slopen en dan ikea Pax kasten er in zetten (nu kasten van 1,70 hoog, en daarboven 70cm loze ruimte).
dat doe ik ook, ook al zie ik precies wat wat is nu probeer ik wel heel netjes de avond van tevoren een outfit uit te kiezen om rotzooi en tijd te besparen maar in de praktijk werkt dat ook niet altijd even goed
Mijn kast is 2x zo groot maar wel netjes Ik kan echt geen kleding weggooien, grote valkuil Bij de Ikea heb je handige bakjes met een rits, die heb ik zelf ook en werkt echt super. Als je ze niet nodig hebt rits je ze aan de onderkant open en kan je ze handig plat opvouwen.
Net ff gekeken, ze hebben hem alleen met bruine bloem nog, ik heb effen witte. Heet GARNITYR opbergen set van 7.
De mijne is een grote piep zooi!!.moet hem ook maar eens opruimen..maar heb 4 planken van ong. 1 meter, hang gedeelte van 1.5 meter (kast zelf genaakt, inloopkast) en een boekenkast (kast billy van ikea) vol met schoenen Mocht ik er vandaag aan toe komen om op te ruimen krijg je fotos