jank de ogen uit mn kop

Discussion in 'De lounge' started by sunshineS1976, Feb 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nou meiden ik jank de ogen uit mn kop de hele dag.
    Mn meisje wordt 1 zaterdag.... Het is ongelooflijk. Ben r zo emo van. Stom he?!
    daarnaast lig ik ziek in bed nu met inmiddels 39gr koorts.
    Ook daar jank Ik om omdat ik me echt afschuwelijk voel en ik niet ziek wil zijn zaterdag. Ik kan echt niets alles is me te veel alles doet pijn en heb t zoo koud.
    zaterdag moet bijzondere dag worden en ik wil genieten en het niet verknallen omdat ik ziek ben.
    *huilt heel hard*

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Aah meisje toch, dikke knuffel..

Probeer lekker te gaan slapen en dan hoop ik dat je je morgen iets beter voelt en je zaterdag genoeg opgeknapt bent om een mooi feestje te bouwen!

Enne dat gevoel over dat je dochter 1 wordt is best logisch hoor.. Het is toch, symbolisch, een periode die je afsluit. Maar als ze 1 (en 2,3,4) zijn, zijn ze ook nog heel erg leuk hoor ;)

3. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhh beterschap!

Haha, ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wordt soms ook emo als we weer beseffe n dat hij 'alweer' 14 weken is!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Is ook een hele mijlpaal 1 worden! Had ik ook last van hoor zo'n emo dag de week van te voren.
    Jij lekker nu en morgen je bedje in, extra vitamientjes,goede koortsremmer en jezelf even gunnen ziek te zijn. Grote kans dat je je zaterdag al weer meer mens voelt!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik had het ook voor de 1e verjaardag van mijn dochter.

Neem lekker 2 paracetamol in, neem een hete douche of bad en duik lekker vroeg je bedje in.

Trommel des noods wat hulptroepen op om je huisje schoon te maken dat scheelt al weer een hoop.

Beterschap! En heel veel plezier zaterdag!

6. Nenanena

Nenanena Actief lid

Jun 5, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap! Is ook niet leuk! De eerste verjaardag is voor mama's zo speciaal, baby af...
    Mijn meisje was zelf ziek de dagen voor haar verjaardag, 6e ziekte, zag het ook al mislopen. Gelukkig knapte zie die dag op (vlekjes braken uit)

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Krullie!
    Hier ben je!

Heel veel beterschap meid.
    En wat bijzonder alweer.. je meisje bijna 1.
    Het zal een bijzondere dag worden en ik hoop dat je er van kunt genieten zonder ziek te zijn.

8. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Oh meis dikke knuffel! Ik had precies hetzelfde toen mijn dochtertje 1 jaar werd. Ik had keelontsteking en daarnaast nog een abces. Ik vind het vreselijk om de foto's terug te zien en te beseffen dat het allemaal zo snel is gegaan. Dit heeft een paar dagen geduurd. Nu is ze ruim 2 en vind ik deze leeftijd eigenlijk leuker. Ze kan zichzelf heel duidelijk maken en samen al heel veel dingen doen. Probeer er toch van te genieten. Wat mij heeft geholpen toen waren codeïne tabletten en 20 kruiden thee van zonnentura

9. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ach meid toch!
    Ik begrijp het heel goed. Maar je kunt er toch écht helemaal níéts aan doen dat je ziek bent joh. Gewoon vandaag nog even extra uitrusten en misschien gaat het zaterdag alweer een stuk beter met je. Advil liquidcaps doen ook wonderen ;)
    Heel veel beterschap... Komt vast helemaal goed :)

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Beterschap!!! Denk dat de koorts je extra emo maakt ;)

Ik vond t ook wel emo maar op n niet verdrietige manier. Wij hebben de eerste verjaardag sober gevierd. Kind heeft er geen besef van en wij vonden t mooi om samen de dag van n jaar ervoor uitgebreid door te nemen met een grote glimlach.

11. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter.

12. mnr

mnr Niet meer actief

Ach meis toch..

Wat vervelend dat je ziek bent!!

En heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind. Het gaat ook veels te snel allemaal!

Dikke knuffel!

13. Despereaux

Dec 20, 2013
    35
    0
    6
    Hopelijk voel je je vandaag wat beter.
    Het gaat allemaal ook gewoon veel te snel.
    Mijn jongste is bijna 4. Oudste is bijna 9. Ik weet niet waar de tijd gebleven is. Aan de ene kant is het jammer dat het zo snel gaat. Aan de andere kant zo mooi om te zien tot welke geweldige personen deze kinderen opgroeien.

14. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,700
    2,511
    113
    Hopelijk gaat het vandaag al beter met je.
    Het is heel bijzonder de 1e verjaardag. Het is toch een mijlpaal.
    Ik wens je alvast een leuke verjaardag (al dan niet met bergen paracetamols).

Share This Page