Jullie zullen wel denken, waar maak je je druk om maar ik val af zonder er iets voor te doen. Ik ben nu op 2 maanden tijd bijna 7kg afgevallen, terwijl ik gewoon eet, snoep en cola drink. Ik vind ook dat ik qua postuur heel veel centimeters kwijt ben, m'n buik is stukken minder, de kleren zakken me van m'n kont af. Ik maak me toch best wel zorgen hierover. Ik vind ook dat mijn buik een hele rare vorm aan de onderkant krijgt, zoals de bovenkant van het hartje, ik heb echt een inham in m'n buik. (is dit normaal na een bevalling?) Ik ben nooit slank geweest.. maar dit postuur heb ik nog nooit gehad.(het is niet dat ik nu extreem dun ben of zo, maar ik ben van maat 44 (na de bevalling nu na maat 40 gegaan.) Wat zouden jullie doen, ff na de dokter of toch even afwachten. Groetjes Vera
Ik had dit ook na de bevalling en het bleek dat ik een te snel werkende schildklier had. Ik zou even naar de dokter gaan als ik jou was.
Ik denk dat ik naar de HA zal gaan. Zoveel afvallen zonder reden en/of dieëten lijkt me ergens niet goed...
Maar kan dit ineens weer je schildklier zijn want je bent eind vorige jaar bevallen? Ik dacht dat je daar anders gelijk last van had?
Het kan inderdaad je schildklier zijn dat die te snel werkt , ik heb een langzaamwerkende schildklier overgehouden aan mijn zwangerschap , kwam ook extreem veel kilo's aan , en had veel klachten , maar nu met de medicijnen die ik slik gaat het prima ... dus toch even naar de huisarts voor de zekerheid ... succes ermee ..
Ik zou ook gewoon even voor de zekerheid langs de huisarts gaan. Zo weet je tenminste of het uit het "niets" is of dat er misschien toch iets aan de hand kan zijn.
'zomaar' afvallen is altijd een reden om naar de huisarts te gaan. zeker als je er echt niets voor doet en geen veranderingen in je levenswijze/eetpatroon hebt aangebracht. joyce
Idd net als wat bovenstaande dames zeggen: naar de huisarts ! Afvallen zonder reden is altijd een reden om naar de huisarts te gaan.
dat had ik vorig jaar ook, bleek ik zwanger te zijn (wel nog 2 keer ongesteld geweest dus ik wist van niets). Even langs Ha Klinkt verstandig
Ik heb vanmorgen toch maar ff de huisarts gebeld. Volgende week di om 09.50 heb ik een afspraak, ben eens benieuwd. Ik was tijdens de zwangerschap al bij hem geweest ivm diaree die ik al meer dan een jaar heb, (geen last van trouwens) en hij dacht toen dat ik darmpoliepen had. Maar dat kon ie pas uitzoeken als ik bevallen was. Dus nu wordt het dan toch eens tijd dat ik na de dokter ga. Groetjes Vera
Lieve Vera, Super veel succes! Ik denk dat je een goede keuze maakt door naar de huisarts te gaan. Beter één keer te vaak dan één keer te weinig! Liefs en succes, Josien
Dat ben ik een beetje zelf schuld. Ik wilde een afspraak tussen 08.00 en 10.00 omdat ik om 10.00 uur begin met werken en m n baas liever niet heeft dat ik prive afspraken maak onder werktijd. En aangezien tussen 08.00 en 10 deze week volzat kan ik pas volgende week
Ik ook, pech voor baas. Maar euhm, een te snel werkende schildklier kan idd. Mijn vader heeft dat ook en werd ook heeel erg dun.
Even een UP. Zometeen moet ik na de ha. Ik laat jullie wel weten wat hij gezegt heeft. Ik neem Jelina ook even mee, omdat ze een flinke verkoudheid heeft, kan hij even naar haar longentjes luisteren voor de zekerheid.